rustig kamperen zonder kinderen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: M
, Datum:
05.06.2009 22:08
Feestelijk hoe er gereageerd wordt...Ik heb zelf regelmatig dezelfde behoefte aan rust en toch gezelligheid om mij heen in de (voor mij grote) vakantie. Je begrijpt het. Ik ben leerkracht in het basisonderwijs en vind het heerlijk om met kinderen te werken. Ik vind ze geweldig, tussen half negen en half vier! En dat ik er thuis geen heb is een bewuste keuze.
We hebben ruim vakantie, in het hoogseizoen, ik vind dat niet erg. Want dan is het ook gezelliger...maar ik zoek wel bewust de kleinere campings uit en dan zonder animatie of disco.
Wij gaan gerust naar twee sterren campings of met een laag cijfer. Alleen een laag cijfer voor het sanitair laten we liever links liggen.
Geplaatst door: Bonasera
, Datum:
06.06.2009 10:07
Geplaatst door: mar
, Datum:
06.06.2009 11:24
ik snap ECHT niet dat als je vraagt om een rustige camping dat je dan allerlei verhalen krijgt over je eigen brullende kinderen (en hoe goed je dat ging oplossen) of die van de campingburen (die dat niet kunnen oplossen). Die andere twee topics over campings die zo rustig mogelijk waren zijn ook pagina's lang omdat mensen zo graag "hun ervaringen" kwijt willen.
Geplaatst door: a
, Datum:
06.06.2009 12:28
En aan jou bijdrage heeft Ed wel wat Mar?
Geplaatst door: Bob
, Datum:
06.06.2009 12:32
Ik kan inmiddels best begrijpen dat Ed eens weg wil zonder kinderrumoer. Mijn tip: zoek een camping zonder speeltoestellen, zwembad en animatie. Komen meestal geen gezinnen. Klinkt simpel en versimpelt het zoeken in eerste instantie niet. Maar zoeken naar ene geschikte camping is ookleuk werk!
Geplaatst door: Frank
, Datum:
06.06.2009 13:12
Er zijn heel veel municipal campings in Frankrijk zonder speeltuin of zwembad. Daar tref je weinig gezinnen aan. Ik neem aan dat de camping niet helemaal kindloos hoeft te zijn. Onze ervaring is dat deze campings over het algemeen heel rustig zijn.
Geplaatst door: j.kempenaars 
, Datum:
06.06.2009 15:13
ls,
camping bois coutal in de coreze.
Mooie camping met zwembad grote vrije plaatsen.
Wel wat kinderen maar niet overdreven,boerdijcamping leuke mensen gemeleerd gezelschap fransen nederlanders en belgen.
ongeveer 40 plaatsen altijd plaats en goedkoop 13 euro per nacht voor twee personen met elektriciteit.
zwemmeer op 4km afstand.
website camping boiscoutal.com
groet j.kempenaars
Geplaatst door: mar
, Datum:
06.06.2009 15:48
Beste "a" in het tweede topic van de oude topics (zie bijdrage Tineke) over rustige campings kan Ed drie campings vinden die ik destijds aangedragen heb. Aangezien ik zelf nog midden in de peuter/kleutertijd zit met mijn kinderen is mijn lijstje van "minder-kindvriendelijk" nog niet zo heel erg lang. Maar ook als het niet in mijn "straatje" past wil ik best voor een ander meekijken.
Geplaatst door: tineke 
, Datum:
06.06.2009 23:39