Geplaatst door: Jiska
Datum: 17.07.2024 20:36
Hoi!
Wij hebben een tent vergelijkbaar met die laatste van Obelink.
Genoeg ruimte en wij hebben er een losse luifel bijgekocht bij Obelink voor extra ruimte en schaduw.
Mijn man en ik zetten hem in een half uurtje op na enige oefening gehad te hebben 😂
Als een kind in een alpart tentje wil kan dat en dan zelf graag opzetten.
Groet, Jiska
Geplaatst door: Inge
Datum: 17.07.2024 23:22
Tip: Falco Steenarend (5000 of de grotere maat). Minder massaal dan Falco Havik, wel dezelfde topkwaliteit. Je kunt met z’n allen in de tent slapen (en kiezen of je de cabines wel of niet ophangt) en er is ruimte genoeg onder de luifel. Je kunt ook kiezen voor de extra dakluifel (voor meer schaduw) of alleen deze dakluifel gebruiken. Wij kamperen met onze kinderen al met veel plezier 10 jaar met deze tent. De tent kan goed tegen storm/regen, maar het werkt ook heel goed met warm weer en is bijna helemaal door 1 persoon op te zetten. Wij gaan ook altijd naar min. 2 campings in de zomer.
Geplaatst door: ® @ndrea
Datum: 18.07.2024 23:22
Wij zijn na jaren kamperen met polykatoenen tenten uitgekomen bij de Fresh and Black 5.2 van Decathlon, ik heb spijt dat we dat niet eerder hebben gedaan, echt een superfijne tent. Snel opzetbaar, donker,e slaapcabines, echt koel en niet te gek groot. Ook de prijs is leuk! Onze twee dochters sliepen in opgooitentjes maar konden met slecht weer bij ons in de cabine. Er is ook een slag groter, een 6-persoons variant (in de praktijk denk ik 5) of zelfs een 8-persoons vis-a-vis uitvoering.