Geplaatst door: Monique9
Datum: 14.06.2024 08:07
Camping du lac talloires.? Leuke betaalbare camping in hoogseizoen direct aan het maar van annecy. Waren wij vorig jaar echt top!
Geplaatst door: Mamamia
Datum: 30.06.2024 16:20
Wat super dat jullie altijd van die mooie foto’s maken. Echt een leuk realistisch kijke op de campings
Omdat mijn ouders vaak naar Le Vieux Colombier gingen in Moustiers-Sainte-Marie wilde ik graag de foto’s bekijken maar als je er op klinkt krijg je de foto’s van le petit lac.
Misschien kunnen jullie daar even naar kijken.
Geplaatst door: ® Elise
Datum: 03.07.2024 21:13
Fijn Johan en Tineke!! Camping du Brec hopen we zaterdag aan te komen... Leuk om nog even up to date foto's te zien!
Geplaatst door: racc
Datum: 06.07.2024 13:28
Johan hartelijk dank voor het plaatsen van de foto's van de diverse campings! Top! Maar bij camping Lauriers Roses staan foto's van camping Agay.
Geplaatst door: ® Johan
Datum: 07.07.2024 08:52
Bedankt voor de melding. Het is nu gecorrigeerd.
Geplaatst door: Marike
Datum: 10.07.2024 16:50
Wat mooi en fijn al die foto’s van verschillende campings! Goed beeld krijg je van de campings!
Het valt mij op dat het wel erg rustig is op veel campings. Ik weet veel foto’s zijn gemaakt in juni, maar alsnog heel veel lege plekken….en soms bijna niemand. Vanaf nu zou je toch verwachten dat het wat drukker gaat worden.
Geplaatst door: ® Johan
Datum: 10.07.2024 23:56
Ik verwacht dat het komende weekend drukker gaat worden (14e juli). Maar in de streek waar we nu zijn, in de omgeving van het Lac de Pareloup, hebben de meeste campings nog plaats voor het hoogseizoen. Veel campings klagen over tegenvallende reserveringen. Het zal ook een combinatie zijn van verkiezingen ij Frankrijk en voetbal.