Geplaatst door: Bonasera
Datum: 30.07.2009 16:39
http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/4472286/__De_vraag_der_vragen__Waarom_kamperen_wij___.html
Dat kamperen een vies gedoe is op die megacampings is een feit.
De meeste campings die wij aangedaan hebben zonder de kinderen zijn zonder meer proper en te doen.Daarom die meningen van grote campings zijn soms lachwekkend.Sanitair 8 hhahahahahaahhahahah.
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 30.07.2009 17:29
Ik herken er helemaal niks in.......
Wat een gemekker!
Voor mij is kamperen de ideale manier van vakantie vieren.
Datum: 30.07.2009 17:39
Wat heb jij hier weer te zoeken?
Geplaatst door: ® obelix
Datum: 30.07.2009 17:39
ik ervaar het stukje als een
tear jurker of id. er zitten veel meer positieve kanten aan kamperen. in fact ik vind het stukje niet leuk
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 30.07.2009 18:03
Wat bedoel je, Bona???
Ik had 't over het stukje in de T. en niet over jouw reactie!
Datum: 30.07.2009 18:38
Niks hoor Jan,wie ben ik om je de ruimte te ontzeggen!!hihihih.
Maar er zit toch waarheid in het stuk,vind ik toch.
Geplaatst door: Loes O
Datum: 30.07.2009 18:56
Duidelijk een geval van smetvrees.
Oudnederlands gezegde: vieze varkens worden niet vet.
Geplaatst door: Jen
Datum: 30.07.2009 19:39
Kamperen heeft nog altijd een enigzins negatief imago. Visioenen van mensen die in hun camping-smoking(traningspak) met een camping-samsonite(portaporti) en een wc-rol onder de arm over de camping kuieren.Tuinkabouters,molentjes,vijvertjes voor de caravan enz. Deels klopt dit beeld ook wel. Maar wat zou het? Mijn ervaringen is dat je heb kampeerhaters en kampeerliefhebbers. Daar zit weinig tussenin.
Geplaatst door: ® marie
Datum: 31.07.2009 10:14
Helaas heb ik een moeder deze vakantie nog naar haar kind horen roepen "en blijf met je vingers overal af!" Dit was op een camping die van mij een 8 kreeg over het sanitair. Zo geef je je eigen smetvrees door aan de volgende generatie.
Datum: 31.07.2009 16:09
Wat heeft smetvrees te maken met een wc of douche die er ronduit smerig uitziet.
Of is het bij jullie ook zo??????,
En voor je hier uit je krammen schiet,denk eraan op drukke campings ga je best douchen en wc'en net na de poestbeurt.
Ik heb absoluut geen smetvrees maar ben wel heel voorzichtig met die toestanden.Praat er eens met je dokter over(mijn huisdokter is een vriend zo hoor je eens iets meer over de risico's van die smerige sanitairs op campings.
Geplaatst door: ® jeff
Datum: 31.07.2009 16:27
Ik was in juni op een camping in de Pyreneen, Le Lac in Arcizans Avant. Sedert meerdere malen. Enkele jaren terug zijn we eraan begonnen via een 9/10 voor hun sanitair....En inderdaad van toen tot nu kunnen wij dit alleen maar beamen. Meerdere malen per dag toiletten gepoetst en zelfs toiletpapier is aanwezig! Ook de douches en lavabos zijn uiterst proper. Nochtans hebben zij ook een capaciteit van 90 standplaatsen! Als de directie proper is...en de gebruikers eveneens.....?!?!Bovendien je ziet het al als je een camping oprijdt....Dus rechtsomkeer is de boodschap dan, als je niet gereserveerd hebt.
Geplaatst door: Loes O
Datum: 31.07.2009 16:27
Bona, er is geen enkele reden om je aangesproken te voelen. Ik reageerde op het artikel in de T., net als Jan v.I.
Niemand gaat graag op een vervuild toilet zitten, maar die dame in het artikel doet wel heel erg krampachtig.
Geplaatst door: Sissi
Datum: 31.07.2009 17:05
Dame in het artikel geeft al in de eerste zin aan dat ze eigenlijk niet van kamperen houdt/er niet zoveel mee heeft...Ik heb niet zoveel met voetbal, dan stuur je mij toch ook niet naar een stadion voor een verslag? Dus ik vond het hele artikel al gedoemd niks te zijn toen ik het zondag in de krant bijlage las.
Overigens dat kamperen op megacampings een feitelijk vies gedoe is?????? Wat is dat nou voor wijsheid? (en wanneer ben je als camping een megacamping Bonesera, bij 200 plaatsen, bij 400 of "pas" bij 1000??)
Mijn huisarts ziet me al aankomen als ik met hem een afspraak wil over het het campingsanitair en wat ik daarvan toch allemaal wel niet kan oplopen...
Datum: 31.07.2009 17:14
Sissi ,ik hoef geen afspraak te maken met mijn huisarts,eerst aandachtig lezen voor je een preek afsteekt.Wij hebben elk een zoon van dezelfde leeftijd die toevallig voetbalden in dezelfde ploeg en zo vrienden geworden zijn.
En een dokter is ook maar een mens die graag eens een praatje slaat , en die is niet tegen Kamperen ,maar voorkomen is beter dan genezen.En een dokter is toch iemand die ik meer vertrouw dan Uw mening ,sorry
Mvg.
Bonasera
Geplaatst door: Gilbert
Datum: 31.07.2009 17:45
hoop dat drie kwart van de bevolking er zo over denkt, en nog meer als kan, dan zal je merken dat de kleine plaatsen in frankrijk en spanje snel groter worden, hihihihi
niks van aan trekken, er zijn altijd zeurpieten
Geplaatst door: Anita
Datum: 31.07.2009 18:22
Ik ben het helemaal met Bonasera eens.
Ik heb absoluut geen smetvrees, maar een douche waar er al vele gedouched hebben is niet meer proper. Mensen zijn nou eenmaal niet allemaal even proper, dus dat blijft toch allemaal in een douche achter.
Maar ik blijf evengoed met veel plezier kamperen.
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 31.07.2009 21:53
Geplaatst door: Sissi
Datum: 31.07.2009 22:51
ik dacht nog wat kan ik hier opzeggen.....
Maar cimeroni heeft het juiste antwoord gevonden!!!
Bona ik kan heus wel lezen..."Praat er eens met je dokter over" en ook dat deze in je vriendenkring zit, dat praat vast makkelijker dan met de mijne die een wachtkamer vol heeft, waarvan ik er 1 van ben.
Ik vind het gewoon vreemd om van kampeerders (die al jarenlang kamperen) te horen dat het allemaal zo vies is op een camping. Het is nergens zo schoon als je eigen huis (vindt men meestal van eigen woonomgeving). Maar om dan nooit buiten te komen...
Maar het ging over het telegraaf artikel: blijf erbij dat het artikel vooral "grappig" is bedoelt, daarom vast op redactie iemand gekozen die er niet van houdt..
Geplaatst door: digi-oma
Datum: 31.07.2009 22:54
Hoe juist, Cimeroni... en we hebben het allemaal ruim overleefd.
Geplaatst door: hekel aan poetsen
Datum: 01.08.2009 00:09
Heerlijk, alle dagen een campingdouche, wordt driemaal daags gekuisd. Dat heb ik thuis echt niet!