Spanje? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ikje79
, Datum:
28.09.2018 14:14
Na jaren in Frankrijk de zomervakantie doorgebracht te hebben, zijn we erover aan het denken om komende zomer toch een keer de uitstap naar Spanje te maken. Geen idee of dat bevalt, maar dat zien we dan wel weer! ;-)
We zoeken:
- een niet al te grote camping (Max 500 staanplaatsen)
- zwembad met enig vermaak (bv glijbaan) voor onze 2 kinderen van 4 en 7
- aan zee
- niet te veel verhuuraccomodaties
In Frankrijk is een camping vinden met deze criteria geen probleem, maar bestaat er ook zoiets in Spanje?
Wie kan ons helpen?
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
28.09.2018 15:27
Geplaatst door: Corrie
, Datum:
28.09.2018 19:06
Geplaatst door: Marike
, Datum:
29.09.2018 09:18
Misschien camping l’ amfora in Sant pere pescador? Zelf niet gestaan, maar volgens mij een camping die nog niet heel groot is.
Zelf hebben wij La Balena allegre in Sant Pere Pescador op het oog. Ziet er mooi/ goed uit.
Ik vind de campings aan zee in Spanje over het algemeen groot. Zelf vinden wij dat geen probleem als er maar geen geluidsoverlast is. Onze ervaring is dat een terrassencamping minder groot/ massaal oogt en vaak iets gemoedelijker dus misschien ook een optie?
Geplaatst door: erik
, Datum:
03.10.2018 05:01
Tik eens in bij Google: Rubina Resort en Gavina Resort. De eerste ligt net over de grens, de andere is voorbij Barcelona. Beiden aan zee, echter geen glijbaan.
Geplaatst door: ® tineke 
, Datum:
03.10.2018 08:26
Geplaatst door: svdl
, Datum:
09.10.2018 17:18
Net niet wat je aangeeft maar wilde hem toch noemen http://www.campingmaspatoxas.com/nl/ Stukje groter maar toen wij er halverwege augustus waren vond ik het niet zo groot en druk aan doen (gaan meestal naar campings van onder de 250 plekken). Mooie nette camping met redelijk grote plekken (wat ik begreep voor spaanse begrippen). Niet direct aan zee. Zee is 4 km rijden maar wel 2 zwembaden waarvan 1 met glijbaan. Net sanitair. Supermarktje op de camping.
Geplaatst door: ® tineke 
, Datum:
09.10.2018 17:53
Geplaatst door: ® lisbeth 
, Datum:
10.10.2018 14:34
Hoi, ook ik ben op zoek naar iets over de grens. Ook altijd jaren nr frankrijk geweest, en nu een keertje naar port de la selva, camping el port de la selva. Top omgeving, prachtige kustdorpen en natuur, maar ook veel lelijke regios zoals rosas, en het binnenland tot aan figueres... wij willen terug, of naar port de la selva of iets verder onder begur... probleem is dat goede campings, zoals je ze verwacht van in fr, niet bestaan. Heb diegene ad kust ( enkel met zwembad en niet te groot) allemaal bekeken, geen enkele voldoet aan mijn wensen... niet vergeten dat er ah strand v san pere pescador vaak.kwallen zijn waardoor je niet kan zwemmen. En niet te vergeten, prijzen zijn voor ons gezin van 5 20-30 euro duurder, per dag.... ook airbnb en huisjes huren of hotels is heel duur en moeilijk te vinden voor een gezin...
Ik ga nu iets verder in het binnenland zoeken, maar het leuke van onze vorige camping was juist dat je kon fietsen naar overal... kan ook niet vanuit de campings op.heuvels... gouden tip is nog steeds welkom!