Geplaatst door: Paul
Datum: 26.12.2006 11:11
Geplaatst door: tineke
Datum: 30.12.2006 23:12
Geplaatst door: annelies
Datum: 01.01.2007 11:33
leuke camping vraagt personeel camping le merle roux
website www.lemerleroux.com
Geplaatst door: Jantine
Datum: 01.01.2007 11:42
Les Ombrages in Dallet zoekt divers personeel: voor animatie, receptie, huishoudelijke dienst en iemand, die voor de bloemen, planten en het grasmaaien op de camping wil zorgen.
http://www.lesombrages.com/vacatures.htm
Geplaatst door: megan
Datum: 08.01.2007 13:42
hallo
ik heb het afgelopen jaar in de kidsclub op een camping in frankrijk gewerkt en het was geweldig, werktijden waren alleen overdag vanaf 10 uur en tot ongeveer 2 uur, savonds nog een sporttoernooitje of op woensdag een playbackshow en voor de rest was je vrij, ook de gehele zaterdag ben je vrij, je krijgt goed betaald, 180 netto per week en de gehele team is vrijwel nederlands, of fransen die goed engels spreken.
de sfeer onderling is goed en gezellig!
dus het kan ook hardstikke leuk zijn (ik heb met het geld dat ik er verdient heb 2 weken engeland betaald, dus dat ik nog eens dubbelop plezier)
Geplaatst door: tineke
Datum: 13.01.2007 22:49
Op Le Pech Charmant worden ook vakantie-medewerkers gezocht:
"Personeel gevraagd!
Zoek je nog een vakantiebaan voor deze zomer (juni/juli/augustus) , ben je minimaal 18 jaar en beschik je over de volgende kwaliteiten:
spontaan, vlot
zelfstandig
snel begrijpend
werkervaring
Afhankelijk van je talenten ga je verschillende van de volgende taken vervullen:
-Bar
-Snack
-Serveren
-Assistentie in de keuken
-Animatie
-Receptie
-Dierenverzorging
-Kinder-oppas
Heb je interesse om ons team van 9 personen te versterken stuur dan een email met CV en foto naar info@lepech.com "
http://www.lepech.com/intro.htm
Geplaatst door: wim swier
Datum: 13.01.2007 23:46
heb je als eens ergens gereagerd want ik heb nog niets gehoord van je!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geplaatst door: ® Margot
Datum: 14.01.2007 11:10
Ik heb in 1988 gewerkt op Camp de Florence. Eigenaar is Nederlands.
Je kan er altijd een mail aan wagen. Succes.
Geplaatst door: Jasper
Datum: 14.01.2007 12:28
Geplaatst door: jorn
Datum: 24.04.2007 16:07
Op camping des bastides in het zuiden van frankrijk zoeken ze nog een kok(kin) en allround medewerkers. Heb hier afgelopen zomer gewerkt en ga ook komende zomer weer, heel leuk (maar hard) werken.
als allround medewerker draai je mee met de volgende onderdelen:
-animatie
-bediening
-winkeltje
-snackbar
Al met al een heel erg leuke camping, heb hier vorig jaar heel veel plezier gehad.
Voor meer informatie kijk eens op www.campingdesbastides.com of stuur een mailtje naar info@campingdesbastides.com
Je kunt mij natuurlijk ook mailen.
Geplaatst door: ® Margot
Datum: 24.04.2007 19:26
Camp de Florence in de Gers?
Geplaatst door: Jorn Wagemans
Datum: 28.04.2007 14:45
Op camping des bastides in het zuiden van frankrijk zoeken ze nog een kok(kin) en allround medewerkers. Heb hier afgelopen zomer gewerkt en ga ook komende zomer weer, heel leuk (maar hard) werken.
als allround medewerker draai je mee met de volgende onderdelen:
-animatie
-bediening
-winkeltje
-snackbar
Al met al een heel erg leuke camping, heb hier vorig jaar heel veel plezier gehad.
Voor meer informatie kijk eens op www.campingdesbastides.com of stuur een mailtje naar info@campingdesbastides.com
Je kunt mij natuurlijk ook mailen.
Geplaatst door: Jorn Wagemans
Datum: 28.04.2007 14:52
sorry voor de dubbele reactie!!!
Geplaatst door: ® Claire
Datum: 01.11.2007 19:29
Wij van Camping Job zijn alweer volop bezig om seizoen 2008 vol te krijgen met leuke mensen!!
Kijk op www.campingjob.com voor een zomer met Franse zon
Geplaatst door: Saskia
Datum: 01.11.2007 20:01
Camping le Soustran in Neuvic zoekt volgens mij ook nog vakantiemedewerkers. Wij hebben er dit jaar gekampeerd: een leuke, niet te grote SVR-camping met ontzettende leuke/aardige eigenaars.