Campingwensen voor 2019: tieners, zwembad, voetbalveld, zee/rivier in ZW Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Esther 71 
, Datum:
19.08.2018 19:35
Na een fijne vakantie op Le Glandasse in Die zijn we voorzichtig aan het kijken naar een camping voor volgend jaar.
Wie heeft er tips?
Onze wensen zijn:
Middelgrote camping met tieners/ pubers.
Voetbalveld.
Aan zee of rivier.
Graag in ZW Frankrijk ( In ZO Fr. o.a. al op Le Glandasse, Le Solaire, La Viste, Les Prades, Les Cascades in La Roque sur Ceze gestaan): Pyreneeën, Les Landes, Frans-Baskenland, Gironde, ......
Geplaatst door: koen
, Datum:
19.08.2018 20:39
Geplaatst door: ® brabant 
, Datum:
20.08.2018 09:06
ik kijk ook even mee want wij gaan eerst een week dordogne naar een camping en willen dan doorrijden nog zo'n 300 km . Wij hadden les prades op de lijst staan komt daar jeugd t/m 18 jaar en koen les 3 cantons die ziet er ook geweldig uit is daar veel te doen in de beurt? wij nemen onze hond namelijk mee.
Geplaatst door: Mari
, Datum:
20.08.2018 09:27
Camping Eurosol in Les Landes
Camping-frankrijk.nlYelloh! Village - Eurosol in Saint Girons PlageAlles wat u wilt weten over deze camping in Landes
Verder zitten wij nu in de cote d’ azur en vinden dit echt een geweldige omgeving! Hadden we veel eerder een keer moeten heen gaan. Veel gezellige plaatsjes en genoeg te beleven. Je kunt vanuit cote d’ azur ook een keer naar de Verdon (super mooi), maar de Verdon kun je ook veel langer vermaken dus dan zou ik zelf ook daar eerder in de buurt gaan zitten.
Verder nog een een stukje Frankrijk wat bij de Nederlanders nog niet zo ontdekt is, omgeving bij Hyeres (eigenlijk deel van Hyeres tot Marseille). Super omgeving, maar wel weinig Nederlanders gezien terwijl het echt een geweldig stukje Frankrijk is.
Geplaatst door: koen
, Datum:
20.08.2018 10:28
wij zijn niet op 3cantons geweest. Getipt door mensen die wij vorig jaar op de camping hebben ontmoet. Daarna ook de positieve waarderingen op dit forum en zoover gelezen.
Geplaatst door: Esther71
, Datum:
20.08.2018 11:16
Bedankt Koen en Mari.
Ik ga de door jullie genoemde campings bekijken.
@Mari, op welke camping staan jullie aan de Côte d’Azur?
En weet je in dat andere gebied ook campings?
Geplaatst door: Mari
, Datum:
20.08.2018 20:36
Geplaatst door: Sandra
, Datum:
22.08.2018 13:13
Geplaatst door: Esther71
, Datum:
20.10.2018 12:44
@Brababant. Toen wij op les Prades waren was er wel oudere jeugd.
Geplaatst door: rob
, Datum:
21.10.2018 11:04
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
21.10.2018 11:40
Geplaatst door: Ellen Dokter 
, Datum:
21.10.2018 11:54
...Wat eigenlijk niemand aangeeft, maar wat voor ons persoonlijk zeker een deel van vakantie gevoel geeft is de omgeving/landschap. Nu moet je sommige dingen ervaren maar realiseer je je dat het landschap van Les Landes en Gironde totaal anders is als waar je afgelopen jaren zat. Wij vonden het vlak,saai en veel pijnboom bossen , voor ons is ( flinke) heuvels, soms wat ruig, bergen, riviertjes een belangrijk onderdeel van het gevoel. Als je voor ervaring aan Atlantische Oceaan gaat, met brede zandstranden en een camping met tiener faciliteiten dan kan het natuurlijk geweldige ervaring zijn. Wij zelf zijn afgelopen jaren geweest in de Ariege , heerlijk wat een verassing. Wat een gemoedelijkheid, vanaf Toulouse zeg maar gezien t binnenland in landschappen als Toscane, prachtige boerendorpjes maar meer naar onderen t ruige en hoge landschap van Pyreneeën( bv Andorra ), misschien daar wel iets minder campings direct aan rivier, maar wel diverse met veel tiener activiteiten ..
Geplaatst door: ® claudia23 
, Datum:
21.10.2018 14:11
Ellen, op welke camping hebben julie gekampeerd?
Geplaatst door: Ellen Dokter 
, Datum:
21.10.2018 19:55
Hoi Claudia...Wij hebben de afgelopen jaren heel verwend een verblijf geboekt op Vakantiepark Chateau Cazaleres ( kijk maar eens voor de lol ). Ha dit is dan wel geen kamperen of verblijf in huuraccomodatie meer , maar voor een uitkomst en het was er heerlijk toeven. Wij hebben een puberzoon van bijna 2 meter met rug problemen door groei en man is ook 2 meter en breed.zwaar gebouwd, in huuraccomdaties botsten we steeds tegen problem slechte bedden en slechts 1.90 lang en dit speelde tevens met zitten op tuinmeubilair, beide mannen kunnen niet op van die plastic kuipstoeltjes zitten en ja een vakantie is ook deels ontspanning na druk jaar toch. Dit park is kleinschalig,maar met huisjes,maar enorm zwembad en veel sport activiteiten daardoor wel dat buiten leven gevoel kunnen hebben. Veel campings bekeken hoor , maar kan die niet uit ervaring tippen. Wel weet ik nog dat er diversen waren dat je s avonds gauwer in schaduw stond door de bergwanden om je heen. Voor eventuele tips in omgeving ...die heb ik wel, dan hoor ik het wel.
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
23.10.2018 20:58
Jemig Ellen wat ziet dat er majestueus uit!!
Ik kan me voorstellen dat je dan voor deze keuze gaat! Het duurt nog even maar alvast een fijne vakantie gewenst :)
Geplaatst door: ® Gulpje... 
, Datum:
24.10.2018 09:15
Camping Beau Rivage in Cardet (Gard) voldoet aan je omschrijving. Vonden wij heel fijn, net als we Glandasse heel fijn vinden.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
24.10.2018 09:34