Geplaatst door: cimeroni
Datum: 26.08.2008 16:07
Theo, ik zie t al zo voor me. De ouders vd kids die "niets" doorhebben en de andere "campingbewoners" die zich groen en geel ergeren. Hahaha.
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 26.08.2008 16:49
Nou ik dom begreep het eerst helemaal niet want dacht dat de reactie van vandaag van de campingeigenaar was maar toen de andere reacties las begon ik het begrijpen ....was vroeger blond en nu grijs en kaal ..telt toch ook of niet ?
Zou beter weer worden maar merk er nog niets van ...ga als het aan mij ligt morgen Rivi achterna .....nog meer gegadigden?
Datum: 26.08.2008 17:24
Het wordt hier echt beter weer. Ik zou rivi ook wel achterna willen gaan, maar ik heb geen tijd.Druk,druk etc. Pas na 10 oktober. Maar ik denk dat het er dit jaar niet meer van komt.
Geplaatst door: mar
Datum: 26.08.2008 20:55
maak ik jullie "jaloers" als ik zeg dat ik eind september nog 10 dagen naar zuid frankrijk ga...ik hoop uiteraard op mooi weer dan en geen regen;-). Ik zoek nog een camping, maar ik durf denk ik niet meer naar die voorgenoemde camping met mijn twee kinderen van 2 en 3...;-)
Geplaatst door: lili@n
Datum: 27.08.2008 01:30
Tsja Theo,altijd moeilijk te beoordelen op deze afstand.In ieder geval
voelen de ouders zich onheus behandeld.Het lijkt mij dat deze dames
beter over kunnen gaan tot een algehele kinderloze camping.Gezinnen met kinderen kunnen beter een deurtje verder gaan.En zij die hun algehele "rust en stilte" willen en die blijkbaar niet van vrolijk
kindergeschetter houden, kunnen dan met z'n allen "de ..... " uithangen.
Hebben jullie trouwens de foto van deze dames op de trekker wel eens goed bekeken?
En wat het "wildkamperen" betreft, ook al is het in deze tijd niet
verstandig en blijkt het dus gevaarlijk, toch zou het zo moeten zijn, dat men met de handen van anderen afblijft.En wat ik nog het misselijkst van alles vind,is dat die kerels ook zo nodig de vrouw nog even moesten "pakken".Ik vind dit zo laag en vernederend, dat het schande zou zijn dat deze kerels, door alleen maar uit het land te zetten, geen straf zouden krijgen.
Trouwens ook als je op een camping kampeert, kunnen je nog enge dingen overkomen, ik herinner me nog altijd het verhaal van een mevr.
hier op het forum een paar jaar geleden, dat zij en haar gezin 's nachts bezoek hadden gehad en dat alles wat van waarde was, weg was.
Gelukkig hebben ze de hand niet aan hun geslagen, maar je kijkt wel raar op 's morgens.Alleen al het idee.
Datum: 27.08.2008 09:25
Het ging mij ook niet om een van die mensen (gasten hetzij eigenaren) te be of veroordelen maar de beoordeling viel mij op zeker omdat wij graag in de Luberon zijn en altijd even naar de beoordelingen kijk en valt mij op dat de campingbeheerders daar(Vaucluse-Luberon) soms een nogal strak "regime" hebben wat regelementen, zwemmen en kinderen aangaat.
Wij hebben het wel eens op afstand meegemaakt dat gasten van de camping werden gestuurd(was eigenlijk om niets...)
Wat vrij kamperen betreft hebben wij nog nooit gedaan maar zal het nooit doen denk ik....
Datum: 27.08.2008 21:56
De ballooning is de 1e avond niet helemaal gegaan zoals t moest. Helaas konden er maar 2 special shapes de lucht in.
Iemand nog iets gehoord van Jan van I? Of is ie weer op vakantie??
Geplaatst door: tineke
Datum: 27.08.2008 22:21
Vorig jaar mei was Jan ook enige tijd van het forum verdwenen, later bleek dat hij problemen met z'n computer/provider had.
Zie topic http://www.camping-frankrijk.nl/forum/topic.asp?ID=16191
Datum: 28.08.2008 00:41
Ik heb op 26-08 jl. een mailtje van Jan gehad.Dus toen was er blijkbaar niets met zijn computer aan de hand.
Theo, voel je niet aangevallen,dat was niet mijn bedoeling, neem me niet kwalijk als je het zo hebt opgevat,hierbij mijn excuses.
De balloning of moet dat met dubbel o? Elk jaar weer verbaas ik mij over dit evenement. De organisatoren blijven stug vasthouden aan de laatste week van augustus.Door de jaren heen hebben ze misschien één of twee keer echt mooi weer gehad.Kan me herinneren dat er altijd veel regen en wind was tijdens dit festijn. Jammer.
Voor degenen die iets op creatief gebied willen bekijken kunnen
aanstaande zaterdag terecht op het plein voor het Kulturhus op de Hasseleres in Hengelo.
Datum: 28.08.2008 09:13
Lilli@n zo voelde het ook niet hoor ...dus excuus evengoed bedankt maar niet nodig.
Had niet naar de site gekeken maar even naar de foto`s gekeken.
Gisteren inderdaad begonnen maar volgens mijn vrouw staat de wind ook verkeerd voor ons in Hengel. dus zullen waarschijnlijk geen luchtballon zien...weet niet heo het weer in de rest van het land is maar hier blijft het miezeren
Datum: 29.08.2008 00:08
Het zat inderdaad nog niet mee met het weer en de ballonnen.Morgenavond hopenlijk beter.
Site met foto's van dieren,planten,landschappen enz.www.nederpix.nl
Leuk om even rond te neuzen.
Datum: 29.08.2008 00:37
Ik wist dat er ergens een "kinderloze" camping bestond:
http://www.a-cassagnau.nl/
Voor al diegenen die "zonder" willen.En dit naar aanleiding van één van de bovenstaande topics.
Datum: 29.08.2008 11:03
Voor wat die ballonnen betreft jammer.... heb nog niets gezien.
Gisteren bij vrienden geweest die jaarlijks naar Rome gaan op 15 Augustus...schijnt leuk te zijn en de campingeigenaar daar heeft het ook niet zo op nederlandse kinderen(en sommige ouders) maar hier zijn helaas al heel wat topics aan besteed...wij gaan er niet speciaal voor maar er zijn meerdere campings die geen kinderen willen.
Gaan zondag met de kinderen bbq hopenlijk wordt het echt mooi weer
Geplaatst door: InekeH
Datum: 29.08.2008 12:02
Jaaaaah, het zonnetje schijnt hier eindelijk. Goed weer voor de Mèlbuul'n.
Ik ben helaas nog niet zo mobiel door m'n knie, maar hoop toch een beetje te kunnen rondhobbelen in het dorp.
Dus Theo, zoals bij jouw dochter gaat bij mij jammer genoeg niet. Ik ben voor de zekerheid wel weer even bij de chirurg langs geweest. Die gaf aan er flink in te hebben zitten hakken, vandaar de pijn etc.
Hopelijk zie ik hier nog wat ballonnen overgaan, ligt natuurlijk aan de windrichting. Ik vind het altijd mooi om te zien.
Datum: 29.08.2008 12:14
Eeeeeh Ineke moet het een beetje "bijstellen" ze is nl. eergisteren weer door haar enkel gegaan en zit dus thuis met haar been weer omhoog maar kan ook toeval zijn(ga ook wel eens door mijn enkel)
Was gisteren in Borne en het viel al op dat de Europalaan(?) afgesloten was ...vandaar!
Datum: 29.08.2008 16:22
InekeH, vervelend die pijn. Maar heeft die kijkoperatie verder nog nut gehad??
Ik heb zojuist de reclamekaravaan voorbij zien gaan. Met het nodig snoep, petjes, bloknotes e.d. Vanavond de profronde van Almelo. Met de nodige dweilorketsten o.a. le bombardon, tied zat, opo-oldenzaal.En de Hermeshouseband, Celebration enz. Dat wordt n mooi feessie. Het weer werkt mee, ik heb er zin in. Dus dat wordt weer swingen.
Geplaatst door: Mar
Datum: 29.08.2008 17:30
Het wordt prachtig weer dit weekend, dus met de Ballooning moet het helemaal goed komen.
En anders komen jullie naar het zuiden, in Tilburg vind zondag een grote boekenmarkt plaats. Schijnbaar na Deventer de grootste.
Maak je er een weekendje weg van Cimeroni, ik las hier ook pas in de krant dat de beste minicamping van het land (was een prijs) hier in Diessen zit: is vast te doen met OV en mooie fietsomgeving!
Geplaatst door: InekeH
Datum: 29.08.2008 21:40
Ach jeetje Theo, wat vervelend voor je dochter. Enkelbanden gescheurd? Daar kun je mooi een tijdje zoet mee zijn. Ze laat zich nu vast wel lekker door jullie verwennen, of woont ze niet meer thuis?
Tijdens de kijkoperatie is een stuk van de meniscus wggehaald, daar zat een scheurtje in, waardoor ik klachten had. Volgens de chirurg is de ingreep gelukt, dat zal ik later dus wel merken. Ik kon trouwens vandaag al een stuk beter uit de voeten.
Mar, jij woont dus in het zuiden van Nl? Wij zijn jaren geleden eens een weekje op een boerderijcamping in de buurt van Eindhoven geweest. Mooie omgeving, prima camping, maar omdat ie zo klein was (15 standplaatsen) en er op een gegeven moment maar 2 plaatsen bezet waren (naseizoen) voelden we ons nogal gecontroleerd door de eigenaren.
Maar Nl is inderdaad een prima land om op fietsvakantie te gaan, dus misschien een idee voor cimeroni om hier eerst eens te gaan testen hoe het bevalt?
Geplaatst door: Mar
Datum: 29.08.2008 23:30
Ja ik woon in het zuiden. In de buurt van de Schoonste stad van 't laand...nadat ik er jaren zelf gewoond heb. (er hoort een hoedje op de o van schoonste ;-))
Overigens nog beetje proberen te zoeken hoe die minicamping heet in diessen met die prijs. Maar ik kon 'm zo snel nog niet vinden. Ik neem aan dat prijswinnende campings altijd nog even genieten van de belangstelling en dat het met de aanloop dus wel goed zit.
Datum: 30.08.2008 01:17