Leuke camping dicht bij NL in km's gezocht! (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Rik 
, Datum:
20.06.2015 13:53
Leuke camping met zwembad en strandje gezocht (mag ook rivier of meertje zijn) in de buurt van een gezellig plaatsje (liefst op loopafstand)
Ik wil graag gaan kamperen met mijn vriendin. En we zijn eigenlijk op zoek naar een camping die in de buurt ligt van een riviertje of meertje of aan de kust niet te ver van Nederland af. En het mooiste zou zijn dat er in de buurt van de camping ook wat te doen is. En dan in de trant van een terrasje pakken of lekker uit eten, gezelligheid en mensen. Niet dat het een heel rustig afgelegen dorpje is of zoiets.
We zijn in de leeftijd van half twintig tot dertig jaar oud, geen kinderen.
Weet iemand een leuke camping?
Belangrijk is dat het niet te ver Frankrijk in is qua reisafstand.
Alvast hartstikke bedankt voor de reactie!
Geplaatst door: ® sannie 
, Datum:
20.06.2015 14:09
Geplaatst door: ® sannie 
, Datum:
20.06.2015 14:11
Sorry,heeft geen zwebad..
Geplaatst door: Hans030 
, Datum:
20.06.2015 14:12
Geplaatst door: Michel
, Datum:
20.06.2015 14:22
Kijk eens langs de kust van Normandië en Picardië (Le Crotoy met krijtrotsen) en Somme e.o. met genoeg water en bezienswaardigheden, Amiens is zeer gezellig). Kijk ook eens naar de Champagne-Ardenne, een prachtig glooiend landschap. Veel campings langs de Maas (Givet en Revin e.o.). Makkelijk dagtochtjes naar Reims,Verdun en Metz ook allemaal zéér de moeite! Maar ook het kleine Bouillon (B) is een bezoek (kasteel) waard. Een niet Frans alternatief is misschien Vianden in Luxemburg. Prachtige ligging met twee campings op loopafstand met op zijn minst één camping aan een riviertje (Ourthe meen ik). Een uurtje met de auto en je zit in Metz of Verdun.
Succes
Geplaatst door: marian
, Datum:
20.06.2015 15:50
In de vogezen, bij gerardmer is misschien ook leuk. Veel te doen , levendig in de zomer en vanaf utrecht krap 600 km.
Geplaatst door: Rik 
, Datum:
20.06.2015 19:31
Super bedankt allemaal!
Ik zal de campings eens nader onderzoeken!
Geplaatst door: marian
, Datum:
20.06.2015 21:48
Geplaatst door: Hans030 
, Datum:
21.06.2015 19:22
Fijn dat iedereen meedenkt. Gerardmer is een aardig plaatsje, maar voor twintigers zou ik het persoonlijk toch eerder aan de kust zoeken.