Camping Domaine de la Yole in Valras Plage (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® V
, Datum:
30.01.2019 13:54
Dag,
Zijn er al mensen bij de Camping Domaine de la Yole in Valras Plage geweest?
Hoe ver zit je van de boulevard/plaatsje om te winkelen buiten de camping? Is dit te lopen?
Hoe is de camping verder?
Zijn er nog bepaalde plekken met staanplaats mooi om daar te boeken?
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
30.01.2019 15:09
Er staan 2 recente meningen (2018)... kijk even hierboven bij campings en snelzoeken; , wijst zich vanzelf
Geplaatst door: ® tineke 
, Datum:
30.01.2019 15:26
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
30.01.2019 15:37
Geplaatst door: ® Nienke1985 
, Datum:
31.01.2019 15:42
Ik ben er jaren geleden geweest, ik weet nog dat er een treintje langs de camping reed waarmee je naar de boulevard kon. Lopen zou ik niet aanraden. Het strand is ook nog best een stuk lopen vond ik. Ik heb vorig jaar wel overwogen nog eens terug te gaan nu met mijn eigen gezin en tent maar ik las toen niet veel goeds over de kampeerplaatsen. Klein of bijv een boom midden op je plek. Hebben toen voor serignan plagen gekozen. Valras is een leuke plaats om te eten. Ook leuke markt en souvenir winkeltjes. Afgelopen zomer wel paar keer bezocht.
Geplaatst door: may
, Datum:
31.01.2019 17:14
wij gaan naar camping lou village . Ook in Valras. Kun je gemakkelijk met de fiets naar de supermarkt?
Geplaatst door: ® Ineke 
, Datum:
31.01.2019 20:43
Vanaf de campings is het ongeveer 45 minuten lopen naar het centrum en de boulevard, bij la Yole kan je de drukke weg mijden door de achteruitgang te nemen. Met de fiets kan je prima binnen door naar de super zie de routelink van Tineke(ff op fietsen zetten).
Geplaatst door: Marike
, Datum:
01.02.2019 00:37
Wij zijn daar een paar jaar geleden een week geweest, wij vonden het echt nog een camping toen met nog veel (mooie) kampeerplekken. Het is op loopafstand (800meter) van zee en mocht je dat toch te ver vinden rijdt er nog een treintje. Verder een grote camping, maar het voelde niet massaal. Wij zouden er zo weer heen gaan, het is een leuke en gezellige camping, echt een aanrader. Strand is daar ook mooi breed.
Geplaatst door: ® Renate80 
, Datum:
01.02.2019 15:23
Op de fiets naar boulevard is prima te doen, heb ik vorig jaar gedaan met onze dochter van 7. grootste stuk fietspad. Fietsen gehuurd op de camping. Meneer van de verhuur dacht het te ver was voor onze kleine dame. tot ik vertelde dat we uit Nederland kwamen. dan was het makkelijk te doen hahaha
leuke camping, heel groot. goede wijn!!
ik zou in het blauw gedeelte van de camping boeken als ik weer heen zou gaan.
hebben hele leuke vakantie gehad.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
01.02.2019 15:50
Geplaatst door: ® Renate80 
, Datum:
04.02.2019 22:11
@ tineke Doe ik! dacht dat ik dat al lang gedaan had.. lees hier graag mee.