Ouders?? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: frans
, Datum:
28.08.2010 12:05
Ik ga er gewoon s`nachts bij zitten.
Lekker kletsen , wat drinken en als we klaar zijn zorg ik dat ze alles weer netjes opruimen.
Tot de sigaretten peukjes toe.
Ben 44 en doe dit al jaren.
Geplaatst door: Kees
, Datum:
28.08.2010 12:47
Wat een punnige opmerking J(an),als je zoiets generaliserends plaatst is er meer met jou aan de hand dan met de kinders en ouders waarover jij het hebt.
Geplaatst door: inge
, Datum:
29.08.2010 09:13
Ga je er dan de hele nacht bijzitten!!
Vorig jaar hadden wij een gezin naast ons staan met 2 tienermeiden,wat gezellig uitging en netjes gelijk met de ouders naar bed gingen .Althans dat dachten de ouders om 2 uur kwamen de meiden helemaal opgetut vrolijk weer uit hun tentje om vervolgens weer op pad te gaan ,hun groepje werd steeds groter en omdat wij op een hoek stonden werd onze plaats hun afspreekpunt ,drank vloeide ook rijkelijk,rond 4 a 5 uur besloten ze weer te gaan slapen maar eerst werd er bij onze caravan uitgebreid afscheid genomen allemaal behoorlijk aangeschoten.
na 4 slapeloze nachten de meiden er maar eens op aangesproken maar wat ik toen naar mijn hoofd kreeg zal ik maar niet zeggen ,dus op naar de ouders die wist mij doodleuk te vertellen dat zijn dochters dat niet waren(ik heb ze persoonlijk uit hun tentje zien komen toen ik op weg was maar het toilet),en dat ik daarover niet zo moest zeiken de jeugd moest kunnen genieten en ik moest maar oordopjes kopen.
Geklaagd bij de receptie daar bleek dat ik niet de enige was die last had van deze groep (er reed s,nachts wel bewaking rond maar die wisten ze goed te omzeilen).
De eigenaar is met de ouders van deze groep gaan praten en de volgende dag zijn onze buren(die ook van een drankje en muziek hielden maar die gingen gelukkig rond 12 uur slapen) met een hele hoop bombarie vertrokken met zijn laatste woorden wat een #$%+ camping is dit.
Geplaatst door: jan
, Datum:
29.08.2010 10:38
Goed gedaan door de campingeigenaar
Geplaatst door: ® vakantieganger
, Datum:
29.08.2010 18:43
ben ik mee eens, maar ouders denken ook ik heb vakantie laat de kinderen maar hun gang gaan, ik heb het gezien pa en ma lezen een goed boek terwijl de kinderen op strooptocht waren, bleren, gillen, verstoppertje in de toiletgebouwen enz.
wat mij ook op viel is dat er steeds meer ouders zijn met erg klein kinderen 0-4 jaar wat moeten die nou ik vredesnaam op een giga camping waarbij de animatie doorgaat tot 24.00 uur of later en dan maar klagen het is teveel herrie, of te druk met tieners in het zwembad. Mensen kies je camping uit voor kinderen in een bepaalde doelgroep en leeftijd !!!!
Geplaatst door: mar
, Datum:
29.08.2010 21:36
@vakantieganger: er zijn nog hordes mensen die niet zoeken en boeken via internet. Die boeken via gidsen en reisbureaus. Daar staat dan bij dat het ook peutervriendelijk is (want er is een babybadje en bv ook een speeltuin voor de kleintjes) weten zij veel wat er nog meer is...
Als ze daarna willen klagen weten ze internet vaak wel te vinden;-)
Geplaatst door: inge
, Datum:
29.08.2010 21:49
Wij hadden deze camping speciaal uitgezocht voor onze zoon van 14 ,ook hij ging s,avond op pad gezellig hangen met wat vrienden (van 12 tot 16 jaar)op het voetbalveld daarna nog even met zijn alle bij de caravan ,maar ik heb ze geen van allen 1 keer hoeven te waarschuwen dat ze te veel herrie maakten(ik had mijn kinderen al van te voren verteld dat bij klachten van hun ze de avonden bij de caravan konden doorbrengen.),ook zonder drank kunnen ze het gezellig hebben, naast ons zat vaders met dochters van 15 en 17 s,middags al aan het bier hoe bedoel je het goede voorbeeld geven.