ROAN (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Jeroen 
, Datum:
06.10.2003 21:13
Wij willen volgend jaar een stacaravan huren. Wie kan ons zijn of haar positieve of negatieve ervaringen met reisorganisatie ROAN vertellen? We bedoelen dan de communicatie met ROAN, de correcte wijze van afhandeling van de reservering, alles rondom de (aan)betaling, of je een voorkeur kan opgeven voor een plek en of die preferentie dan ook werd nagekomen, correcte wijze van afhandelen van eventuele klachten, etc. etc.
Wie weet uit eigen ervaring of Eurocamp hem of haar beter bevallen is dan ROAN ?
Geplaatst door: Mike 
, Datum:
08.10.2003 06:57
Welliswaar enkele jaren geleden, maar 2 maal met Roan positieve ervaring.Aardige bijkomstigheid was, dat je 2 gratis fietsen bij de caravan had.Weet niet of ze dat nog doen, maar daar zijn de gidsen voor.
Geplaatst door: jasper
, Datum:
08.10.2003 11:28
Vrienden van ons gaan altijd in een caravan van roan en zijn daarover uitermate tevreden. ik geloof dat je dan ook op dinsdag kunt arriveren, altijd makkelijk, lijkt me, i.v.m. drukke weekenden in frankrijk.
Geplaatst door: bea 
, Datum:
22.10.2003 16:08
Het is lweer enige jaren geleden dat we met Roan vakantie vierden maar over de service waren we dik tevreden.Alles werd prima afgehandeld, en meestal is er een ouder echtpaar als gids. Voor kinderanimatie moet je er niet wezen , maar alles was tip top in orde , een drankje als je aankwam...Na al die jaren , ook met andere verhuur organisaties( eurocamp, eurosites en canvas)meen ik te zeggen om alles goed uit te zoeken , qua prijs . inbegrepen kinderspullen,enz... dit verschilt elk jaar en is afhankelijk in welke periode je weg wil.Zowel met eurocamp, roan en canvas heb ik goede ervaringen, eurosites ies minder maar die zijn met ingang van 2004 overgenomen door eurocamp.En over vacansoleil hoor ik alleen maar slechte ervaringen.
Geplaatst door: Jeroen 
, Datum:
22.10.2003 19:47
Dank voor jullie reacties tot zover.
Ik heb van een camping eens de prijs vergeleken tussen Roan en Eurocamp. Verschil is: 310 euro (680 gulden) op twee weken ! Eurocamp biedt misschien wat meer luxe of andere tierelantijntjes, maar het is maar net of je die nodig hebt.