Geplaatst door: Vanbusseltje
Datum: 03.04.2021 19:45
Hallo, wij zijn aan het twijfelen over de keuze tussen een compressor koelbox of een thermo elektrische minikoelkast (deur aan voorkant). We twijfelen of een minikoelkast voldoende koelt als we in zuid Frankrijk zijn. Wie heeft daar ervaring mee?
En maakt een compressor koelbox veel geluid?
Geplaatst door: Hans
Datum: 07.04.2021 13:14
Wij hebben een Mobicool compressor koelbox. Fijne koelbox die wel wat geluid produceert. Maar deze koelbox koelt goed en kan zelfs vriezen. Wij hadden deze koelbox op een extra opstapje staan naast de deur. Volgens mij bestaat er ook nog een hybride koelbox van Mobicool. Succes met de keuze.
Geplaatst door: Toon
Datum: 07.04.2021 15:08
Bij een grote campingwinkel in Schijndel staan de verschillende modellen naast elkaar. Je krijgt er uitleg bij, maar kunt ook de eventuele verschillen horen, verschil van inhoud zien, koelbereik, gewicht etc. Ik neem aan dat dat ook in andere soortgelijke grotere zaken is. Wel even een winkelafspraak maken, wat makkelijk gaat. Het is er nog steeds vrij rustig, en je mag er met zijn tweeën één uur winkelen.
Geplaatst door: Jan v z
Datum: 09.04.2021 10:35
Ik zou gewoon voor de waeco C40 gaan.
Gewoon een bewezen top koelkast.
Heb zelf de hybride uitvoering (B40) maar achteraf gezien heeft deze functie weinig meerwaarde.
Zorg voor vertrek dat hij fors en lang is ingekoeld en trek de stekker eruit bij vertrek.
Na 12 uur is hij nog steeds koud.