Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: visje
, Datum:
30.09.2005 21:45
Hello LoneRanger! Leuk om af en toe zo wat te horen. Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad zover. Er stond hier een stukje in de krant over de muggenoverlast in Frankrijk. Ik zal zo eens even kijken waar je zit. Houdt ons op de hoogte.
Groetjes Brenda
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
02.10.2005 00:25
Wat leuk John dat je even een berichtje voor ons hier achterlaat!Ja, wat een muggenoverlast hè? Trouwens hier zijn er ook heel wat hoor.Ondanks de horren in huis zijn er toch heel wat binnen gekomen en die hebben behoorlijk huisgehouden :-)Ik hoop dat je ons op de hoogte wil houden van je vakantie bevindingen en geniet ervan!
Geplaatst door: gerrit 
, Datum:
02.10.2005 00:26
Nog wakker? Doe je het licht uit?
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
02.10.2005 01:25
Lilian, ie smaakt vaste arg zeute... hier is bienoa gin mugge te bekenn'n...!
Geplaatst door: Anita
, Datum:
02.10.2005 15:58
Gewoon onder de klamboe slapen met z'n allen.
Geplaatst door: Jolie
, Datum:
02.10.2005 22:30
Waar zit je in Spanje LR? Ik mag er binnenkort ook naartoe.
, Datum:
02.10.2005 22:38
Die r.t dingen vliegen zelfs nog in de klamboe,er zaten er tenminste een paar mooi in vast gevlogen.Wie bint hier 'n heel'n zeute familie, doar komt ze vast opof Annechie, doar ko'j nog wa eens geliek an hebb'n :-)
Overigens oawer zoet e sprökk'n...........heerluk zon'n suukerspinne, doar kan'k noe echt van geniet'n!!!
Gerrit ik heb 't lech gisteroaw'nd oetdoan heur!
Hei allemoal nog wat leuks doan vandage?
Jolanda hoe is het gegaan met de caravan?
Enne zuster Klivia hoe is 't in het rusthuis momenteel?
Geplaatst door: Zuster Klivia 
, Datum:
02.10.2005 22:46
Dag Lilian, Oh heremientied, die voetballers vandage an de dag hebt ök helemaole gien maniern. Ik heb die Ronaldo naor butn estuurd te voetballn, ik dacht ee hef de name mit, loat um mar ies evn een ballegie trappn. Hier in dit rusthuus sloape wej onder de klamboe's dat helpt marakel tegn de muggn. Zo hölle wej het kampeergevuul nog em wat langer vaste. Ik bin ök wel beneid of Jolanda de caravan verkocht hef. Maar ze kan gien dialect verstoan denk ik. Jolanda, hoe gaat het met de verkoop van je caravan?
, Datum:
03.10.2005 21:31
Oet zeer betrouwbare bron kan ik oe metdeel'n dat het 't gelukt is met den caravan!
Geplaatst door: argillio 
, Datum:
03.10.2005 23:18
IK MIS MELANIE
oh gottt, op wie moet ik nu mijn frustraties botvieren>??????
Vert
, Datum:
03.10.2005 23:34
Wat dacht je van een grote muur?
Geplaatst door: Bertrand
, Datum:
04.10.2005 08:09
Platje, je begrijpt het niet. Ik zal het even uitleggen.
De taal die enkelen hier spreken is ontwikkeld door westerlingen TEN BEHOEVE VAN oosterlingen.
Ja ja !! Wij zijn best betrokken bij hun lot !
Nu kunnen zij óók met táál met elkaar communiceren, daar waar zij dat éérst alleen met hun handen en voeten konden. Aanvankelijk konden zij hun "Neandertaal" alleen spreken, maar inmiddels zijn er enkelen die deze taal ook kunnen schrijven.
Westerlingen hebben Johan bereid gevonden de oosterlingen een platform te geven in de vorm van dit topic, zodat ze kunnen tonen hoe ver ze al zijn....
, Datum:
04.10.2005 08:12
Oeps, Platje, sorry, ik zit op pagina 40 nu.
Zal je even emailen....
Maarre, als je het híer toevallig leest, ook goed !!
, Datum:
04.10.2005 08:24
Vooral zo blijven denken Bertrand.. en blijven waar je bent! Kom nooit per ongeluk in het oosten, veronderstel dat je het leuk zou vinden hier... moet er niet aan denken...! Jij krijgt in ieder geval geen extra kluifje vandaag.
Hebt ieleu trouwens de beest'n al extra verwend... of hebt die net a's oonz'n fokkebrok ok elke dag al dierendag?!
Rivi kump disse moand ok eindelijk terugge hè... ie zoll'n toch oen eigen huus neet weer ken'n?! Ennuhhh hoe zit't dan met Anno, met Uyl, met Bona.. tsjongejonge, woar zit jullie toch in vredesname..?
De rest ollemoal de groet'n, GOODGOAN !
, Datum:
04.10.2005 08:51
Sorry, ik zou graag willen reageren, maar ja, ik begrijp je taaltje onvoldoende. Ik zat ook niet in het "steun-het-oosten-comité" die het Neandertaaltje voor jullie ontwikkeld heeft....
Geplaatst door: dipje
, Datum:
04.10.2005 13:36
, Datum:
04.10.2005 14:17
Dipje.. wat doe je nu toch?
Blijven lachen hoor.. ;-) ;-) ;-)
, Datum:
04.10.2005 16:22
Och Dippie mien kippie, wat is't noe toch weer
Bi'j 'n betje verdreetig, of dut't oe zeer...
Toe, vèègt toch gauw af det sippe gezicht
'T was nooit zo donker, of 't wödd'n weer licht!
Schoolders d'r oonder, 'n kop d'r veur
Dan ku'j weer opgeruumd de daage deur.....
Geplaatst door: LoñeRanger 
, Datum:
04.10.2005 18:23
Ik zit op mijn gemak in Tamarit Jolie, kom maar want ik kan wat vrouwelijk gezelschap gebruiken, ik heb alleen maar duits gesproken hier, volgens een zwitzer ben ik van NordRhein-Westfalen.
Geplaatst door: Zuster Klivia 
, Datum:
04.10.2005 18:42
Oh heremientied! Wat een schatje is het toch die Bertrand. Ik ga elke dag meer van hem houden!