Geplaatst door: bonasera
Datum: 18.07.2006 06:29
Wat ook zeer aantrekkelijk zou zijn..
De mogelijkheid om een blog te maken op deze website ...
Geplaatst door: monique
Datum: 18.07.2006 08:55
japio ik vind je idee goed, zo kun je zien of iemand het meent of niet. Al voegen ze alleen een knipoog en een lachende smiley toe. Ik ben voor!
Monique
Geplaatst door: Thea
Datum: 18.07.2006 09:26
Waar is het nou eigenlijk voor bedoeld? Info (lijkt me) middels vragen en antwoorden.
Ik zit echt niet te wachten op foto's en icoontjes, dat leest toch niet prettig?! Laat het maar lekker saai blijven.
De jongeren onder ons hebben vast nog wel meer chatpagina's waar ze zich op kunnen uitleven.
Geplaatst door: Japio
Datum: 18.07.2006 17:29
Op zwart/wit televisie zie je toch ook alles, dus waarom kijkt nu iedereen naar al die drukke kleurtjes...;-)
Datum: 18.07.2006 18:57
De jeugd en de aanhouder wint,ik ben voor.Ben al computerfreak sinds de commodore64.....
Lang he.
Geplaatst door: ® Tara
Datum: 19.07.2006 09:17
Moeten we ons niet even critischer gaan opstellen? Hebben die emoticons een meerswaarde toe te voegen aan deze site? Wat onderscheidt ons nog van de andere sites? Waarom heeft deze site nog zoveel bezoekers? Waarom is deze toegangkelijk voor een groot publiek? Is het niet de eenvoud die siert?
Ik blijf bij mijn motto: LESS IS MORE.
Bloggen? nog een beetje en onze site gaat er als volgt uitzien?...http://boyz-girlz.nl/
(ja, salu dan!)
Geplaatst door: MoniquevZ
Datum: 19.07.2006 09:46
Van mij hoeft het niet. Je komt het vaker tegen op forums, en sommige mensen maken er dan een gewoonte van hun hele bericht vol te kalken met allerhande smiley's. Wordt er niet leesbaarder op.
Ik vind de lay-out van deze website niet saai, het gaat mij om de informatie die ik er kan vinden.
Groet, Monique
Geplaatst door: daantje
Datum: 19.07.2006 10:15
je word inderdaad niet vrolijk van de site waar Tara naar verwijst, maar bijv. www.dewaardforum.nl vind ik wel heel goed leesbaar. Zeker door de onderverdeling in categorieën (zoals informatieve topics en "onzinnige" topics gewoon voor de leut).
Dan kan je ook gericht in een bepaalde categorie je vraag/opmerking kwijt.
Geplaatst door: daantje
Datum: 19.07.2006 10:16
't is natuurlijk "je wordt" ipv "word".............
Geplaatst door: H.M.
Datum: 19.07.2006 15:58
Het gaat helemaal niet om alleen het gebruik van smileys.
Op een 'modern' forum heb je zoveel meer mogelijkheden, zoals een onderverdeling in categorieën, de mogelijkheid tot het plaatsen van foto's in een forumbericht zonder dat dat dataverkeer voor de site zelf als gevolg heeft, het in één oogopslag kunnen zien of er nieuwe, ongelezen berichten zijn en de mogelijkheid om alles te markeren 'als gelezen'
Ik heb het idee dat veel bezwaren zijn gebaseerd op het aloude principe "wat de boer niet kent dat eet hij niet"
Wat dat betreft is het misschien raadzaam om eens een bezoek te brengen aan : http://www.forumplein.nl/
En nu houd ik erover op. Ik wil alleen nog zeggen dat ik het jammer vind dat dit forum nog steeds draait op een volkomen achterhaald script. En dat is gezien de bezoekersaantallen wat vreemd....
Datum: 19.07.2006 18:40
Jan je bent er tegen maar zie eens hoe lief ze zijn !!!!!!!
http://www.gratisanimaties.com/index.html?top.php&0
Datum: 19.07.2006 19:07
Ben bijna weg nog effe zagen....
Het forum is als een tv zonder klank.DAt zijn feiten meegaan met de vooruitgang is een must.
Geplaatst door: frank
Datum: 19.07.2006 19:40
ik heb er hier ook een paar tussen die iets minder lief zijn;
www.freewebstuff.be/smileys/index.htm