Regio Valras plage versus regio Barcares (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ed
, Datum:
14.02.2019 20:19
Wij zijn jaren geleden al vaker in de Langedoc Rousillion geweest. Dat was in de tijd dat we nog aan strandvakanties deden. Nu houden we nog steeds van zon , zee en strand maar willen we ook graag iets zien en doen. We zijn de afgelopen 3 jaar aan de Code d Azur geweest waar we hebben genoten. Wie heeft tips voor ons. Wat willen we graag. Een leuke camping met zwembad niet te ver van het strand. Liefst op loopafstand van een leuk stadje of boulevard. We hebben mooie campings gezien zoals Oasis, les Sablines , Dunes et Soleil die helaas geen zwembad heeft. De leuke uitjes in de buurt hebben we al gevonden, nu de camping nog.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
14.02.2019 23:26
Ed,
wil je zo vriendelijk zijn ook een reactie bij de meningen te plaatsen over de campings, waar jullie de afgelopen 3 jaar hebben gekampeerd?
Alvast bedankt!
, Datum:
14.02.2019 23:40
Geplaatst door: tineke (webmaster) 
, Datum:
15.02.2019 08:05
Geplaatst door: tineke (webmaster) 
, Datum:
15.02.2019 10:16
Geplaatst door: Ed
, Datum:
15.02.2019 18:57
Dat heeft mij vrouw uiteraard al gedaan hoor Tineke. Ik druk me alleen ietwat verkeerd uit. Wij waren de afgelopen 3 kampeervakanties inderdaad aan de Cote d'Azur maar dat was niet de afgelopen 3 jaar.
2012 waren wij op Cros de Mouton, 2013 op Douce Quietide en afgelopen jaar op les Aubredes onze eerste keer in een huur accommodatie. Wat ons betreft 3 top campings. Straks even fijn aan de slag met jouw info. Dank je wel.
, Datum:
15.02.2019 23:42
Geplaatst door: Licci 
, Datum:
16.02.2019 19:30
Wij zijn samen naar Le pre Catalan in Le Barcares geweest. Een mooie camping met supervriendelijke eigenaren. Ze zijn nu bezig met een toegang naar het strand, geasfalteerd met een hek, dit is zo’n 20 min lopen. Dit was er al maar dan moest je door een stuk weiland en langs de kermis. Le Barcares is een gezellig dorp maar toch wel een aardig stukje lopen vanaf de camping. Verder een mooi zwembad, de animatie is niet heel uitbundig dus niet veel lawaai. De staanplaatsen zijn prima en het is leuk ingedeeld, niet van die keurige straatjes maar toch heel netjes.
, Datum:
16.02.2019 20:02