Les Tuillieres 14 jarige of toch.... (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Berry1 
, Datum:
12.01.2019 15:39
Hallo,
Leuk om het forum weer uitgebreid door te spitten.
Wij willen dit jaar misschien naar camping les Teuillieres in Vercheny (Drome)
Camping-frankrijk.nlOnlycamp Camping Les Tuillères in VerchenyAlles wat u wilt weten over deze camping in Drôme
Is de camping geschikt voor 14 jarigen? Onze puber houd van rustig kamperen (geen disco, maar wel chillen en tafeltennissen met leeftijdgenootjes).
Misschien nog andere suggesties voor kleinere campings (tot +/- 120 plaatsen) in de Drome/rustig deel Ardeche, evt. Cevennen?
Ik heb al heel wat campings bekeken, ook via het forum. Maar wie weet?
Ik had ook camping les Acacias bekeken. Die ligt volgens mij vlakbij Tuillieres.
Alvast dank voor het meedenken!
Groetjes, Berry
Geplaatst door: ® Lockefeer 
, Datum:
12.01.2019 16:26
Wij hebben een aantal jaren geleden op deze camping gestaan. Zeker als je puber een beetje sportief aangelegd is, zal hij of zij het naar zijn zin hebben. De eigenaar organiseert graag sportwedstrijdjes. Fijne camping!
, Datum:
12.01.2019 17:24
Hij is zeker sportief aangelegd. Maar soms ook lui ;-) Zijn broertje van 10 zal zich dan ook wel vermaken denk ik.
Dank voor je reactie!
Geplaatst door: Stellies
, Datum:
12.01.2019 20:13
Absoluut leuke camping.
Deze doelgroep (wel willen chillen, voetballen, tafeltennissen...geen behoefte aan disco of veel animatie) komt er juist!!
, Datum:
12.01.2019 21:58
Ik ben om. Net geprobeerd te reserveren, maar bij de online reservering krijg ik alleen de mogelijkheid om een aanvraag te faxen en kan het proces niet afronden met een aanbetaling. Vreemd. Ik heb de camping maar een mailtje gestuurd.
Geplaatst door: Stellies
, Datum:
12.01.2019 22:50
Hopelijk gaat het reserveren lukken!
Wellicht al veel vol. Mocht je nog ruime keuze hebben in plekken:
de plekken in de laantjes op het middenterrein staan iets meer op elkaar. Mooiste plekken bevinden zich langs randen of langs sportveld.
Op plekken dichtbij ingang hoor je wel wat van verkeer op weg langs camping.
Succes met boeken!
, Datum:
12.01.2019 23:09
Dank je. Ik denk dat we dit jaar een keer een tent huren. Dus hopelijk lukt dat. Anders sta ik open voor suggesties voor andere campings. Ik zag dat op sommige plekken mensen aardig dicht op elkaar staan?
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
13.01.2019 08:25
, Datum:
13.01.2019 14:15
Bedankt voor de link Tineke. Ik kijk daar ook nog naar. Blijft altijd een uitdaging om iets te vinden wat voor papa en mama en voor de kinderen leuk is. Maar ik besef mij ook dat de ideale camping niet bestaat :-) Ik heb inmiddels reactie gehad van de campingeigenaar. Ik kon mijn reservering niet voltooien omdat ze nog geen reserveringen aannemen.
Weet iemand of er toiletbrillen op de wc's zitten? Anders is dat wel een dingetje voor ons.
, Datum:
13.01.2019 14:40
We hebben op Les Tuilleres in augustus 2017 de volgende foto's gemaakt (foto's vergroten door er op te klikken)
https://goo.gl/photos/AXjrriLjqc5GnyB59
We hebben ook het sanitair gefotografeerd en er zat geen wc-bril op de toiletten:
https://photos.app.goo.gl/X5kVqaTdVeLcqczC9
Deze hangende toiletten zie je op steeds meer campings, de potten hebben wel een wat dikkere rand, zodat je er wat makkelijker op zit.
Ze zijn een stuk makkelijker te reinigen en veel hygiënischer dan de toiletten met bril.
.
Geplaatst door: Mario 
, Datum:
13.01.2019 22:07
Twee jaar geleden was een redelijk grote groep kids rond die leeftijd. Er worden veel (sportieve) activiteiten georganiseerd. ‘s Avonds ging de jeugd altijd met een groep chillen in de bedding van de Drôme, net buiten de camping. Deze camping ligt nl. pal aan de rivier. Echt supermooi.
Geplaatst door: AGTon 
, Datum:
14.01.2019 13:50
Hoi,
reserveren gaat pas vanaf 21 januari open. Dit heb ik vernomen van de eigenaar.
gr.
, Datum:
15.01.2019 22:09
Duidelijke foto's, Tineke!
Bedankt voor de reacties allemaal.
Ik kijk nog even of ik nog andere kleinschalige, enigszins rustige campings kan vinden. Anders is deze camping een goede optie.
Enige waar ik een beetje bang voor ben is dat ik gelezen heb dat (aan het begin van de camping) het er erg op elkaar zit (er werd zelfs van een getto-aangezicht gepraat). En dat het in het hoogseizoen erg vol oogt. We houden wel wat van ruimte en rust en privacy. Maar ook van wat gezelligheid om op te zoeken.
In het verleden op Camp Redon geweest en les Tuillieres in de Lot.
Geplaatst door: Jennie 
, Datum:
15.01.2019 22:45
Wij gaan deze zomer naar les 3 cantons met drie pubers die ook niet van disco houden, maar wel graag sportieve (soms met mate, want vakantie en puber) activiteiten ondernemen. Misschien de moeite waard om even te bekijken.
, Datum:
15.01.2019 23:25
, Datum:
16.01.2019 09:55
3cantons had ik ook gezien en zag er leuk uit. Echter geen in ons budget passende tent. Anders word het nog een caravan overwegen. Ben meer een tentkampeerder.... Bedankt voor de tip!
En bedankt voor de de foto's :-)
, Datum:
16.01.2019 11:30
, Datum:
16.01.2019 11:48
, Datum:
16.01.2019 12:31
Geplaatst door: ® Wouter 
, Datum:
18.01.2019 08:34
Wanneer je hier een tent huurt, zit je niet opgepropt. Staan dicht bij het voetbalveld en de centrale speelplaats met tafeltennistafels, trampoline, volleybal, enz.
Zijn er twee keer geweest en een topcamping voor wanneer je geen avondanimatie zoekt wat muziek betreft. Overdag weinig georganiseerd, maar alle avonden voetbalwedstrijden waar velen aan mee doen. Ook omgeving is super. Sanitair tijdens onze twee jaren altijd schoon!