Campings het hele jaar open. (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Jens
, Datum:
29.08.2018 21:01
Heeft iemand een idee of ik ergens kan selecteren op campings die het gehele jaar open zijn.
Wij gaan begin december en dan met name langs de westkust.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
29.08.2018 21:25
Dat kan je o.a. selecteren op de kaart:
https://www.camping-frankrijk.nl/kaart?UHF1JBGT
Helaas komt het voor, dat een camping toch niet het hele jaar open is, terwijl dit wel op hun website vermeld wordt.
Controleer daarom zelf even van tevoren of de camping, waar jullie heen willen gaan, ook echt geopend is.
, Datum:
29.08.2018 23:05
Tineke, ontzettend bedankt!!!!
Wij willen via de kust naar zuid Portugal en gaan daar een maand over doen. Dit betekent dat we maar 1 tot max 3 nachten op campings willen staan waar we overigens weinig eisen aan stellen. Het gaat puur om de beschikbaarheid langs de route.
Echt heel blij mee!
Geplaatst door: ® Ien1
, Datum:
30.08.2018 07:01
Helaas werkt het filter op hele jaar geopend niet helemaal goed, er zijn heel veel campings die ik selecteer, die al op hun website aangeven niet het hele jaar open te zijn. Jammer want het leek me een hele handige optie.
, Datum:
30.08.2018 09:19
Toch elke keer even checken dus zoals Tineke al aangaf.
Geplaatst door: Viola
, Datum:
30.08.2018 10:32
Juist de westkust is een typische zomerbestemming. Mensen komen daar voor zon, zee en strand. In de winter kan het er behoorlijk stormen en regenen. Ik denk dat je bijna geen campings zult vinden die dan open zijn. Langs de grote routes naar het Zuiden geef ik je iets meer kans.
, Datum:
30.08.2018 10:36
, Datum:
30.08.2018 11:04
Natuurlijk is voor de meesten de westkust een zomer bestemming, maar wij gaan in de winter.
Wij gaan, zoals ik al aangaf, zeker geen week ergens staan. Dus de camping die jij aangeeft zal niet op onze lijst komen. Lijkt me overigens erg vreemd dat je op die camping die je aangeeft in die periode alleen maar per week kan verblijven. Kan op de site daar niets over vinden.
Geplaatst door: ® Ien1
, Datum:
30.08.2018 11:27
Wat misschien ook handig is, is de site van ACSI eurocampings, dit filter werkt wel goed, alleen is het daar weer jammer dat er geen link naar de website van de campings bij staat en je berijkt alleen de ACSI campings, met en zonder kortingskaart, maar dat zijn er best al veel, ook in het westen van Frankrijk.
Geplaatst door: Peetje
, Datum:
30.08.2018 12:18
@Viola: op deze camping kun je ook gewoon per dag verblijven; vorig jaar eind november 2 dagen gestaan op doortocht. Ideale camping om Bordeaux te bezoeken. Alleen tijdens de Kerst gesloten.
, Datum:
30.08.2018 12:33
Het staat gewoon op hun site. Ik heb het echt niet zelf bedacht ;-))
https://www.camping-beausoleil-gradignan.fr/camping-bordeaux-33
Dit staat er: SEJOUR : DUREE MINIMUM 1 SEMAINE
(du 1er novembre au 31 mars)
Emplacement caravane ou tente avec voiture
1 personne, branchement Eau – Egout.. 11.00 €
Forfait au raccord électrique
10 Amp au compteur le KW ……… 0.31 €
Geplaatst door: Peetje
, Datum:
30.08.2018 12:38
Inderdaad...bij verblijf van minimaal 1 week geldt die korting op het normale tarief....
Geplaatst door: J. Kef 
, Datum:
18.10.2018 17:41
Hi, er zijn ook apps voor op je telefoon zoals "Archiescampings" en "Camping.Info by POIbase Camping- en Standplaatsgids" die je goed kunt gebruiken. Deze apps hebben een gps functie en je kunt goed zien welke campings in de buurt cq langs de route nog open zijn. Maar altijd even bellen leert de ervaring.