Met gemak voorbij Télépéage France Liber-T Abonné (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Loesol
, Datum:
27.02.2013 13:32
Geplaatst door: Jopie
, Datum:
09.03.2013 13:50
Als het apparaatje niet meer piept is de batterij leeg. Dan moet je m dus omruilen.
Geplaatst door: RonaldS 
, Datum:
16.03.2013 14:38
Mailtje in het engels gestuurd naar APRR en 2e badge op mijn account aangebraagd die mijn dochter in haar auto gaat gebruiken als we naar Spanje gaan. Geen enkel probleem, met een paar dagen per post ontvangen.
Ronald
Geplaatst door: dre
, Datum:
16.03.2013 18:53
stomme vraag misschien, maar hoe weet je of deze leeg is?
Geplaatst door: Dick 
, Datum:
18.03.2013 13:00
dan piep tie niet meer en ergo, het poortje gaat niet open....kun je zelf bedenken en anders lezen hierboven bij jopie...
Geplaatst door: Campingfreak 
, Datum:
18.03.2013 13:59
Maak je geen zorgen, een kennis van mij die in Frankrijk woont en werkt zegt dat de badge al 4 jaar probleemloos werkt.
Geplaatst door: Simone
, Datum:
05.04.2013 17:19
Dinsdag 2 april de liber-T balade via APRR besteld en vrijdag 5 april ontvangen. Goed en snel geregeld dus.
Ik moest 20 euro betalen, waarvan 10 euro bij de 1e factuur teruggestort gaat worden. We gaan het in de meivakantie maar eens uittesten :-)
Geplaatst door: lelida 
, Datum:
06.05.2013 22:23
Ik lees hier dat iedereen zijn badge zo snel ontvangt. Ik heb op 14 april een badge besteld, maar nog steeds niets ontvangen. Wel hebben we een mail op dezelfde dag ontvangen met bestelbevestiging. Op berichten die ik stuur via de website wordt niet gereageerd. Vanavond de mailadressen uit eerder berichten van jullie gebruikt. Iemand nog andere tips?
Geplaatst door: julie
, Datum:
08.05.2013 17:06
Ik heb de badge einde van de zomer vorig jaar aangeschaft maar hij kwam toen niet op tijd om nog die vakantie te gebruiken. Dus nu gaan we pas in juli weer naar Frankrijk, dus hopelijk doet hij het dan? We rijden met de caravan dus inderdaad achteruit moeten bij het poortje is ook iets waar ik niet op hoop.....-;).
, Datum:
08.05.2013 17:42
Als je bij het oprijden van de peage een gecombineerd poortje neem, dus een afbeelding met groen kruis met daarnaast een T dan kan het niet fout gaan. Als je badge niet werkt gaat de slagboom niet open en kan je alsnog een kaartje uit de automaat trekken.
Geplaatst door: racc
, Datum:
08.05.2013 17:42
Julie, maak je geen zorgen. Als de boom niet open gaat of een piep hoort kan je alsnog een kaartje trekken. Wel door het poortje met een oranje T
Geplaatst door: Annie's
, Datum:
08.05.2013 20:54
Als het poortje niet opengaat komt er wel iemand helpen van de telepeage tenminste als je moet betalen. Lees mijn eerdere reactie in dit topic.
Geplaatst door: Claudia
, Datum:
08.05.2013 22:19
Weet iemand hiwer of het Liber-T ook betalen met via de CC methode ondersteund maar dan met de Rabobankpassen? Volgens het laatste nieuws van de Rabobank zou het zo moeten zijn dat er tolwegbeheerders zijn die het wel ondersteunen, maar tja welke?
Wellicht maar gewoon proberen denk ik dan?
Geplaatst door: Fi@nne
, Datum:
08.05.2013 22:53
O jee de bestelsite is in het Frans. Ik begrijp niet alles wat er staat. 1,60 als je geen papieren factuur hoeft. Dus dat s t beste neem ik aan. En als ik alleen in juli reis ben ik dus 10 kwijt (volgend jaar niet meer) 1,60 + de tolkkosten. Klopt dat? Moet ik nog ergens anders op letten op de website?
, Datum:
09.05.2013 08:35
@ Fi@nne
Klopt helemaal, bij de postcode alleen de cijfers invullen.
Geen papieren factuur nemen, kan je d.m.v. inloggen op je account zelf downloaden en bekijken. LET OP!! alleen bij APRR bestellen, dit is de enige die betalingen met VISA accepteerd. Voor nog meer vragen, klik op mijn groene envelopje.
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
09.05.2013 09:46
Las gister in de krant dat de Franse wegbeheerders jaarlijks miljoenen euro,s mislopen doordat automobilisten bij het betalen vlak achter hun voorganger aanrijden en zo ook langs de slagboom glippen. Daar heb ik dus het lef niet voor zeker met een caravan er achter.
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
09.05.2013 09:56
Stond dus niet in de krant maar op de website van Peter van het hurktoilet. Ik word oud.
Geplaatst door: ® Wil B. 
, Datum:
09.05.2013 11:25
Geplaatst door: Tim 
, Datum:
16.05.2013 08:39
Na veel gelezen te hebben op dit forum heb ik besloten oom ook een badge aan te schaffen (bij APRR) omdat ik meerdere keren per jaar door Frankrijk rij. Op 9 mei besteld en 15 mei thuis afgeleverd. Vlak daarvoor is er 10 euro van mijn master card afgeschreven.
Hierna direct naar de site gegaan en ingelogd om mijn gegevens in te zien en het wachtwoord te wijzigen. Al is het soms even lastig met het Frans maar tot op heden is alles goed verlopen. Nu nu ervaren hoe het is om met deze badge door de peages te rijden.
Geplaatst door: Tim 
, Datum:
16.05.2013 08:52
Nog een tip t.a.v. de taal barrière. Maak gebruik van google chrome als browser om de website van appr.fr te bezoeken omdat deze browser de mogelijkheid bied om de pagina direct te vertalen naar het Nederlands. Ziet er soms niet uit maar het dekt wel de lading.
Mocht deze optie niet aan staan dan even googelen naar "Een pagina vertalen naar uw taal" en daar wordt dan uitgelegd hoe dit in te stellen is. Erg makkelijk als je de taal niet beheerst.