Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Bertrand
, Datum:
04.10.2005 19:02
Maar ik niet van jou. Sorry. Daarvoor is je commentaar te zwak.
Geplaatst door: ® Tara 
, Datum:
05.10.2005 18:33
zou Ron het 'licht gezien' hebben? is hij zijn leven aan 't beteren? zijn naam zuiveren?
allez, ik vind dat hij goed bezig is, dus Ron: voortdoen jongske!
't gaat wel in orde komen, keep up the good work, zou'k zeggen.
Tara.
Geplaatst door: Anita
, Datum:
05.10.2005 18:37
Hee Ron, Leef je nog? Of kijk je helemaal niet meer op deze topic. Je doet tegenwoordig wel heel erg je best hè. Dat valt dus meer mensen op!
Geplaatst door: Ron 
, Datum:
05.10.2005 18:46
Ha Tara, sorry ik lette even niet op, ik was voor Cindy aan het zoeken want als ik iemand kan helpen doe ik dat graag.
Maar ja, als je een menigsverschilletje wilt bijleggen wordt dat nu net verwijdert.
Wanneer is het dan wel goed?
Groetjes,Ron
, Datum:
05.10.2005 20:26
Zeg Ron, Heb je nou al een muzieklesje geregeld of hoe zit dat. Onze dialoog is weggehaalt natuurlijk bij de leasebak. Maar misschien kan je Marjanne vragen of ze hier met je verder wil praten, het begint net leuk te worden.
Geplaatst door: dipje
, Datum:
05.10.2005 22:22
Ik bin vedreetig, het dut mie zeer, het is vreseluk wat ik mankeer.......
Altied dat gekat hier,of op de chat, door wod ik zo...., pien in 't lief,neum 't meer op allns kump d'r op oe of.Woar is de medemenselukheid,jongs wat gô'j toch allemaol an, doot toch hènig.
Wee'j wee of ik hier mis dat is Anno,Flex en Haagse Harrie, zelfs Uyl den hoolt zich stil,allemoal deur dat genöl.Gerrit schrif mangs noch wat, meer dat wod ok al minder, jammer.
Annechie wat kön ie d'r toch ait wat moois van maak'n in dee gedicht'n van oe.
Bint d'r nog leu dee met vakansie goat binn'nkot?
Geplaatst door: gerrit 
, Datum:
05.10.2005 23:10
Ik vuul mie annesprökk'n deur dipje. Ie hebt geliek, ik kom hier niet meer zo vake. Ten eerste hek 't machtig drok en ten twiede de laatste tied gung het manks zo te keer hier, doar bin'k vanne schrökk'n. En as ik dan wil reageern zeg ik misschien wel iets verkeerd, dus hol ik mie moar stille. Moar de letste wekke giet 't weer wat better muk zegg'n. Dus ik zal mien leem bettern en hier vaker wat schriem.
Geplaatst door: Marjanne
, Datum:
05.10.2005 23:11
Helaas, dat muzieklesje zit er echt niet in. Of het moet blokfluitles zijn, ik heb de diploma's A,B en C. De laatste jaren net weer in praktijk gebracht bij het helpen van m'n zoontje die op blokfluitles zat. Mijn werk op de muziekschool is echt een stuk minder spannend: ik werk op de administratie, dus! Gr. Marjanne
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
06.10.2005 07:24
Pffff, d'r hef d'r zich weer ééne bekeerd! Gelukkig Gerrit, wie hebt oe zo emist, misschien kump de rest noe ok wal weer teugge...
Is dat 'dipje' toch neet veur niks hier ewès.. ;-))
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
06.10.2005 10:17
Gerrit man, ie bint 'n keerl noar mien hart. Ie emm weer mooi espreuken, en 't is een woarheid as een koe, da'j 't soms te drok hemm om ier regelmoatig te kiek'n. Loat'n 'wi'j zoaterdag doar moar ies een boompie over opzett'n. Ie krieg'n soep mit ball'n.
De garoeten...yeo
, Datum:
06.10.2005 13:41
Oh Marjanne, dus zo erg muzikaal ben je ook niet, en je wilt ook al niet met me uit?
Is kijken wat we verder voor gemeenschappelijke interesses hebben.......welke soort wijn hou je van?
Je bent toch geen sherry-type hè?
, Datum:
06.10.2005 18:31
Jammer Ron, Ik dacht eindenlijk iemand die jou een beetje kan leren de maat te houden. Weer niet.
Geplaatst door: Jolie
, Datum:
06.10.2005 21:00
Lone Ranger, waar ligt Tamarit? Ik ga naar het zuiden van Spanje. Nerja aan de Costa del Sol. Mooi weer daar zeker?
Geplaatst door: Marjanne
, Datum:
06.10.2005 22:19
Hoho Ron, dat ik geen muziekdocente ben wil nog niet zeggen dat ik niet muzikaal ben. Ik ben juist erg muzikaal, kom ook uit een erg muzikale familie. Maar om dan meteen muziekles te gaan geven, nou nee, die ambitie heb ik niet en ook nooit gehad.
En ik ben zeker geen sherry-type, dat vind ik hartstikke goor! Ik hou van een lekker rood wijntje of een roseetje. Frans, Zuid-Afrikaans, Californisch, Australisch, eigenlijk vind ik heel veel wijn lekker. Ik vind wijn goed als ik de volgende dag geen koppijn heb. Gr. Marjanne
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
07.10.2005 07:45
Gerrit, oe’n topic is jeurig!
Noa een joar besteet ’t nog steurig…
Een joar vol verhalen, vol leef en vol leed
Zovölle, da’j mangs deur de beume ’t bos niet meer zeet..
’T ging oaver all’s, alleen oaver kampeer’n ging’t neet
notabene ’t onderwerp woar de site oaver geet!
Geboor’n uut argernis van aandere leu
Die altied wat te katt’n hadd’n oaver wat ’n aander deu..
Ook veur Johan toch groote dank
Hij kreeg al heel vake a’s dank de stank!
Menigmoal heb’t ze ‘m ‘evroagt oons d’r uut te mikk’n
Gelukkig hef hij oons nooit loat’n stikk’n…
Geboorte en dood, lachen en lipp’n
Leefde en nood, alles konn’n wie anstipp’n!
En was d’r n’s éne den neet wol in ’t gareel
Dan was geheid völle commentaar zien deel…
Eén joar hef’t oons noe deur ‘ehulpen, ‘t gezever en gezeur
En weer steet d’r noe een winter veur de deur..
Koold en klam, doonker en grillig
Gelukkig is oonz’n computer steeds weer gewillig….
Brengt’e oons op ’t topic bie mekaar
En wodt wie de gekste dinge van mekaar gewaar..
Opnieuj klinkt ’t noe: Schoolders d’r oonder, ‘n kop d’r veur!
Dan komt wie weer zo net gemeudelijk dat duustere winter deur…
Tied veur appeltaarte, ’n wientje en verhaal’n oaver oons bestoan
An alle lèèzers en schrievers…Volhoal’n….. Goodgoan !!!!
Geplaatst door: ® Guusje 
, Datum:
07.10.2005 07:53
Chapeau Annechie!
En Gerrit, proficiat met de verjaardag van jouw topic!
, Datum:
07.10.2005 14:43
Marjanne, je komt uit een erg muzikale familie, nu maak je me toch erg nieuwsgierig, wil je er iets over zeggen?
In welke streek woon je, toch niet noord-holland?
Ja, de sherry-troep hou ik ook niet van, geef mij maar de Franse wijnen, dat smaakt meestal wel goed, wel is wijn wezen proeven in Frankrijk?
Nou kijk uit daar, voor je het weet ben je zo lam als een gympie.
Marjanne, heb je leuke schoenen aan vandaag?
Groetjes, Ron
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
07.10.2005 17:35
Hoera,
Gerrit's topic is 1 jaar oud
En dat laat ons allen lang niet koud
Mede gezien de vele hits
Ook al is het lang niet altijd kits
Wat er op dit topic wordt gezet
Maar goed, velen met mij vinden het
Toch aardig om ons allen met een kwinkslag
Of een belevenis van een bepaalde dag
Op de hoogte te brengen van dat wat hun raakt
En als je dan meemaakt
Dat menigeen met je meevoelt
Geeft dat onbedoeld
Een warm gevoel van binnen.
Ook al "ken" je elkaar slechts via deze zinnen.
Hulde voor Gerrit en zijn lumineus idee
Denk allen op dit topic vrolijk met mekaar mee.
Houdt erin de vaart
Maar eerst morgen op naar de appeltaart
Yeo
Geplaatst door: W!m 
, Datum:
07.10.2005 18:25
Geplaatst door: Zuster Klivia 
, Datum:
07.10.2005 19:46
Oh heremientied! Gefeliciteerd Gerrit mit oe'n topic! Ik heb al die jaren nog nooit zo'n herrie meegemaakt als hier op dit forum en ik ben echt wel wat gewend hoor. De anonimiteit vanuit de bureaustoel achter de pc maakt dat mensen toch sneller over grenzen gaan en scherper reageren dan ze in het openbaar bij face to face contact zouden doen. De verleiding is groot om vanuit de impuls te reageren. 1 druk op de knop maakt je reactie dan onuitwisbaar terwijl als je er langer over na zou denken sommige dingen niet zou zeggen. Dat doe ik zelf ook wel hoor. Mijn alter ego De zuster denkt dat het te ondervangen is door iedereen te laten registeren. Mijn niet-zuster gedeelte vind het dan wel jammer dan kan ze niet zomaar meer ongezien wat zeggen. Alhoewel het door Johan en Johanna altijd te zien is wie wat schrijft.
Voor vandaag is het licht helemaal uit. Als ik puf heb drink ik nog een glaasje iemand op de box als er mensen zijn en anders gaat de zuster vroeg naar bed. Maar eerst giet moeders nog ev'n een verhaaltien veurlez'n.