aanmelden
Toggle navigation
Camping-Frankrijk.nl
CAMPINGS
Zoek op regio
Snelzoeken
Zoek op kaart
Zoeken & Boeken
Yelloh! Village
Les Castels
Sandaya campings
Flower campings
Huttopia & CityKamp campings
Themacampings
Kleine campings
Campings met Nederlandse eigenaar
Nederlandstalige animatie
Naturistencampings
SVR Campings
Campings met Privé Sanitair
Campings met een lagune
Campings met een vaatwasser
Aanbieders verhuur
Beschikbaarheid
Overnachten onderweg
BEZOEKERS
Forum
Laatste meningen
Mijn Campinggids
Registreren
INFORMATIE
Spelregels
Over Camping-Frankrijk.nl
REVIEW
Terug
Forum - Reacties
Domaine du verdon
Colinda
2019-11-27T15:48:29
Toerisme-Frankrijk.nl
Een informatie website voor mensen die met vakantie naar Frankrijk gaan, met oa informatie over het weer, super-markten, bezienswaardig-heden, wandelen, fietsen, etc.
www.toerisme-frankrijk.nl
4* camping in de buurt van Bayeux
Port'land Campground is het ideale startpunt voor al uw bezoeken aan de invasiestranden van D-Day en voor een geslaagde vakantie!
www.camping-portland
Ondek de Limousin,relaxed of actief
Hou je van natuur ? Ga in de Limousin op avontuur, dat is gewoon echt kamperen. Groen genieten !
www.camping-limousin.com
Aan de voet van Alpe d'Huez
Camping ideaal gelegen voor natuurvakanties en sport in zomer en winter.
www.lacascadesarenne.com
Cybèle Vacances - L'Océan 4*
Tussen zee en bos, familiecamping, met overdekt zwembad en verwarmd tot 29°
www.campingdelocean.fr
Natuurkamperen, Franse Rivièra
Camping 3 * in Vence, in het hart van een bos. Rustig in de natuur
www.camping-domainedelabergerie.com
Camping op 1,5 km van de A31
Op 560 km van Utrecht! Ideale camping voor een tussenstop van uw vakantieroute. Verwarmd zwembad, snackbar, bar, speeltuin.
www.camping-portedesvosges.com
Camping au Mica***
Charmecamping van de Vogezen. Gezellige Familiecamping met rivier. Verwarmd buitenzwembad, visvijver..
Camping au Mica ***
La Garangeoire ****
200 ha bebost schilderachtig gebied met eeuwenoude eiken, visrijke vijvers,...
www.camping-la-garangeoire.com
Welke campings hebben plaats?
Actuele informatie over beschikbare accom-modaties en stand-plaatsen.
Boek via ANWB
www.anwb.nl
Cybèle vacances - Les Albères 4*
Tussen de zee en de bergen in een vriendelijke. Nieuwe zwemparadijs tot 29° verwarmd.
www.camping-des-alberes.com
Natuurkamperen, Franse Rivièra
Camping 3 * in Vence, in het hart van een bos. Rustig in de natuur
www.camping-domainedelabergerie.com
Domaine du verdon
Geplaatst door: Colinda
, Datum:
07.10.2019 21:13
Hallo, wij overwegen om naar deze camping te gaan. weet iemand iets te vertellen over de staanplaatsen aan de vijver? Of andere mooie plaatsen?
We zijn met een camper en het zou fijn zijn als we voldoende ruimte hebben om uit te kunnen rijden voor een dagtripje.
Alvast bedankt!
Geplaatst door:
®
Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
09.10.2019 13:01
Ervaringen genoeg op
https://www.camping-frankrijk.nl/camping/castellane/verdon/
, maar kijk ook eens op campercontact.com en park4night.com voor alternatieven
, Datum:
09.10.2019 16:03
Ervaringen heb ik uiteraard gelezen maar geen info over de plaatsen aan de vijver.
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
10.10.2019 16:49
Helaas geen tips of info over de plaatsen aan de vijver... Wij hebben paar jaar geleden op deze camping gestaan maar stonden op een ander gedeelte van de camping. Wij vonden het er heeeeeerlijk.... lekkere koude rivier,, zeer net sanitair enneh.... de omgeving GEWELDIG!!
, Datum:
11.10.2019 07:08
Bedankt voor je berichtje, we hebben gisteren geboekt met behulp vd receptie. Zij hebben samen met ons een mooie plaats uitgezocht aan het water waar we goed in en uit kunnen rijden met de camper. Zeer klantvriendelijk!
We zijn ook erg benieuwd, omgeving lijkt ons inderdaad prachtig!
Geplaatst door:
®
tineke (webmaster)
, Datum:
11.10.2019 10:02
Colinda,
hier is een topic met tips over de prachtige omgeving
https://www.camping-frankrijk.nl/forum/topic.aspx?id=46402
Ik wens jullie alvast een prettige vakantie !
Geplaatst door: colinda
, Datum:
11.10.2019 12:55
Dank je wel Tineke, wat leuk!
Geplaatst door:
®
S@nder
, Datum:
16.10.2019 17:07
Ik lift even mee op deze topic.
Kan iemand vertellen of er een voetbal veldje of voetbalkooi op de camping is?
En welke plek op de camping raad je aan? Ik lees verschillende berichten over de staat van het sanitair.
Verder begrijp ik dat de camping is overgenomen, is dit een verbetering of juist niet? Ben ook benieuwd naar het nieuwe zwembad.
, Datum:
19.10.2019 20:04
Hoi, ik heb contact gehad met de receptie vd camping zelf. Zij zijn ontzettend behulpzaam. Wat ik zie en lees is er geen speciaal voetbalveld maar wel ruimte om te voetballen. 1 sanitairgebouw zou nog opgeknapt moeten worden(nr5) de rest is klaar. Op de website staat een impressie vh nieuwe zwembad, camping gaat vanwege deze veranderingen pas in juni open. Succes met het maken van jullie keuze!
Geplaatst door: Karin
, Datum:
26.11.2019 19:13
Mag ik vragen hoe je contact hebt gelegd met deze camping?
Ik heb het contactformulier ingevuld op hun website en kreeg een mail terug waarin stond dat we ze moesten bellen voor vragen over onze reservering.
We hebben gebeld en kwamen uit bij de organisatie sandaya en niet bij de camping zelf. De dame die we spraken gaf aan dat eind van het jaar alle plaatsen omgenummerd gaan worden en dat het nu niet mogelijk is om een bepaalde plaats te reserveren. We kunnen wel een boeking doen en dan in januari hoor je dan op welke plaats je gezet bent. Als je het daar niet mee eens bent kan je bellen en kijken of er nog wat te ruilen valt.
Aangezien het jou wel gelukt is om een bepaalde plaats te reserveren, ben ik heel benieuwd hoe dat dan gegaan is.
Geplaatst door: colinda
, Datum:
27.11.2019 11:00
Hoi, Ik heb je teruggemaild. Mijn contact is via de receptie vd camping gegaan.
Succes!
Geplaatst door: Karin
, Datum:
27.11.2019 15:48
Het is gelukt hoor. We hebben plaats 423 gereserveerd. Dit is dezelfde plaats als 329 op de oude plattegrond (plaatsen hebben dit jaar andere nummers gekregen)
Yelloh! Village - Les 4 Montagnes
website
meningen
beschikbaar?
Yelloh! Village - Les 4 Montagnes
★★★★
38880 Autrans
Geluk in de frisse lucht: In het hart van natuurpark Vercors met prachtig uitzicht over de bergen
Camping La Foret - Saint Jean de Monts
website
meningen
beschikbaar?
Camping La Foret - Saint Jean de Monts
★★★★
85160 Saint Jean de Monts
Aan zee, in een beschermde omgeving. Waterpark met een nieuw verwarmd zwembad, een peuterbad en een ontspanningsruimte.
Camping Le Grand Cerf
website
meningen
beschikbaar?
Camping Le Grand Cerf
★★★★
26530 Le Grand Serre
In de Rhônevallei, 45 rustige plaatsen met panoramisch uitzicht vlakbij dorp. Mooie omgeving.
Yelloh! Village - La Clairière
website
meningen
beschikbaar?
Yelloh! Village - La Clairière
★★★★
17390 Ronce Les Bains
Ontdek in het hart van de Charente-Maritime een camping die gezelligheid en ontspanning combineert
Camping Vitamin
website
meningen
beschikbaar?
Camping Vitamin
★★★★
76550 Saint Aubin sur Scie
Nieuw in 2014! Overdekt waterpark met glijbanen, spa, sauna, hydrojet en fitnessruimte
Huttopia Rillé
website
meningen
beschikbaar?
Huttopia Rillé
★★★
37340 Rillé
Geniet van de natuur en de vele activiteiten gericht op de omgeving in Rillé!
Camping au Mica***
Charmecamping van de Vogezen. Gezellige Familiecamping met rivier en « mini-club (Nederlands)», klein Snack / Bar, Verwarmd buitenzwembad met kleuterbad, Visvijver...
Gebied van de Meren in de Jura
Rustige schaduwrijke familiecamping*** met een prachtig uitzicht op het meer van Vouglans. Zwembad en activiteiten voor iedereen.
5* Camping in Dordogne
Camping met eindeloos veel mogelijkheden!
Cala Gogo 5*, voeten in het water
Cala Gogo ligt aan de kust en biedt u momenten van onvergetelijke ontsnapten voor uw zonnige vakantie.
Beste vakantie in de Loirestreek
Camping la Roche Posay Vacances**** vlakbij Futuroscope. De camping heeft een waterpark, verwarmd en overdekt zwembad.
Natuurcamping Dordogne Périgord
Familiecamping aan de rivier met waterpark, kinderclub. Ideaal gelegen om de charmes van de Dordogne te bezoeken
Charme camping 4* - Vercors - Drôme
Charmante camping in het hart van de Drôme en Vercors, ruime plaatsen met een adembenemend uitzicht op de bergen van Vercors.
Camping au Mica***
Charmecamping van de Vogezen. Gezellige Familiecamping met rivier en « mini-club (Nederlands)», klein Snack / Bar, Verwarmd buitenzwembad met kleuterbad, Visvijver...
Camping met animatie Zuid Bretagne
Camping****in Zuid Bretagne ! Bruisende camping aan het strand, Golf van Morbihan, overdekt zwembad met glijbanen.
Camping*** middenin de Alpen
35km van Grenoble, Chambery en Albertville. Geniet van de natuur & de rust. 84 standplaatsen, zwembad, grote barbecue avonden
Een paradijs*** in de Franse Alpen
Geniet van ons overdekte en verwarmde zwembad, van de huuraccommodaties en de schitterende uitzichten in de bergen.
3* camping in Ardèche
De camping l'Umbrage is een rustige, gezinsvriendelijke camping op slechts een steenworp afstand van de beroemde Pont d'Arc en de grot Chauvet Pont d'Arc.