Geplaatst door: ;-)
Datum: 14.10.2006 11:48
Geplaatst door: ;-)
Datum: 14.10.2006 11:50
Geplaatst door: Hans
Datum: 14.10.2006 12:50
Afgelopen zomer in Italie geweest,daar in ieder restaurant na het eten een lekker sigaartje kunnen nuttigen,dus dat wordt de komende jaren ook Italie.
Wel jammer,want ik ben ook echt wel weg van Frankrijk.
Geplaatst door: marlene
Datum: 14.10.2006 13:51
Dat begrijp ik niet in Italie, want daar is het al 2 jaar dat je niet in restaurants mag roken.
Ik ga daar nl. regelmatig op wintersport en de rokers zitten dan onder een soort afdakje te roken.
Dus ga er maar vanuit dat je "geluk" gehad hebt in Italie, dat je kon roken na de maaltijd.
Geplaatst door: Hans
Datum: 15.10.2006 16:53
Ik was afgelopen jaar zowel in Toscane als le Marche en ook een paar dagen in Venetie en nergens iets gemerkt van dit verbod,en vorig jaar bij het Gardameer(Lazise) ook niet.
Geplaatst door: vonne
Datum: 16.10.2006 21:15
Leuk dat iedereen zo meeleeft met andere restaurantbezoekers,maar wat denk je van de serveerster( ik dus ) die met haar neus boven zo'n stinksigaret hangt als zij een glas wijn in moet schenken bv.Ik houd van mijn vak, het omgaan met de mensen, maar dit is toch wel een mindere kant. De asbakken staan bij ons al een tijdje niet meer op tafel,maar de sigaretten gaan gewoon in de brand,wordt vaak niet eens gevraagd of er gerookt mag worden.
Geplaatst door: ® Jan
Datum: 18.10.2006 01:32
Geplaatst door: astrid
Datum: 18.10.2006 12:31
denk dat het wegblijven van klanten wl meevalt. mensen willen er toch op uit en zullen er snel genoeg aan wennen. Ook voor mensen met astma en andere longziektes zullen nu ook lekker uit kunnen zonder er last van te hebben..
Verder ben ik een nietroker met zeer fanatiek rokende ouders. Bij mij in huis wordt dus niet gerookt. Dat ze het bij hun thuis doen prima....hun huishun regels....maar ik heb geen zin om savonds in mijn bedje te liggen en dan nog de reuk van sigaretten te ruiken.