Reserveren le nautic vanaf wanneer (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Fammeij
, Datum:
25.01.2019 11:20
Kan iemand vinden vanaf wanneer je Le Nautic in Prunieres kunt reserveren? Ik heb begin januari de reserveringsmodule ingevuld. Daarna nog een bericht via het contactformulier en via het mailadres. Geen enkele reactie. Ook geen ontvangstbevestiging. Nu las ik ergens dat reserveren in maart april pas kan, maar dat was een bericht van een paar jaar terug en op de site vind ik het niet. Het gaat om 2 weken vanaf halverwege juli. De derde week ligt al vast op een andere camping. Bellen is voor mij geen optie, ik red me ter plekke en schriftelijk met het Frans, maar aan de telefoon niet. Wachten tot maart april vind ik risicovol, als ze geen plek meer hebben wordt het lastig om dan nog een alternatief te vinden.
Geplaatst door: Henk B
, Datum:
25.01.2019 11:37
Vanaf half februari kun je reserveren. Ik krijg meestal begin februari post van ze met inschrijf formulieren om te boeken. Het gaat niet altijd snel maar gaat altijd goed is mijn ervaring. Ik denk dat het inschrijven via de site haver wegen februari is. Leuke camping trouwens we zijn er 5 keer geweest.
Succes met boeken.
, Datum:
25.01.2019 11:39
Half februari klinkt geruststellender! Dan wacht ik nog even netjes af. Het lijkt ons een leuke camping!
, Datum:
25.01.2019 11:52
De plaatsen zijn niet overal groot maar kies voor een plaats met uitzicht op het meer. Op de site staat een plattegrond van de camping dan kun je ongeveer zien waar de plaatsen liggen. Wij hebben 2 keer met de vouwwagen op plaats S6 gestaan naast het zwembad. Kijk je over het meer heen. en 2 keer op plaats N 12/13
, Datum:
25.01.2019 12:14
Plek met uitzicht op het meer zou mooi zijn. Hebben de genoemde plekken ook wat schaduw?
, Datum:
25.01.2019 12:41
De genoemde plekken hebben geen schaduw. Met wat voor kampeermiddel ga je? Tent, vouwwagen of caravan? Twee jaar geleden hebben we een mobilehome gehuurd omdat we geen vouwwagen meer hebben. Op een van de foto's op het forum staat onze vouwwagen naast het zwembad en dat is plaat S6.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
25.01.2019 12:43
, Datum:
25.01.2019 13:09
We gaan met de tent met een grote tarp. Maar schaduw van een boom is wel gewenst. En kleine tentjes voor de kinderen (afhankelijk van de grootte van de plek, gaan ze samen in 1 tent).
Geplaatst door: ® Fammeij 
, Datum:
13.02.2019 12:28
Zojuist reactie gehad. We krijgen plek W1 aangeboden. Lijkt me een mooie plek en centraal bij het strandje en zwembad. Weet iemand hoe het met de schaduw gesteld is op deze plek? Staat deze plek op de foto's van Tineke en Johan?
Geplaatst door: Johan 
, Datum:
13.02.2019 17:01
https://photos.app.goo.gl/dPkQY9tZTHtuELde8
Volgens mij staat de caravan op W1.
Klik op de foto en klik vervolgens op de i (informatie )
Klik daarna op het kaartje in de informatiebalk, zoom in en klik op satelliet. Je ziet dan de plaats waar de foto is genomen.
, Datum:
13.02.2019 17:47
Dank je, Johan! Twee foto's verder staat de plek ook nog van de andere kant. Ik was even bang dat er weinig schaduw zou zijn, maar dat is bij deze weggenomen. Ik heb er zin in.
Geplaatst door: ® Johan 
, Datum:
13.02.2019 17:54
, Datum:
13.02.2019 18:15
De plek zelf is inderdaad zonnig, maar wel tegen wat bomen aan, waar we vast een stoel onder kunnen zetten. Op de 2e foto uit je serie zie je daar ook een hangmat hangen. Verder gaat er een tarp en parasol mee. Ik durf het wel aan! Handig hoor wat jullie allemaal aan informatie boven water kunnen krijgen. Aan de ene kant wil ik het niet teveel weten, het mag nog wel een verrassing zijn, aan de andere kant was ik toch ook wel erg nieuwsgierig.
Geplaatst door: ® Johan 
, Datum:
13.02.2019 21:52
In de omgeving valt nog veel te ontdekken.
Alvast een fijne vakantie gewenst.
Ik zou het leuk vinden als je een mening plaatst na de vakantie.
, Datum:
14.02.2019 07:25
Zeker weten ga ik dat doen!