Storing. (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: racc 
, Datum:
10.02.2019 08:47
Laatst een verhaal gelezen van iemand die veel problemen had met zijn auto. Helaas is het auto merk niet genoemd!
De auto haperde tijdens het rijden, en er zijn diverse onderdelen vervangen , echter zonder resultaat. (garantie.
Maar nu het volgende! De ellende is begonnen nadat de eigenaar zijn Bip en Go kastje in zijn dashboard had gedaan.
Dus op een gegeven moment ging er een lichtje branden van de eigenaar en haalde het pasje uit zijn dashboard, welke wel in het speciale zakje was opgeborgen. en de storing was over.
Het blijkt bij deze auto dat de computer dicht bij het dashboard zit, en de bip signalen de comp ontregelde.
Iemand dit weleens meegemaakt? Anders anderen hiermee geholpen.
Geplaatst door: martijn severin 
, Datum:
10.02.2019 09:15
Vreemd verhaal inderdaad. Dacht wel dat de telepeage kastjes op radiogolven werken, boordcomputer niet volgens mij. Maar ben geen expert. Lijkt me niet dat ze iets in de auto laten hange wat storing kan opleveren. Aan de andere kant misschien de batterij, als die tegen de boordcomputer aanligt. Dat is wel 'n ding...
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids 
, Datum:
10.02.2019 12:08
Inderdaad vreemd verhaal, niet eerder gehoord. Die badge zit normaal gesproken bij je achteruitkijkspiegel, dus niet bij je boordcomputer. En anders zit ie in een beschermend hoesje, waardoor ie niets uit kan zenden...
Geplaatst door: Jan52 
, Datum:
10.02.2019 16:27
Broodje aap verhaal?
Wij hebben de badge in de verpakking gewoon in een lade in de woonkamer liggen.
Geplaatst door: ® inekefr 
, Datum:
12.02.2019 15:44
Niet helemaal gelijk, maar soortgelijk verhaal.
20 jaar geleden had ik een Renault Twingo. Wij hadden net ons Franse huis gekocht en we reden vaak met twee auto's naar FR. Ik dus ook in het kleine Twingootje. Een cruisecontrol leek me toch wel handig met die lange afstanden, dus die liet ik destijds inbouwen. Vanaf die tijd werkte mijn Telepeage badge niet meer. Nogal vervelend. Er waren destijds nog niet veel NL-ers met zo'n badge (en niet veel poortjes) dus steeds als de poort het niet deed, veel getoeter van Fransen die dachten dat die Hollandaise niet door had dat het een liber-T poortje was. De cruise control stoorde op de electronika van de badge. Toen ik om assistentie vroeg bij de hulpdienst van de Telepage, raad de man mij aan een nieuwe auto te kopen, waar de cruise control al in zat. Ze hadden meer klanten van storingen op achteraf ingebouwde cruisecontrol.