Geplaatst door: loes
Datum: 18.06.2012 17:38
Ik heb ze toch van de Bazaar hoor, laat ze maar in het Frans uitleggen dat het keurmerk ontbreekt, ik doe net of ik er niets van snap.
Geplaatst door: Jolanda
Datum: 18.06.2012 18:05
@Loes, Ik heb ze er ook gewoon gekocht hoor, om dezelfde reden.
Geplaatst door: miriam
Datum: 20.06.2012 15:20
Ik ben ook net terug uit Frankrijk..
Gewoon in de supermaché gekocht a 1,50 p/st.
viel mij wel op dat de houdbaarheidsdatum erg kort is... tot volgend jaar.
Via de ANWB... die kunnen de vraag niet behappen, ze schijnen te kampen met een aanleverings stagnatie.
Gewoon halen als je op plaats van bestemming bent lijkt mij...
gr. Miriam.
Geplaatst door: ® Gerard en Erna
Datum: 20.06.2012 16:58
Halfords heeft er nu twee voor €5,- we hebben er twee opgehaald.
Groetjes Gerard
Geplaatst door: Jorgen
Datum: 24.06.2012 18:38
Hallo, ik wil graag even uw rijbewijs inzien, heeft u mijn leesbril bij, want dan kan ik het even inzien... Regel je eigen zaken, als je wilt weten of ik alcohol op heb, regel dan zelf je spullen. Ik hoef mezelf niet te testen om te weten of ik alcohol op heb of niet. Als jullie dat willen weten, dan moeten jullie maar voor die testen zorgen. Net of wij jullie drugstoeristen ook verplichten om je eigen zaakjes bij te hebben om jullie te moeten testen!!
Geplaatst door: Simon
Datum: 03.07.2012 21:09
Moeten we binnenkort ook een flitskast achterop onze auto bouwen?
Geplaatst door: ® marie
Datum: 03.07.2012 22:12
Ik zag ze vandaag liggen bij de DA, voor 5,95 per stuk...
Geplaatst door: lisa
Datum: 03.07.2012 22:20
Tja Jorgen, het lijkt me geweldig om zo'n discussie in het Frans te voeren maar helaas ik spreek de taal niet voldoende.
Ik heb er twee van de Big Bazaar en dat keurmerk schijnt niet te kloppen maar dan versta ik dus gewoon echt geen Frans mocht er al iemand naar vragen.
Geplaatst door: Edwin Borghof
Datum: 13.02.2013 13:09
voor de zekerheid maar ff 2 blaastestjes aangeschaft. Je weet nooit hoe het loopt daar in Frankrijk, voor 3 euro per stuk ga ik ook geen onnodig risico lopen.
Let op, ze moeten we NF gekeurd zijn.
Groeten Edwin
Geplaatst door: Leo
Datum: 13.02.2013 13:25