bergen en tieners in Guillestre? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Elza 
, Datum:
30.01.2019 16:18
Omdat mijn man moet trainen voor Tourforlife wil hij een camping in de Alpen.
Mijn 15 jarige dochter, die voor het eerst alleen mee gaat op vakantie, zoekt wat andere meisjes van die leeftijd en een zwemgelegenheid.
Nu zit ik te kijken naar Saint James les Pins in Guillestre. Op deze site wat weinig reviews, op de anwb meer maar met weinig informatie.
Heeft iemand wat meer info? bv over het zwemmeer en de aanwezigheid van nederlanders? Of heeft iemand andere tips?
Alvast bedankt.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
30.01.2019 18:20
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
30.01.2019 18:27
Geplaatst door: ® tineke 
, Datum:
30.01.2019 18:43
Geplaatst door: kea 
, Datum:
30.01.2019 18:45
Geplaatst door: J
, Datum:
30.01.2019 19:22
Kijk eens naar camping du lac les iscles in Eygliers. (Bij Guillestre)
Direct gelegen aan een zwemmeer. Veel activiteiten in de directe omgeving. Kampeerders van alle leeftijden en nationaliteiten.
Onze pubers hebben hier genoten.
Geplaatst door: Herma
, Datum:
01.02.2019 09:30
Inderdaad camping Iscels - du Lac !die J. noemt. Geweldig genoten daar. Veel Nederlanders en idd alle leeftijden aanwezig.
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
01.02.2019 20:11
op camping Les Iscles staat ook een NL outdoor organisatie, die namens Pharos reizen daar avontuurlijke vakanties aanbiedt.
Ook als je niet met Pharos gaat zou je daar kunnen informeren om activiteiten te boeken. Er zijn natuurlijk veel meer aanbieders in de buurt maar wellicht biedt het mogelijkheden tot kennismaken met andere meiden op de camping die ook meedoen. Gaat trouwens om Buffel Outdoor.
Geplaatst door: elza 
, Datum:
10.02.2019 13:48
Bedankt. Ik ga kijken of er nog plek ik op les Iscles. Omdat bij Veygnes de bergen wat minder uitdagend zijn en Chatauroux te dicht bij Embrun ligt waar we vorig jaar geweest zijn.
Zijn er al meelezers die er ook naar toe gaan met een 15 jarige laat maar weten, misschien kunnen ze vast contacten.
Oh ja, wij gaan vanaf 22 juli.
Geplaatst door: Hans030 
, Datum:
15.02.2019 16:47
Ik weet zo geen camping in die buurt te noemen omdat we een huis hadden gehuurd, maar een paar geleden bezochten wij Morzine een paar keer.
Heel leuk stadje en heel veel activiteiten voor jongeren daar. Er waren ook heel veel jongeren. Misschien ook een idee? Schitterende omgeving en dus middenin de Alpen.