Politie waarschuwt camperslapers bij snelweg (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Tiny
, Datum:
11.08.2011 15:25
Lisa heeft het wat mij betreft goed verwoord.
Geplaatst door: Marianne(junior)
, Datum:
11.08.2011 19:25
Nou,volgens mij heeft Elma het goed verwoord:)
Ik vind de oplossing van de slang wel humor, ware het niet dat ik zelf als de dood voor slangen ben.
Geplaatst door: ® Guido 
, Datum:
11.08.2011 23:14
Wij hebben zelf al 26 jaar een camper en overnachten al jaren op leuke kleine dorpspleintjes of gereguleerde camperplekken in Frankrijk voor de reisdagen vinden wij dat heerlijk en makkelijk. voor het echte vakantiegevoel ga je wel naar de camping maar overnachten kan op veel meer plekken
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
11.08.2011 23:57
Ik hang een beetje tussen beide kampen in. Aan de ene kant zijn er, zeker in Frankrijk, gelegenheden zat waar je voor minder dan campingtarief een stuk veiliger staat. Dus als het even kan...
Aan de andere kant: vroeger deed ik het ook. Eerst met mijn ouders in de caravan, later met mijn vrouw in onze bestel-eend. Met de kinderen erbij kozen we voor de tent, en dus kozen we campings. Maar als we straks zonder kinderen op pad gaan?
Ik weet wel dat tijden veranderen, noem me gerust naïef, dom of eigenwijs, maar ik heb gewoon geen zin om me bang te laten maken door tuig, laat staan dat ik mijn leven er door wil laten bepalen.
Overigens: wat te denken van al die mensen die hun auto met alle spullen er in gerust een half uur onbeheerd op de parkeerplaats laten staan om in het wegrestaurant te eten? Is dat ook onverantwoord?
Maar wellicht denk ik er te makkelijk over doordat ik nog nooit slachtoffer geworden ben en ook geen slachtoffers ken...
Geplaatst door: yvonne
, Datum:
12.08.2011 00:14
Het gaat er denk ik om of je jezelf veilig voelt. Ik zou zelf bang zijn op een parkeerplaats, zelfs in een dorpje. Er trekken tegenwoordig zo vaak bendes rond. Aan de andere kant herken ik wel het gevoel dat je niet bang wilt zijn voor tuig. Zo wil mijn man dat ik dag en nacht de poort op slot doe en de keukendeur als ik naar boven loop. Ik vertik dat dus, wil niet opgesloten zijn in mijn eigen huis en tuin en me inderdaad niet bang laten maken door tuig. Ik voel me nog steeds veilig in deze buurt maar dat kan inderdaad ineens veranderen van de ene op de andere dag als je iets vervelends meemaakt.