Geplaatst door: Bonasera
Datum: 01.08.2009 08:35
Hhahahahhahaahh,3 maal gekuist met de hogedrukreiniger,zie het al voor me dat hekel aan poetsen dat thuis doet.
Al moet ik zeggen dat wij zorgvuldig de douche inspecteren alvorens er gebruik van maken.En nadien de douche zo proper mogelijk achterlaten.
Dit is nu eenmaal onze opvoeding geweest.
En al veel gezien op campings,dat de douche en Wc voor andere dingen gebruikt werd.(Vrouwen die hun vitrine scheren,schijten,braken,etensresten,pampers enz)hihiihii ook verzonnen zeker.
En kamperen is ook mijn favoriete vakantie.
Dit was mijn laatste reactie met een knipoog (°-')
Geplaatst door: marian
Datum: 01.08.2009 11:27
Ben het niet eens met het artikel, nou ja, er zijn natuurlijk campings waar niet vaak genoeg schoon wordt gemaakt, en helaas zijn er veel campeerders die de boel niet netjes achterlaten, dit is niet de schuld van de camping. Wij zijn net terug van een mega camping bij de middellandse zee, en ik zou hun echt een 8 of 9 willen geven voor het sanitair. Dat de vloer er vies uitziet is aardig logisch, al het zand dat binnen wordt gelopen daar valt niet tegenop te poetsen, maar dat je op een schone wc kunt zitten, ja een pompje met reinigingsschuim om de wc bril te reinigen, vond ik toch een mooi gebaar, het effect, de mensen laten het direct schoner achter, op nu een dan een remspoor na.
De schoonste toiletten tot nu toe.
Als je niet van kamperen houdt, en je man wel, zoek een alternatief, en anders maar thuis blijven, want zoals het klokje thuis tikt....
Geplaatst door: K@rin
Datum: 01.08.2009 13:27
Lachwekkend artikel; al na het lezen van de eerste zin weet je hoe deze verslaggeefster over kamperen denkt.
Ze schrijft vooringenomen en is dus anti-kamperen.
Bevestigt weer het luchtige niveau vd Telegraaf :D
Geplaatst door: Elma
Datum: 01.08.2009 16:42
Bonasera zelf kampeert niet begrijp ik hieruit??