Geplaatst door: Theo Datum: 13.01.2022 12:24 Hallo,wij willen graag in juni naar Camping La Berge Fleurie in Mialet,aangezien er nog geen meningen staan ben ik benieuwd of iemand deze camping vrij recent heeft bezocht.verg Theo Aalten
Geplaatst door: ® Johan (webmaster) Datum: 13.01.2022 13:00 Heel lang geleden zijn wij bij deze camping langs geweest. Het was toen een ongelooflijk zooitje op deze camping met veel vaste "bewoners" in vervallen accommodaties. Daarna is deze camping een aantal jaren gesloten geweest. Toen de camping was verkocht aan nieuwe eigenaren zijn we er een jaar of 10 geleden nog een keer langs geweest. De nieuwe eigenaren hadden geen geld om de zaak echt op te knappen en er waren veel Franse kampeerders uit de omgeving. Op de website krijg ik nu de indruk dat de camping flink is opgeknapt. Wel vraag ik mij af in hoeverre de camping in staat is om internationale kampeerders aan te trekken. Wij zullen er dit jaar weer eens langs gaan om te kijken hoe het nu met deze camping is. De camping ligt wel bij een mooi stukje rivier en in een mooie omgeving. Aan de overkant van de rivier ligt camping Les Plans ( https://www.camping-frankrijk.nl/camping/mialet/plans/ ), daar hebben we in 2019 voor het laatst foto's gemaakt en er staan ook meningen bij. Ook op deze camping veel Fransen, maar ook Nederlanders die meestal bij elkaar gezet worden. Er is ook een prima restaurant.