Geplaatst door: Tentje
Datum: 16.07.2006 14:44
Ik kom al tijden niet meer op deze site, omdat het zo SAAI is. En dan te bedenken dat alles over VAKANTIE gaat. Zijn jullie vakanties dan ook zo duf???????
Geplaatst door: ® Jan
Datum: 16.07.2006 17:58
Ik lees kreten zoals ouderwets en saai en dat 't darom maar opgepimpt (zo heet 't toch?) moet worden.
Moet ik hieruit concluderen dat de mensen die dat vinden ook boeken zonder plaatjes saai en ouderwets vinden?
Volgens mij hoeft een tekst op een forum niet zonodig opgeleukt (ook zo'n woord) worden.
't Gaat om de inhoud van de tekst en niet om randverschijnselen zoals een gezichtje met een grote grijns op z'n bakkes.
Dingen die je kan doen met toetsenbord (zoals ;-)) is volgens ruim voldoende om bepaalde dingen te relativeren.
Geplaatst door: Loes
Datum: 16.07.2006 18:03
Jan, ik ben het volkomen met je eens. Maar zou het verschil in meningen toch iets met leeftijd te maken hebben? ;-))
Geplaatst door: frank
Datum: 16.07.2006 18:28
ongetwijfeld, maar die smileys vind ik toch wel grappig.
Ik begrijp nu wat avatars zijn, vind ik niet zo geweldig.
Geplaatst door: ® Tara
Datum: 16.07.2006 18:28
Jan heeft gelijk, voor mij ook niet die toeters en bellen. Smileys en emoticons zouden druk, onleesbaar en heel onprofessioneel overkomen. Wie daar van houdt kan msn'n of tienersites bezoeken. Deze site is louter informatief, de lay-out is overzichtelijk en voor iedereen, jong en oud, duidelijk hanteerbaar. Houden zo.
Geplaatst door: leeftijd
Datum: 16.07.2006 18:29
hoe oud zijn jan en loes dan???????
Geplaatst door: plusje
Datum: 16.07.2006 18:37
Leeftijd, ga er maar van uit dat de leeftijd der wijzen hebben bereikt.
Geplaatst door: H.M.
Datum: 16.07.2006 18:44
Zonder met mijn leeftijd te gaan schermen, want daar zou je wel eens van op kunnen kijken, zou ik de tegenstanders eens willen adviseren om een bezoek te brengen aan een forum dat wel met de nieuwste software is uitgerust....
:-)) ( dit is nou een smiley ) althans in de ouderwetse oervorm....
Datum: 16.07.2006 18:54
Beste, leeftijd, wat heeft leeftijd te maken met het niet of wel leuk vinden van dingen die niets inhoudelijk toevoegen aan een tekst. Wat dat betreft ben ik altijd behoorlijk rechtlijnig geweest. Ook toen ik nog héééél jong was ;-)
Omdat ik van muziek houd zit ik wel eens op een forum waar de laatste CD's besproken/afgekraakt/opgehemeld worden. Iedereen heeft dan een "nickname" met iets zoals dit:
http://www.msgicons.com/eng/index.php?page=browse&cat=Aliens
Teksten zijn af en toe onleesbaar door alle ongein die zonodig er tussen geplakt moeten worden. Ik word daar echt moedeloos van.
Datum: 16.07.2006 18:55
H.M.,
geef eens een leuk voorbeeld van zo'n forum....
Kan iedereeen zelf oordelen.
Geplaatst door: kijk
Datum: 16.07.2006 19:00
Geplaatst door: kijk
Datum: 16.07.2006 19:02
Gebruik van smileys maar niet onoverzichtelijk
Geplaatst door: Loes
Datum: 16.07.2006 19:02
Ik bezoek ook andere fora , al dan niet met toeters en bellen. De directheid van dit forum bevalt mij prima.
Datum: 16.07.2006 19:04
Ik kan dat muziekforum niet zo snel terugvinden maar deze is nog redelijk bescheiden
http://vpro.react.nl/3voor12/forum/list_messages/12509
Geplaatst door: britt
Datum: 16.07.2006 19:21
Ik ben het helemaal eens met Jan (zoals meestal)
en Loes. Gewoon laten zoals het is. We hebben
geen smileys nodig, wij hebben al genoeg "vaste"
forumgasten die voor de vrolijke noot zorgen!
En... elke verandering hoeft nog geen verbetering te zijn.
Geplaatst door: H.M.
Datum: 16.07.2006 21:17
@Jan, het wemelt op Internet van de forums zoals ik ze bedoel. Dit is er één van : http://www.wereldfietser.nl/phpbb/ maar als je even googelt dan vind je er vele honderden.
Uit de reacties begrijp ik dat er geen behoefte is aan een ander forum. Dus zal alles wel blijven zoals het nu is.
H.M.
Datum: 16.07.2006 21:28
Dank je, H.M., nu weet ik tenminste wat je bedoelt. Ziet er inderdaad professioneel en duidelijk uit.
Wie zou hier bezwaar tegen kunnen hebben?
Behalve de portemonnee van Johan misschien ;-)
Geplaatst door: wizkid
Datum: 16.07.2006 21:34
deze lay-outs kan je gratis gebruiken via diverse sites.
je moet 'm alleen implementeren in je bestaande site en daar zit 'm denk ik 't euvel: wanneer je dit doet ben je je historie kwijt van dit zeer charmante forum (tenzij je natuurlijk handig bent met sql dan is het zo gepiept om alle oude topics in het nieuwe forum in te brengen.
Geplaatst door: bonasera
Datum: 17.07.2006 08:19
Ik ben 57 jaar jong,heb nog een zoon van 18 die het ook maar een saai bedoeninkske vindt.
Dus ietsje meegaan met de tijd is wel aan te bevelen,tenslotte zijn zij de toekomst !!!!!!!
Enne, ik ben ook voorstander van dat hier een beetje te moderniseren.
Meegaan met de tijd is een must om te overleven.
Geplaatst door: ® MichMich
Datum: 17.07.2006 09:52
Ik heb destijds mn hulp aangeboden om via mySQL alles over te gieten in een nieuw forum. Technisch is het dus geen enkle probleem.