Geplaatst door: Marion
Datum:
23.10.2011 12:05
Voor komend jaar ben ik op zoek naar een camping rondom Millau, of in de Ardeche/Provence of Drome. Camping zijn er genoeg, maar veel waar je een dikke buidel voor mee moet nemen.En zoals ik al in een andere topic aangaf, ik ga echt geen 50-60 euro per nacht neertellen. Ik ben op zoek naar een niet te grote (max 100 plaatsen) camping, met ruime plekken, zwemgelegenheid (liefst een rivier en zwembad) en redelijk dicht bij de bewoonde wereld. Animatie en restaurants hoeven niet, 3 sterren is genoeg. En wat vind ik betaalbaar? Nou, 40 euro per nacht is toch wel de limiet. Wie o wie heeft de gouden tip?
Geplaatst door: ® Ina2
Datum:
23.10.2011 12:19
Marion@ Max. € 40,= voor hoeveel personen en in welke periode???
Geplaatst door: gerd@
Datum:
23.10.2011 14:21
Tineke, je was me net voor!! :-))
Geplaatst door: Karin
Datum:
23.10.2011 16:58
Als ik dit zo lees heb je veel leuke campings die heel goed betaalbaar zijn. Wij zijn afgelopen jaar naar Italie geweest en stonden op een doodnormale camping zonder animatie of iets dergelijks en niet aan aan zee/rivier (niet ver overigens, 15 min rijden met auto van zee), wel een zwembad en betaalden met z'n vieren bijna 60 euro per nacht. Als ik dan de prijzen zie bij de campings die hierboven genoemd zijn ga ik toch veel liever daar vakantie vieren!
Ben blij met die tips die hier voorbij komen, zitten genoeg campings bij die wij zeker wel een keer willen bezoeken. Wellicht weten jullie ook nog zulke campings in het zuidelijke deel van de Drome (dus Provence of Cote d'azur)
Geplaatst door: gerd@
Datum:
23.10.2011 17:31
Karin, de eerste camping die ik genoemd heb, les Rives De L'Aygues , ligt toch echt in het zuidelijkste puntje van de Drôme! ( heet Drôme provencale geloof ik )
De rivier oversteken en je bent in de Vaucluse!!! :-))
Geplaatst door: Angelique
Datum:
23.10.2011 19:53
Wow ik kom voor gallo romaine op meer dan 50 euro voor ons gezin. Dat is het dubbele als waar ik dit jaar voor stond. Dat valt in mijn beleving echt niet onder betaalbaar.