Sluiten

Camping Mayotte Vacances in Biscarrosse

Camping Mayotte Vacances

Camping Village Mayotte Vacances is een grote 5-sterren camping gelegen in een weelderige groene omgeving. De camping ligt in het plaatsje Biscarosse aan de kust van de regio Landes.

De camping is ideaal gelegen voor een echte aquabeleving. De camping ligt precies tussen twee grote meren en beschikt over een privé-zandstrand aan de oever van het grote meer van Biscarrosse. Hier zijn allerlei watersporten te beoefenen of te bekijken, kanovaren, duiken, zwemmen etc.

+ Campinggids

Camping Mayotte Vacances
Laatste mening

Algemene beoordeling

Voor de tweede keer..... en weer een succes !!!! Naar aanleiding van onze fantastische ervaringen van vorig jaar, waren we dit jaar wederom naar deze camping gegaan. En geloof het of niet maar het was nog beter. We konden duidelijk zien dat er behoorlijk wat veranderd was. De Surpermarkt en winkeltjes hadden een facelift gehad, zo ook het restaurant met nieuwe vloer en nieuw meubilair. Alle camping-paden waren met asfalt ipv droge stoffige zand padden met steentjes. En ook bij het meer een leuke bar voor diverse mogelijkheden. Bij het wegrijden terug naar Nederland stond ons besluit al vast... volgend jaar gaan we wederom HIER op vakantie. Het is en blijft gewoon een heerlijke camping om op vakantie te gaan ... met een mooi zwembad, het meer, de diverse recreatie mogelijkheden, de afhaal service, de niet al te dure supermarkt, de animatie van het animatie-team etc. etc. etc. De camping is voor 95% bezet door Fransen ... maar dat vinden wij absoluut geen probleem.... we zijn in Frankrijk en dat gevoel moeten we ook blijven houden!!
Fam. T.-S. te Breda  04-09-2010

juli - augustus 2010
Algemene indruk: 9| Kwaliteit Sanitair: 9|

Algemene beoordeling

Voor het 5e jaar op reis naar verscheidene streken in Frankrijk en qua camping steekt deze er toch redelijk bovenuit!! Zeer nette en verzorgde camping met een zeer goed onderhouden sanitair en schitterende héél warme douches!! Over de camping hebben we dan ook niks negatiefs te melden, anders zullen we moeten beginnen met muggeziften. Ook de facilteiten van de camping zijn over het algemeen zeer positief te noemen. het winkeltje met warme bakker en slagerij met uitstekend vlees zijn dan ook positief te noemen. De mooie verzorgde zwembaden en het prachtige (ondiepe) meer zijn prachtig en waterpret verzekerd voor iedereen van klein naar groot en jong tot oud. Voor de sportievelingen is dit trouwens een heel mooie streek om te joggen en te fietsen maar voor de rest is dit niet het frankrijk die we reeds jaren kennen. De natuur is totaal anders, en om uitstappen te doen is er niet zoveel speciaals op een relatief korte afstand. We dachten om tussen de heerlijke wijnranken van de Bordeauxstreek te vertoeven maar niks van!! We hebben geen wijnrank gezien. Ook het weer is niet echt zuiders van temperatuur te noemen want vele dagen van 20 à 23 graden. Maar de camping was wel ok!!! We hebben samen met onze vrienden een schitterende reis achter de rug ondanks de vele pech op de terugreis(auto onherstelbaar stuk). maar snel komen we naar deze streek niet terug!!!!
Mening nr: 47912
Datum: 08-09-2009
Fam. T.-S. te Breda
juli - augustus 2009
Algemene indruk: 9| Kwaliteit Sanitair: 8|

Algemene beoordeling

Twee weken op deze camping geweest met ons dochtertje van vijf. De eerste week nog in het "Franse hoogseizoen" met volop animatie en entertainment. Super leuk zwembad met zowel een binnen als buiten zwemgelegenheid, jacuzzi, glijbanen en sauna. Super gasvrij en vriendelijk personeel. De camping is goed verzorgd en alles wordt prima onderhouden. Uiteraard zijn er regels, maar die worden duidelijk aangegeven en bekend gemaakt, en een juiste controle opdat deze ook gehandhaafd worden door de vakantiegangers. Een camping gelegen aan een heerlijk veilig en schoon meer met een zandstrandje, een grote speelweide en een mogelijkheid om diverse takken van watersport uit te oefenen. Verder is er op de camping een supermarktje, kapsalon, boetiek, wasruimte, sportzaaltje, kinderclub, bar, discotheek, restaurant, afhaal service, pinautomaat , verhuur van diverse apparatuur en overige dingen die je weleens nodig kunt hebben maar bent vergeten van thuis. Al met al zorgt de camping goed voor hun aandeel van een fijne vakantie , de rest hangt van je eigen instelling af en wat je er zelf van maakt. En inderdaad de animatie is allemaal in het Frans, maar wij doen hier in Nederland toch ook alles in het Nederlands. In ieder geval voor ons voor herhaling vatbaar!! en dus ook een dikke 9 voor het totaal plaatje.
Mening nr: 47906
Datum: 08-09-2009
Fam. Wigmans-Hendriks
juli - augustus 2009

Algemene beoordeling

Twee weken via Pharos reizen een mobile-home gehuurd op deze camping. Is met recht een 4-sterren camping, veel animatie, ontzettend schoon park, keurig onderhouden mobile-homes, aan een groot ondiep meer gelegen met zandstrad en ook hier weer keurig onderhouden, schone zwembaden met streng toezicht (shorts verboden!) en glijbanen. Algehele indruk is geweldig. In het hoogseizoen is een nederlands sprekende medewerkster bij de receptie aanwezig en anders spreken ze hier ook vloeiend Engels. Animatie is echter helemaal in het Frans (maar we gingen toch ook in Frankrijk op vakantie) Voor kinderen van alle leeftijden is er voldoende te doen en voldoende jeugd op de camping. In de periode dat wij er zaten, enkele Nederlanders, vooral veel Fransen en Spanjaarden. Bewaking houdt 's vonds écht toezicht op de camping, waardoor evt. overlast vanuit de disco meteen de kop wordt ingedrukt. Leuke uitstapjes in de buurt zijn het strand van Biscarosse Plage (10 min met de auto), de hoogste duin van Europa (Dune de Pilat, 104m) en Bordeaux .
Mening nr: 33988
Datum: 21-07-2007
Dhr. Chris
juli - augustus 2007
Algemene indruk: 8|

Algemene beoordeling

Nadat we geboekt hadden, kwam ik terecht op deze site. Toen ik al de negatieve ervaringen las, kreeg ik een beetje spijt. We zijn nu net een dag terug en ik deel deze ervaringen niet. We hebben een zeer leuke vakantie gehad. Omdat we stacaravan gehuurd hebben, hoefden we geen gebruik te maken van het sanitair. De caravan zag er zeer verzorgd en goed uit. Geen geluidoverlast gehad, natuurlijk hoor je wel wat maar als je in alle rust wil kamperen dan moet je niet naar een vier sterren camping gaan met volop animatie. Vanaf 00.00 hoorde wij niets meer! Er was slechts 1 minpunt: er staan springkussens e.d. opgesteld voor kinderen, maar daar moet je voor ieder onderdeel apart betalen. Dit zou of gratis of tegen een aardig bedrag (voor alle onderdelen) moeten kunnen gezien de tarieven die je betaald.
Mening nr: 26531
Datum: 05-06-2006
Mevr. pantjes
Algemene indruk: 7| Kwaliteit Sanitair: 3|

Algemene beoordeling

Ik vond het een leuke camping alleen de douches waren heel vies en ze stonken naar riool. Of je verbrande onder de douch of het was ijskoud. Animatie was alleen in het frans. En de rioolput die stroomde onder je tent en na 3 dagen deden ze er pas wat aan. Service was ronduit slecht wij gaan er NOOIT meer naar terug. De tegels kapot van het sanitair scherp aan je tenen en kleine kinderen kon je niet alleen laten gaan.
Mening nr: 24716
Datum: 06-11-2005
Dhr. J.A.Nelisse
Algemene indruk: 5| Kwaliteit Sanitair: 3|

Algemene beoordeling

Goede ontvangst, maar mochten direcht 90,00 betalen omdat we een opblaasbootje hadden en naast de caravan wilden zetten. Een camping heeft normaal gras, maar hier zand, dus er leuk met 3 kinderen in je caravan met zandschoenen. Sanitair is een oude puinhoop en door een doe het zelver in elkaar gezet, kun je zo zien. Dit is een camping die leuke prijzen berekend met een zo laag mogelijke service en kwaliteit. Dus ik kom hier niet meer.
Mening nr: 21615
Datum: 12-08-2005
Dhr. J v Rheenen
Algemene indruk: 4| Kwaliteit Sanitair: 3|

Algemene beoordeling

Wij zijn net terug van de camping en hebben er een heel slecht gevoel aan over gehouden. Het sanitair was ronduit gezegd SLECHT. De Animatie was alleen maar in het Frans. We stonden op een grote zanderige plek (3 maanden droogte) De avonden en nachten waren zeer luidruchtig. De receptie kon zeer slecht met mensen omgaan. Toen op een gegeven moment de afvoerputten overstroomden, moesten we tot drie (3) keer toe naar de receptie voordat er iemand kwam kijken. Na wat gepruts en gescheld, zijden ze dat het gemaakt was. De volgende dag kwam de STRONT weer de put uit. Kortom, een DIKKE AFRADER!!!!!!!
Mening nr: 20762
Datum: 04-08-2005
Mevr. Annemiek Broere
Algemene indruk: 6| Kwaliteit Sanitair: 3|

Algemene beoordeling

Wij zijn drie weken op deze camping geweest. De plaats die we hadden besproken hebben we inderdaad gekregen, en dat was aan het meer. Een geweldige plaats met bomen, uitzicht, vrijheid en enorm veel ruimte.Toch weten we nog niet of we hier ooit terug gaan. De camping is nl. meer een park met mobil-homes en sta-caravans. Er zijn maar een aantal kampeerplaatsen vaak ook tussen die huisjes die toch niet het gevoel geven dat je op een echte camping bent. Het kamperen was ook ondergeschikt, zeker als je kijkt naar de staat van het sanitair; dit was echt uitermate slecht! Het was iedere avond een groot feest bij het zwembad, veel en vooral harde muziek. Om twaalf uur was het wel echt afgelopen, dan ging de disco open. Die muziek hoorden wij niet maar wel als de disco dicht ging en de jeugd naar het strand trok! Voor jonge kinderen is het meer ideaal, lang ondiep, lekker zand. Voor oudere kinderen het uitgaan, en het zwembad. Wat we ook vervelend vonden waren die honden die uitgelaten werden op het veld voor ons neus waar de hele dag kinderen voetbalden, vliegerden enz. En er was ook een bos maar daar liep niemand. Kortom best een leuke camping maar dan wel aan de rand, "lake-side", anders zou het voor ons niks zijn.
Mening nr: 20345
Datum: 31-07-2005
Dhr. Fam. de Beer
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 3|

Algemene beoordeling

Wij zijn van een andere camping hier gekomen omdat de andere camping voor ons veel te druk was. Mimizan Plage, Club Marina. Hier kwamen we in een veel rustigere omgeving in een leuk straatje. We hadden wel de indruk dat als het wat drukker werd er ook meer stress bij de campingreceptie en omgang met mensen kwam. Dat was wel jammer. De animatie was magertjes en frans. Wel een schitterd zwembad en leuke dingen op de camping te doen. Sommige gratis (Midgetgolf) en sommige betaald (trampolinespirngen). Een groot minpunt was het aftandse en smerige sanitair en ook de met zwart zand bedekte paden. We hadden niet gereserveerd en hadden een redelijke plaats. We moesten wel versneld weggaan vanwege familieomstandigheden wat men voor ons goed heeft opgelost. Misschien komen we hier ooit nog wel eens terug.....
Mening nr: 18778
Datum: 12-06-2005
Dhr. Birgen
Algemene indruk: 3| Kwaliteit Sanitair: 5|

Algemene beoordeling

Bij het binnenrijden van de camping waren we goed ontvangen, we kregen onze cottage, en schokken ons een bult. We hadden een plaats gevraagd voor twee tenten, een van 8 pers. en één van 2 pers.! De tent van 8 pers. kon er net op. We hadden één keer een klein beetje te veel lawaai gemaakt, de volgende ochtend mochten we al ons boeltje pakken, ronduit belachelijk. Best dat we het allemaal goed konden uitleggen, en dan toch nog mochten blijven! Een ding is zeker, ze zien liever jonge mensen gaan dan komen. Het is zeker de moeite niet waard om er nog eens te gaan.
Mening nr: 15721
Datum: 13-09-2004
Dhr. Tom
Algemene indruk: 6| Kwaliteit Sanitair: 5|

Algemene beoordeling

Wij zijn de eerste weken van juli 2004 naar deze camping geweest. De ontvangst bij de receptie was prima. We werden naar onze cottage geloodst en toen schrokken we ons wild; klein, donker, aftands...en de weg ernaar toe was ook niet bepaald aanlokkelijk. Dit laatste bleek door de cycloon van 2003 veroorzaakt te zijn, vele bomen afgerukt en rot hout alom. Na overleg met de receptie kregen we een paar sleutels om een andere accommodatie te zoeken. Dat lukte wonderwel, een spliksplinternieuwe mobile home aan de rand van de camping vlakbij het fantastische meer. De animatie in de eerste week was prima, goede gitaristen hebben ze daar. Met het ingaan van de tweede week kwamen ook de Fransen en toen werd het een stuk minder leuk; luidruchtig, wildplassen en ook de animatie maakte een ommezwaai: karaoke, limbo-avonden etc., leuk voor de liefhebbers. De stranden zijn prachtig en badplaatsjes als Biscarosse plage zijn erg leuk. Er waren weinig landgenoten op de camping. Al met al geen reden om hier nog eens naar toe te gaan.
Mening nr: 15164
Datum: 27-08-2004
Mevr. Karin Kamminga
Algemene indruk: 3| Kwaliteit Sanitair: 3|

Algemene beoordeling

Mayotte is één grote kermis. Zij die daar van houden moeten vooral terug gaan. Straten vol met mobile-homes (weinig plaats voor een tent). Ik had een rustige plek gereserveerd.... ze wilden ons bijna in het (overigens bom- en bom volle) zwembad neerzetten. Lekker zo'n meer waar na een kilometer je knieën nog steeds niet onder water staan..... Kortom we zijn heel hard weggehold.
Mening nr: 13484
Datum: 10-08-2004
Mevr. truus geluk
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 5|

Algemene beoordeling

Dit is een leuke camping, met een mooi zwembad met glijbanen. De camping ligt aan het meer wat een heel eind ondiep is. De animatie is geheel in het frans. Het restaurant is goed alleen de bediening laat soms een steekje vallen. Er zijn grote trampolines met elastieken waar je heel hoog mee kunt springen (niet gratis). Er is een prima supermarkt met warme broodjes, verder kun je in biscarosse ook prima winkelen, er is een SuperU, een Le Clercq en een Lidl. Het strand is op ongeveer 8 km rijden en er zit daar een strandwacht. Biscarosse plage is een leuk plaatsje waar vooral 's avonds veel te doen is. Tja een minpuntje is het sanitair, vooral de toiletten zijn smerig. Dit komt ook doordat de wc zo hard doorspoelen dat de vloer eromheen steeds nat wordt, in combinatie met het zand van de camping is het een modderzooi. En als het er al smerig uitziet is er niemand die er voor zorgt dat het netjes blijft.
Mening nr: 12990
Datum: 05-08-2004
Dhr. mister vd
Algemene indruk: 7| Kwaliteit Sanitair: 4|

Algemene beoordeling

Op het eerste zicht mooie camping, maar ik vind het persoonlijk zijn 4 sterren niet waard, qua sanitair geef ik maar een 4, mss een 5 ... animatie vind ik er ook niets, om 00u alles al gedaan ... en voor jonge mensen is er helemaal niets te doen ... beetje te streng op de camping. Het was de 1e en de laatste keer dat ik op camping mayotte vacances verbleef.
Mening nr: 11885
Datum: 16-07-2004
Mevr. ik
juli - augustus 2003

Algemene beoordeling

Ik ben vorig jaar op de camping geweest en heb er de mooiste vakantie van mijn hele leven gehad. Er zijn veel nederlanders en je maakt snel vrienden. Op de terassen is elke avond een fantastische sfeer het is echt een aanrader!
Mening nr: 7532
Datum: 07-09-2003
Dhr. R & A May
juli - augustus 2003

Algemene beoordeling

Mayotte Camping, hierkomen wij al ruim 5 jaar en altijd hebben wij daar het vakantiegevoel binnen 5 minuten! Heerlijk camperen midden in de pijnbossen van Les Landes aan het grote meer van Cazeaux. Tal van mogelijkheden voor jong & oud. Heerlijk zwemwater zeker voor de kleintjes en tal van mogelijkheden voor watersport. Veel fietspaden, vlakbij het strand, en mooie badplaatsen. Goed verzorgde camping met ruime plaatsen, Wel ruim van te voren reserveren. Ik zal niet te veel reclame maken anders wordt het te druk!
Mening nr: 382
Datum: 30-01-2002
Mevr. Arja van der Linden
juli - augustus 2001
Algemene indruk: 7| Kwaliteit Sanitair: 6|

Algemene beoordeling

Kleine staanplaatsen, waar wij stonden zeer oud en klein (maar wel schoon) sanitair. Animatie alleen in de Franse taal.