Geplaatst door: Japio
Datum: 15.07.2006 16:32
Is het misschien een idee om smileys in te voeren op Camping-Frankrijk?
Hiermee kunnen de lezers tenminste zien of je een geintje maakt of niet. Dit voorkomt misschien een hoop agressieve antwoorden op deze site.
Groet Japio :-)
Geplaatst door: ® Jan
Datum: 15.07.2006 16:34
;-)
Geplaatst door: merel
Datum: 15.07.2006 16:43
moet je even een mailtje naar de webmaster sturen
Geplaatst door: bonasera
Datum: 15.07.2006 18:39
\_/ santé goe voorstel.
Geplaatst door: frank
Datum: 15.07.2006 21:01
sorry, maar wat zijn smileys precies? Ik ken die dingen wel uit de jaren 70 over kernenergie, maar ik neem niet aan dat dat nu hier bedoelt wordt?
Geplaatst door: Tom1
Datum: 15.07.2006 21:14
Alsjeblieft geen smileys op deze dite. Maakt de pagina alleen maar druk en onleesbaar.
Datum: 15.07.2006 21:18
Tom1 jij weet dus wat dit zijn, kun je mij dat misschien uitleggen?
Geplaatst door: ® Tara
Datum: 15.07.2006 21:54
@ Frank:
Een smiley is een tekeningetje dat een gemoedstoestand uitbeeldt. Erg populair bij de jeugd. En vooral gebruikt in msn-messenger.
(en idd voor de 40+ onder ons herkenbaar van de betogingen tegen kernenergie)
http://www.smilies.nl/
Voor mij hoeven die smileys/emoticons ook niet, kunnen we 't niet bij deze houden?:
:-) , :) Blij
:-D , :D Glimlach
:-( , :( Verdrietig
:'-( , :'( Huilend
:-p , :p Grappend
;-) , ;) Knipogend
:-@ , :@ , }B , }-B Boos
cuL8R,
Tara
Geplaatst door: monique
Datum: 15.07.2006 21:55
als je serieus niet weet hoe ze eruit zien
http://www.smileys.nl/
Datum: 15.07.2006 22:12
Tara en monique,
Dit wist ik dus echt niet. Ik moet er om lachen lijkt me best een leuk idee voor deze site.!!!! als iemand me dan ook uitlegt hoe ik dit in mijn tekst moet plaatsen!!!
Datum: 15.07.2006 22:12
Tara en monique,
Dit wist ik dus echt niet. Ik moet er om lachen lijkt me best een leuk idee voor deze site.!!!! als iemand me dan ook uitlegt hoe ik dit in mijn tekst moet plaatsen!!!
Datum: 15.07.2006 22:24
voorlopig kan dat hier nog niet, Frank, en dat zou ik ook liefst zo houden (ook geen avatars liefst) of hoe denken anderen daarover?
Datum: 15.07.2006 22:26
sorry tara maar dit meen ik serieus wat zij avatars??
Datum: 15.07.2006 23:34
Een avatar is een klein plaatje meestal tussen de 48x48 en 125x125 pixels groot, dat gebruikt wordt als gebruikersplaatje op forums op het Internet. Avatars staan meestal naast of onder de nickname van een lid als verpersoonlijking voor de persoon achter de computer.
Geplaatst door: sandra
Datum: 16.07.2006 06:27
NEE, aub geen irritante smily's op deit forum...wie dat wil moet maar naar de msn of iets dergelijks!!!
Geplaatst door: Japio
Datum: 16.07.2006 11:48
Mijn idee was eigenlijk om de site een beetje op te krikken. Deze lay-out bestaat al erg lang en komt een beetje "duf" over. Een avatar, smileys en de mogelijkheid om af en toe een foto te up-loaden maken het geheel wat vlotter. Wie weet komen er dan ook wat meer jongelui met orginelere onderwerpen dan bijv.: hoe kom ik van Dijon naar Lijon :-).
Een site hoort wel een beetje met zijn tijd mee te gaan of wordt Johan gesponsord door Max? ;-)
Brand maar los!
Groet Japio
Geplaatst door: dre
Datum: 16.07.2006 12:04
Met I--O--I--I-O-O-I ===========> dE @Rdeche
Daar gaan we \___\____/ in de ~~~~~~~~~~~~~~~~
\
O
Geplaatst door: MichMich
Datum: 16.07.2006 13:28
Ik ben het volledig met Jaap eens. Ik heb een jaar of 2 geleden al geopperd om hier een phpBB forumpje van te maken, en heb toen zelfs mijn hulp aangeboden. phpBB bied namelijk een hoop extra functies, zoals smilies, categorieën en het vastleggen van gebruikersnamen.
Categorieën zouden een hoop discussies wegnemen en meer de mogelijkheid bieden gericht te zoeken of af en toe lekker offtopic te gaan.
Smilies kunnen best een aanwins zijn, en hoeven het helemaal niet druk te maken, dit is puur afhankelijk van 't type smilies dat je gebruikt.
Geplaatst door: Loes
Datum: 16.07.2006 13:46
Maar of het er leuker op zal worden??
Geplaatst door: H.M.
Datum: 16.07.2006 13:58
Ik ben er al meerdere keren over begonnen dat het forum zoals het nu is echt niet meer kan. Het is hopeloos ouderwets. Er zijn qua forum zoveel mogelijkheden. En het maakt een forum alleen maar interessanter en beter leesbaar. Bovendien krijgt de webmaster en de eventuele moderatoren zoveel meer mogelijkheden om eea in goede banen te leiden dat ik denk dat een algemene update van dit forum de kwaliteit alleen maar ten goede zal komen.
Maar telkens als men hier over begint dan komt Johan weer met sussende woorden en bezwaren en strijkt alles weer glad.
Ik heb zo langzamerhand het idee gekregen dat Johan het wel best vindt zo. En dat kan natuurlijk. Het is per slot van rekening zijn site waar we het over hebben.
Maar jammer is het wel vind ik.