Sluiten

Camping Les Bois du Bardelet in Poilly-lez-Gien

Camping Les Bois du Bardelet

Camping Les Bois du Bardelet ligt in Poilly-lez-Gien aan een recreatieplas. De camping heeft afgebakende, deels schaduwrijke plaatsen.Voor de sportieve vakantieganger heeft de camping excursieprogramma’s en verschillende fietsroutes (Loire á vèlo).

Er is een animatieprogramma en fitnessruimte. De camping beschikt over een buitenzwembad, verwarmd binnenzwembad, een waterglijbaan en peuterbad.

Bij Camping Les Bois du Bardelet zijn watersporten, zoals wildwatervaren, kajakken of raften toegestaan.

+ Campinggids

Camping Les Bois du Bardelet
Laatste mening

Algemene beoordeling

We hadden via Vacansoleil een stacaravan BALI 1 gereserveerd. Toen we daar aankwamen, werden we in een chalet gestopt met veel te kleine bedden voor de grote kinderen. Op de camping zelf was niet veel te doen voor de grote kinderen. De omgeving is wel mooi om te bekijken, vooral de chateau's.
Fam. Gezin met grote kinderen  27-08-2011

juli - augustus 2011
Algemene indruk: 6| Kwaliteit Sanitair: 5|

Algemene beoordeling

Op deze camping afgekomen vanwege het overdekte zwembad. Ook voor ons geldt eens maar nooit meer! Laat ik positief beginnen: hoewel we maximaal 3 nachten zouden blijven, konden we toch een rondleiding over de camping krijgen. De plaatsen hebben weinig privacy, maar zijn flink groot en vlak. Er is een winkeltje met heerlijk brood, een restaurant en afhaal (geen gebruik van gemaakt). De Intermarche is op ongeveer 10 min. rijden en in de buurt is ook wel het een en ander te zien. Omdat wij in het hoogseizoen kwamen (zonder reservering), moesten we alvast voor de 3 nachten betalen. Daar had ik geen problemen mee, wel met het feit dat ik geen geld terug kreeg toen wij na twee nachten wilden vertrekken! Dat was dus niet verteld en uiteindelijk nadat de bazin van de camping erbij geroepen was, werd het bedrag teruggestort. Dan het sanitair. Bij ons was het wel schoon, maar het was ook erg rustig op de camping. Er is toiletpapier en dat vind je ook overal terug, vooral in het kleine sanitair-gebouw. Van de 3 keer dat ik gebruik heb gemaakt van de douches, was hij 2 keer koud. Ook komt er een nevelig pies-straaltje uit de douchekoppen. Het speeltuintje is voor kinderen tot 8 jaar. Beetje lullig als er een trampoline staat die 140kg kan hebben.... Er is een overdekt pierebadje voor kinderen tot 12 jaar, terwijl je daar met 8 jaar al te oud voor bent. Het overdekte zwembad is niet al te groot en de jacuzzi is alleen voor boven de 16 jaar, vanwege 'gezondheidsredenen". Oftewel: onze twee zoons van 11 jaar hadden op deze camping niet zoveel mogelijkheden.... Tel daarbij op het waanzinnige campingtarief van 45 euro per nacht en u raadt het al: voor ons nooit meer!
Mening nr: 50667
Datum: 09-08-2010
Fam. A.
juli - augustus 2010
Algemene indruk: 5| Kwaliteit Sanitair: 3|

Algemene beoordeling

Wat een vreselijke camping, kleine plaatsen voor tenten, heel ver lopen voor vies en te weinig sanitair, veel te duur (tent, 5 personen, zonder elektriciteit, 44 euro!!). Wij komen hier nooit meer terug.
Mening nr: 49701
Datum: 17-07-2010
Fam. Philippe
juli - augustus 2010
Algemene indruk: 7| Kwaliteit Sanitair: 6|

Algemene beoordeling

Wij zijn voor 1 nacht gestopt op deze camping. Het zwembad buiten is mooi maar fris. Voor het binnen zwembad hoefden wij niet te betalen! Het sanitair vond ik te klein en kon iets beter.
Mening nr: 46191
Datum: 08-08-2009
Dhr. J Quist
juli - augustus 2009
Algemene indruk: 5| Kwaliteit Sanitair: 3|

Algemene beoordeling

Wij, gezin met 3 kinderen 12/14/14 hebben hier 14 dagen met onze caravan gestaan. Dit was eens maar niet meer. Camping is veel te duur voor hetgeen men biedt, dit is in onze ogen absoluut geen 4 sterren camping. Het meer was een en al Algen niet in te zwemmen. Zwembad klein en zeer koud. Binnenbad moet je apart voor betalen overdag, 's avonds gratis alleen geen bermuda's toegestaan. Overal zijn regeltjes om de gast het niet naar zijn zin te maken. Het restaurant werd je bijna buitengekeken, prijzen pizza afhalen of restaurand 8 euro verschil, de bar open vanaf 16.00h, winkel open van 8.00h tot 12.00 en van 16.00h tot 20.00h dus tussen 12.00h en 16.00h kun je nog geen ijsje kopen. Sanitair is oud en versleten in het bijgebouw, hoofdgebouw is netjes alleen is het nergens schoon. Avond animatie stelde niets voor. Om mee te doen aan de activiteiten moet je een gezinskaart kopen 45 euro per week. Staplaatsen zijn prima ruim en beschut.
Mening nr: 34200
Datum: 24-07-2007
Fam. saskia
juli - augustus 2007
Algemene indruk: 6| Kwaliteit Sanitair: 7|

Algemene beoordeling

Op de terugweg vanuit de dordogne hebben we er 1 nacht gestaan. We hadden een schitterende plek met uitzicht op een meertje. De camping vind ik veel te duur voor wat het biedt. Heel koud buiten zwembad. Afgelegen ligging. Het was dan ook opvallend dat medio juli nog niet de helft van de camping bezet was. Ik zou deze camping niet snel aanraden tegen hoogseizoenstarieven. Sanitair was overigens prima en schoon en een uitgebreid assortiment in het supermarktje. Afhaalpizza's waren ook prima.
Mening nr: 29460
Datum: 14-08-2006
Mevr. Overdevest
Algemene indruk: 5| Kwaliteit Sanitair: 4|

Algemene beoordeling

Hier aan het eind van de vakantie gestaan. Wat hebben mensen hier in godsnaam te zoeken. 48 euro betaald voor de activiteiten per gezin per week, anders mag je het binnenbad niet in. Verder smerig sanitair en zoveel Nederlanders dat je je op een camping op de Veluwe waant. Alles is duur en er is totaal geen sfeer. Het landschap is gelijk aan dat van Friesland en Groningen en er is niet veel te beleven. Saai, duur en ongezellig. Dus geen aanrader.
Mening nr: 28659
Datum: 07-08-2006
Mevr. Bianca
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 8|

Algemene beoordeling

Wij hebben dit jaar in juli een chalet(je) op deze camping gehuurd. Het chalet was klein, maar van alles voorzien wat je nodig had. We hadden een mooi overdekt terras, een eigen parkeerplek en een klein grasveldje voor het chalet, waar onze kleine man lekker kon spelen. Het is een heerlijk rustige camping in een hele mooie omgeving. Je kan er prima fietsen of wandelen. Wel is het plaatsje wat verder weg, maar met de auto is het in een kwartiertje te bereiken. De faciliteiten op de camping zijn prima. Een mooi zwembad (ook schoon), een leuke speeltuin, een binnenzwembad met speeltuin en nog een binnenzwembad met whirlpool (hier moest je echter een armbandje voor kopen en hier hebben wij dus geen gebruik van gemaakt). De toiletgebouwen waren mooi schoon en het personeel heel vriendelijk. Er is ook een afhaalrestaurantje, waar je voor de snelle hap wat kunt halen. Het restaurant op de camping zelf vonden wij wat minder, omdat het menu een beetje beperkt was en niet echt onze smaak had (maar smaken verschillen). Verder werd er heel veel georganiseerd voor de kleintjes en de jeugd, maar aangezien onze nog geen 1 jaar was, hebben we daar dus niet aan meegedaan, maar zag er wel gezellig uit. Wij hebben er echt een supervakantie gehad en raden hem vooral aan aan gezinnen met kinderen tot een jaar of 10-12. Voor oudere jeugd is de camping misschien ietsje te rustig.
Mening nr: 27899
Datum: 30-07-2006
Mevr. m. meinhardt
Algemene indruk: 7| Kwaliteit Sanitair: 5|

Algemene beoordeling

We zijn hier maar kort geweest. Helaas kozen we net een plaatsje uit boven op een mierenhoop. Werkelijk heel de caravan zat onder de mieren. We hebben helemaal niks gezien van het animatie team. We moesten er rond de 50 euro extra voor betalen en dat hadden we er niet voor over.Maar we hebben ze die paar dagen echt niet gezien. Het sanitair vond ik echt slecht. Mannen en vrouwen gemengd, en rijen voor de wc. Het zwembad was wel lekker en ze waren er niet streng. De buurt kun je per auto verkennen, want het is wel afgelegen. Het is een hele rustige camping leuk voor een weekendje.
Mening nr: 26926
Datum: 03-07-2006
Mevr. pouw
Algemene indruk: 4| Kwaliteit Sanitair: 4|

Algemene beoordeling

Wij hebben hier vorig jaar met drie kinderen(7,10,12 jaar) 5 dagen geboekt, we hadden vooraf betaald en wat hebben wij een spijt gehad van deze camping. Inderdaad zwaar overgewaardeerd, zwembad leuk voor baby's maar voor onze kinderen veel te klein en superkoud. verder was alles echt heel duur en wij zijn wel wat gewend maar 4 pizza's voor 55 euri, belachelijk wat een prijzen. In de omgeving wel een aantal leuke dingen bezocht die wel de moeite waren. Na 4 dagen waren wij het zo zat dat we weggegaan zijn. Er zijn betere campings in de buurt en waarschijnlijk goedkoper en vriendelijker, schoner en geen wachtrijen voor douche's en w.c's. eens maar nooit meer!
Mening nr: 24823
Datum: 22-11-2005
Dhr. Roel Prins
april - juni 2005
Algemene indruk: 7| Kwaliteit Sanitair: 7|

Algemene beoordeling

Op onze terugreis vanuit de Pyreneeen en de Auvergne hebben we twee dagen doorgebracht op Camping Sunelia-Les Bois Du Bardelet. We maakten gebruik van de Camping Check korting en hadden daardoor de induk dat we op een veld werden "gedrukt " met meerdere Camping Check gebruikers. Er was elders op de camping nog volop ruimte.We hebben dan ook, na overleg bij de receptie, alsnog op een voor ons mooiere en vrijere plek kunnen staan. Het was deze periode niet druk op de camping. De sanitaire ruimtes waren dan ook goed bereikbaar. Dat zal anders zijn wanneer het drukker is gezien de geringe aantal douces en toilletten. De camping was voor de twee dagen dat we er geeest zijn voor ons een leuke onderbreking van de terugreis. Een mooie landelijke omgeving met de Loire, de vele kastelen en de oude bruggen dicht in de buurt.
Mening nr: 24669
Datum: 01-11-2005
Mevr. Ellen Lagerweij
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 8|

Algemene beoordeling

Wij hebben in augustus een week op deze camping gestaan met ons zoontje van 10 maanden en hebben het er heerlijk gehad! Het is juist voor jonge gezinnen tot 10 jaar een prima camping, erg netjes en verzorgd en over het personeel en de eigenaresse geen klachten. Dat er bij het zwembad niet gegeten en gedronken mag worden viel wel mee. Voor ons zoontje had ik gewoon zijn drinkbekertje en fruit mee en daar werd niets van gezegd. En persoonlijk vind ik het wel fijn om niet in andermans etensresten of gesmolten ijsjes, sigarettenpeuken of wat dan ook te lopen wat je vaak ziet. Kortom een heel geslaagde vakantie en zeker de moeite waard!
Mening nr: 24144
Datum: 18-09-2005
Mevr. fam krop
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 7|

Algemene beoordeling

Wij hebben 2.5 week op de camping gestaan. En echt waar, 't sanitair is schoon. Ja het zijn wel weinig toiletten en weinig afwasplekken(2). Maar dat mocht de pret niet drukken. Verder was 't schoon. Leuk personeel, mooie caming, en in de omgeving JUIST heel veel te zien en te doen. Je moet van oud heden houden ja... Aleen het zwembad was echt koud, maar dat maakte de kinderen niet uit. (3 en 6 jaar) Elke avond wat te doen, zelfs in het laag seizoen. Aleen dat armbandje....voor 50 euro voor 1 week kocht je die en dan kan het hele gezin gratis mee doen met de aktiviteiten. Miniclub, kano varen, midgetgolf, handboogschieten, buikdansen hahaha, aerobic, fitniss. Pas alleen op voor de blonde badmeester.....hij is erg. ... Je mag geen snoepje en geen slokje drinken nemen bij 't zwembad. En de tijdsklok, s'avonds is strikt 23.00 stil, wil je kletsen dan moet je naar de onmoetingsplek bij de tennisbanen, hahaha zie je je al gaan met je glas wijn. Maar aan de andere kant voor de kleine kinderen is het wel fijn, komen ze ook nog eens aan hun nacht rust toe. *
Mening nr: 21889
Datum: 14-08-2005
Dhr. andré
Algemene indruk: 4| Kwaliteit Sanitair: 8|

Algemene beoordeling

We, gezin met 2 kleine kinderen, hebben er 3 dagen gestaan. Op goed geluk zijn we hier beland en er was nog plek zat dus laten we maar boeken voor 5 nachten. We besloten eerder weg te gaan en kregen ons geld niet terug. Kan me ook voorstellen want met zoveel personeel wat de gehele dag niets te doen heeft moets ook betaald worden, overal voor..maar goed. Wie van kerkhoven houdt (sorry, deze camping lijkt erop) is het een prachtcamping vol met corniveren, grind en perkjes aaneengesloten. Deze camping sla ik volgend jaar even over. (in de omgeving is ook niets te beleven) Toch de animatie en sanitair is er wel ok.
Mening nr: 21413
Datum: 10-08-2005
Mevr. sil
Algemene indruk: 8|

Algemene beoordeling

Wij zijn net terug van deze camping en wij vonden het in tegenstelling tot veel andere berichten op deze site, wel een fijne camping. We hadden een heel fijn huisje (chalet voor 5 personen) en de camping was heel netjes en heerlijk rustig en dat is zeker fijn met een babty van 10 maanden die nog veel moet slapen. Maar ook ons zoontje van 7 jaar heeft zich prima geamusseerd. Er was ook genoeg te doen, een miniclub, twee binnenzwembaden waarvan één met een hele leuke binnenspeeltuin. een mooi buitenbad, je kunt er roeien, minigolven, boogschieten vissen en er is bijna iedere avond entertainment de ene keer wat leuker dan de andere keer maar toch. (clown was erg leuk, maar ook de disco avond en de karaoke avond). Ook het afhaalrestaurant had best lekker eten en dat is toch ook wel fijn op vakantie haha) Ik denk dat deze camping wel vooral geschikt is voor ouders met kinderen tot de leeftijd van ongeveer 9 jaar. Het enige minpuntje is dat ik het water van de binnenbaden te koud vond. maar vooral de kleine van 10 maanden maakte dat niets uit, die kegen we met en pijn en moeite uit het water. Ook hebben we niets gemerkt van stenge regels, ik wist tot de laatste dag niet eens wie de eigenaresse was. Kortom we hebben er een heerlijke tijd gehad en ik vond dat dat ook wel eens gezegd mag worden.
Mening nr: 20560
Datum: 02-08-2005
Dhr. j van woerkom
Algemene indruk: 6| Kwaliteit Sanitair: 6|

Algemene beoordeling

We zijn net terug van deze camping, 4 sterren is het niet waard. Misschien als je een bejaarde bent voor de rest is er weinig te beleven.
Mening nr: 19979
Datum: 26-07-2005
Mevr. annemarie
Algemene indruk: 3| Kwaliteit Sanitair: 6|

Algemene beoordeling

Een vreselijke camping. We zijn net terug en ik ben er nog kwaad over. We stonden aan de rand van de camping, qua plek niet zo verkeerd, zeker gezien het weer (kan niemand iets aan doen) Ook wij hadden het idee op de veluwe te zitten gezien het aantal nederlanders die kennelijk bij elkaar worden gezet. Mijn man had al gemerkt dat er ook een engels, frans en een wat gemelleerd kamp was. Van het personeel hebben we niet zoveel meegekregen, we kwamen op de bonnefooi en konden er nog drie nachten terecht, maar de informatie die we kregen was minimaal en we moesten overal om vragen. Veel te weinig sanitair, voor het eerst sinds jaren moeten wachten bij zowel de douches (niet eens warm) als de toiletten (toiletpapier steeds op), en dat terwijl we altijd naar veel goedkopere (en prettiger) municipale campings gingen. Hadden we nu ook beter kunnen doen. Kortom, voor dat geld, 107.40 euro voor drie nachten. waarbij je voor de echt leuke dingen nog apart moet betalen, kun je dubbel genieten op andere campings. Laat deze maar links liggen, 't-is niks.
Mening nr: 17828
Datum: 20-03-2005
Mevr. Anne en Marleen
juli - augustus 2003
Algemene indruk: 10| Kwaliteit Sanitair: 10|

Algemene beoordeling

Wij vonden deze camping SUPER!!!!!! Het personeel was geweldig, het entertainment was top, en vooral de disco-avonden he ;) Het is inmiddels al een paar jaar geleden dat we er geweest zijn, maar het was de leukste vakantie ooit en we willen nog zeker een keer terug! _-*Ces soirees la!!!*-_
Mening nr: 17554
Datum: 21-02-2005
Mevr. Jiske
juli - augustus 2004
Algemene indruk: 7| Kwaliteit Sanitair: 8|

Algemene beoordeling

Mijn vriend zijn eerste echte kampeervakantie en we hebben er genoten! Helaas weinig schaduwrijke plek, maar mooie camping. Sanitair was de eerste week uitstekend, helaas werd het wat minder toen er meer engelsen op de camping kwamen...waar zou dat aan liggen? De omgeving van de camping is prima voor wandelaars en mensen die lekker niets willen doen..
Mening nr: 14794
Datum: 23-08-2004
Mevr. Tanja Meliezer
juli - augustus 2004
Algemene indruk: 7| Kwaliteit Sanitair: 4|

Algemene beoordeling

Goede ontvangst; zeer slecht en zeer beperkt sanitair. In het blok dat het dichtst bij ons was, toch nog een paar honderd meter, waren 4 douches, 2 wastafels [waarvan 1 buiten; handig na gebruik van toilet] 4 toiletten 2 afwasplaatsen 1 wasplaats en urinoirs. Ik poetste mijn tanden dus vnl. buiten, terwijl anderen hun handen hier wasten na toiletbezoek. Ander blok verderop was beter, maar hield niet over, het was niet de moeite waard daar nog eens een paar honderd meter voor te lopen. Er werd gezegd dat er en sanitairblok was opgeofferd om een binnenzwembad voor de peuters te realiseren. Natuurlijk werd er openlijk geklaagd over de gebrekkige sanitaire voorzieningen. In de rij staan was heel gewoon.