Sluiten

Camping Les 2 Lacs in Beauville

Camping Les 2 Lacs

Camping Les 2 Lacs is een ruime gezinscamping gelegen in een prachtige vallei met 2 fraaie meren op het ong. 19 hectare grote terrein. Een paradijs om te zwemmen en te vissen in een door bos omgeven vallei.

Een van de leukste markten in de buurt is de zaterdag ochtend markt in Montaigu de Quercy (15min). De plaatsen Villeneuve sur Lot en Agen liggen beide op ong. 25 min. en zijn de moeite van een bezoek zeker waard. De eeuwenoude stad Moissac is iets verderweg (30 min) en daar is o.a. een schitterende kerk en abdij en een grote zaterdagochtendmarkt.

+ Campinggids

Laatste mening

zwemmeer met mogelijkheden voor kano en springen

matig onderhouden terrein

Dat de omgeving weinig uitdagend zou zijn, wisten we. Dat we zouden genieten van zwemmeer en zwembad hadden we ook verwacht. Maar van het aanzien van de camping hadden we meer verwacht. We kregen de indruk dat het onderhoud van de camping wat verslonsd was. Slecht gesnoeid, hier en daar puin begroeid met onkruid. Zonde. De receptie bevindt zich bovenaan de vallei. Na 5 uur verplaatst deze zich naar de Brasserie achter het zwemmeer bij de camping. We kregen de indruk dat de eigenaren zich voornamelijk bezig hielden met de brasserie. Op de camping hebben we ze in ieder geval niet gezien. Het sanitair is voor verbetering vatbaar. Warm water nogal onvoorspelbaar, soms een warme en soms een koude douche. Afwaswater was eigenlijk altijd te koud. Er werd 1 keer per dag over het algemeen tamelijk grondig schoongemaakt, maar dat was eigenlijk te weinig. Vooral met een grote groep Engelse jeugd, die 's morgens en 's avonds het sanitair in bezit nam (verder weinig last van ze gehad). Al met al viel ons het verblijf op deze camping wat tegen. Onze zoon (12) vermaakte zich uitstekend op en in het water. We stonden op een plaats wat buiten het centrum van de camping. Op 'het straatje' richting meer en zwembad stonden veel vaste gasten en leken ons de plaatsen aan de kleine kant. We kregen de indruk dat veel van de vaste gasten de laissez faire houding van de eigenaren waardeerden (fijn dat ze ons zo vrij laten). Voor ons niet per se een pluspunt.
Fam. Lockefeer - Koewacht  15-08-2017
Plaats mening
Mening nr: 66917
Datum: 15-08-2017
Fam. Lockefeer - Koewacht
®
juli - augustus 2017
Gezin met tieners
Algemene indruk: 7| Kwaliteit Sanitair: 6| Hygiëne sanitair: 6| Ontvangst: 8| Faciliteiten: 8| Accomodatie/plaats: 7| Comfort: 7| Leiding van camping: 7| Animatie/Activiteiten: 7| Omgeving: 6| Prijs/Kwaliteit: 7|

zwemmeer met mogelijkheden voor kano en springen

matig onderhouden terrein

Mening nr: 63220
Datum: 09-02-2015
Fam. Ros - Nieuwerkerk aan den IJssel
juli - augustus 2013
Gezin met tieners
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 8| Hygiëne sanitair: 8| Ontvangst: 10| Faciliteiten: 8| Accomodatie/plaats: 10| Comfort: 8| Leiding van camping: 10| Animatie/Activiteiten: 8| Omgeving: 7| Prijs/Kwaliteit: 9|

Algemene beoordeling

Relaxed! Dat is het woord dat bij deze camping past. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kan ik niet bedenken

Hier in 2013 op de bonnefooi terechtgekomen. Ondanks dat camping eigenlijk vol zat werd er een plekje vrijgemaakt op een afzonderlijk veldje. De volgende dag konden we doorschuiven naar een reguliere plaats. * camping is prima onderhouden * prima sanitair * leuk restaurantje waar je voor normaal tarief lekker kan eten en drinken * elke ochtend vers brood * zeer gemoedelijke sfeer. Wil je een praatje dan kan dat. Wil je rust dan kan dat ook. Iedereen laat elkaar hier in zijn waarde. * Eigenaren zijn zeer behulpzaam. Niets is te veel. * 1 zwemvijver met springkussens en kano's voor vrij gebruik * 1 visvijver (vrij vissen)
Mening nr: 58596
Datum: 12-01-2013
Fam. bakker
®
juli - augustus 2012
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 8|

Algemene beoordeling

Wij hebben gekampeerd met eigen caravan op Les 2 lacs. Twee gezinnen met 5 kinderen (drie pubers en twee jongvolwassenen). Ondanks het feit dat het een kleine camping is, hebben wij ons allemaal prima vermaakt. Het is zo goed bevallen, dat we dit jaar weer gaan. Prachtige omgeving, heerlijk weer, genoeg te zien in de omgeving, lekkere relaxte camping. Dochters hebben geweldige paardenbuitenrit gemaakt. Terras/restaurant goed en betaalbaar.
Mening nr: 52531
Datum: 30-12-2010
Fam. Erik Soer
juli - augustus 2010
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 9|

Algemene beoordeling

Heerlijke Pagan boven het meer gehuurd voor drie weken. Kinderne 5 en 6 hebben de tijd van hun leven gehad met kikkers vangen, zwemmen en kanoen. Piet en Helen zij erge vriendelijke behulpzame eigenaren. In de brasserie is het goed eten en drinken en op zaterdag entertainment van niveau. Voor de kids Thijs als held voor de animatie. Wij komen terug. Omgeving leuk om te ontdekken.
Mening nr: 51459
Datum: 23-08-2010
Fam. familie Frowijn
juli - augustus 2010
Algemene indruk: 9| Kwaliteit Sanitair: 8|

Algemene beoordeling

Een hele leuke kleinschalige camping. Zeer gastvrije en behulpzame eigenaren. In en rondom de camping veel wandelmogelijkheden waardoor deze camping ook heel geschikt is voor honden. Het sanitair was schoon en de douches heerlijk warm. Het zwemmeer ongelooflijk helder. Een gezellige brasserie op de camping waar goedkoop lekker gegeten kan worden. We hebben hier een heerlijke vakantie gehad.
Mening nr: 43354
Datum: 21-10-2008
Fam. E Pierneef Aarendonk
juli - augustus 2008
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 7|

Algemene beoordeling

Camping met sfeervolle plaatsen met veel groen, heerlijke zwem gelegenheid om af te koelen of te ontspannen, gezellige mensen, zowel Fransen .Nederlanders als Engelsen, Ook aanwezig bar restaurant waar s,avonds regelmatig wat georganiseerd wordt. Kortom de moeite waard om een keer naar toe terug te gaan voor ons.Tevens een camping met een goeie prijs-kwaliteit verhouding!
Mening nr: 42632
Datum: 29-08-2008
Mevr. fam. Vanslembrouck
juli - augustus 2008
Algemene indruk: 10| Kwaliteit Sanitair: 9|

Algemene beoordeling

Aangename, nette en rustige camping. De uitbaters leven voor hun camping en dat voel je ook, ze zijn zeer sociaal en staan altijd klaar voor een babbel. Met de buren was het dolle pret . Kortom een camping om er met een gelukkig en voldaan gevoel naar terug te blikken. Vele groetjes vanuit België
Mening nr: 38794
Datum: 21-04-2008
Dhr. P.J. Rodenburg
april - juni 2008
Algemene indruk: 9| Kwaliteit Sanitair: 7|

Algemene beoordeling

We zijn net weer terug uit Beauville en het was weer heerlijk. De wateroverlast daar krijgt men geen last meer van want wat hebben ze daar van de winter ontzettend veel werk voor verzet. Een grote aanwinst zijn de nieuwe stacaravans, maar ook de tenten met sanitair zien er heel goed uit. Al met al we zijn heerlijk uitgerust wat is dit toch een heerlijke plek daarvoor.
Mening nr: 32413
Datum: 28-01-2007
Dhr. M. Reinhoudt
juli - augustus 2006
Algemene indruk: 7| Kwaliteit Sanitair: 8|

Algemene beoordeling

Juli 2006 twee en een halve week op Les2Lacs gestaan. Rustige en gezellige camping waar wij en onze twee kinderen van 3 en 5 zich kostelijk hebben vermaakt. Zwemmen, kikkers vangen en vissen samen met pappa. Het sanitair werd goed schoongemaakt en was prima. De eerste week werden we overspoeld door regen en modderwater. De hele zwemvijver was één modderpoel en zwemmen was er niet meer bij. Met man en macht werd gewerkt om dit weer in orde te maken. Petje af voor Piet en Helen! Voor een uitgebreid verslag over de karpervismogelijkheden zie www.dekarperpagina.nl (visavonturen).
Mening nr: 26360
Datum: 18-05-2006
Mevr. Nies Rodenburg
juli - augustus 2005
Algemene indruk: 7| Kwaliteit Sanitair: 8|

Algemene beoordeling

Heerlijke camping, rustig, eenvoudig mooi gelegen en fantastische zwemvijver. Zijn er in mei 2006 voor de derde keer geweest en vonden het weer fantastisch. In de zomer is het gezellig druk zonder elkaar in de weg te lopen/zitten. Omgeving is schilderachtig en er is voor elk wat wils. Eind van de middag lekker een drankje bij de bar nuttigen eventueel wat eten en vooral genieten. Een plek om heerlijk uit te rusten en de batterij weer op te laden. Dank je wel Helen en Piet wij komen zeker weer.
Mening nr: 18023
Datum: 10-04-2005
Mevr. Herman Geers

Algemene beoordeling

In 2003 zijn wij half juli een week op deze camping geweest. Het weer was uitstekend. Het is een rustige camping met een zwemmeer waarvan de bodem is voorzien van een betonnen afdekking en waar cano's gratis voor gebruik klaar liggen. Ook lag er een grote opblaasbare spin in het water waar veel gebruik van gemaakt werd. De tweede, iets lager gelegen vijver is een visvijver waar karper aanwezig is. Dit was ook de reden dat wij naar deze camping gingen omdat mijn zoon zijn gek is op karperen en hij deze camping had uitgezocht. De teleurstelling was voor hem echter groot omdat hij niets ving. Het bleek dat met tijgernoten de vissen wel zouden bijten. Helaas was dat niet tegen hem verteld. We hebben met de campinghoudster een fantastische wandeling gemaakt en bij een ganzen en eenden fokkerij onder de bomen diverse pate's gegeten. In de omgeving zijn diverse leuke markten. Het sanitair is sober maar schoon en wordt goed onderhouden. Bij de vijver is een bar waar ook gegeten kan worden en regelmatig iets georganiseerd wordt. Wij willen in 2005 nog eens terugkomen maar dan hopen wij wel karpers te vangen.
Mening nr: 17724
Datum: 10-03-2005
Mevr. els schrijvers
Algemene indruk: 9| Kwaliteit Sanitair: 8|

Algemene beoordeling

Les2lacs is een camping waar wij graag komen in de zomer. Prachtig gelegen, heel groen, overzichtelijk en goed onderhouden. Bij het buffet kun je geweldig eten, de plaatsen zijn ruim en het is er altijd reuze gezellig. Voor ons is het een van de mooiste campings in frankrijk, waar we altijd graag terugkomen.
Mening nr: 16346
Datum: 29-10-2004
Dhr. Arnold
september - oktober 2004

Algemene beoordeling

Deze camping uitgezocht op internet en vooral het verwarmde sanitair trok ons in deze tijd van het jaar wel aan, maar nee dus. Geen verwarmd sanitair, maar bij 8° in het tochtige (overigens wel mooie) sanitair douchen. Er was duidelijk geen zin meer bij de leiding, niemand was er overdag thuis, sanitair werd niet schoongemaakt in de 3 dagen dat we er gestaan hebben en vuilnis werd er niet opgehaald, dus uitpuilende bakken. Een hele mooie camping, waar jammer genoeg geen onderhoud gedaan werd aan het groen.
Mening nr: 10556
Datum: 08-05-2004
Mevr. Jannie

Algemene beoordeling

Gezellige camping, bar en eten zijn goed te noemen, veel vis. Kinderen en vissers komen hier aan hun trekken. Apart vis en zwemmeer. Er zijn genoeg activiteiten voor kinderen. Sanitair was dit jaar uitmuntend schoon te noemen. Klasse. Zeker een camping om vaker heen te gaan.