Enorme lappen AI gegenereerde tekst
Geplaatst door: Carla 
, Datum:
01.05.2025 08:45
Ben ik de enige die zich enorm stoort aan de enorme lappen AI gegenereerde teksten bij de campings? Die dan bovendien de werkelijkheid totaal niet weergeven? Dan zie je een slechte recensie staan, maar wordt in de tekst de camping de hemel in geprezen. Ik snap daar niets van. Mijns inziens is dit geen goede ontwikkeling van deze fantastische site.
Geplaatst door: Herman 
, Datum:
01.05.2025 09:15
Ben het hier helemaal mee eens. Ik lees de teksten dus ook niet meer, ik kijk alleen naar de meningen.
Geplaatst door: ® JanMat 
, Datum:
01.05.2025 12:18
Ook ik lees alleen de "meningen".
Geplaatst door: Neel14
, Datum:
01.05.2025 13:46
Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb hier laatst naar gevraagd bij de beheerders en kreeg de uitleg dat het heeft te maken met de Google zoekmachine (die ziet liever meer tekst dan eerder aanwezig was).
Het voegt niets nuttigs toe en zegt ook weinig tot niets over de camping, want de teksten hebben allemaal dezelfde strekking. Bij meerdere municipals heb ik al zien staan dat er animatie is of een restaurant, ik vraag me af of dat wel klopt. Bij een kleine camping waar we geweest zijn stond ook dat er een restaurant op de camping is, nou, die was er dus echt niet.
Wat mij betreft dus ook geen goede ontwikkeling van de website. Verder ben ik wel heel bij met camping Frankrijk, voor mij een ideale manier om campings te vinden die voor ons interessant zijn. Maar voor de juiste info moet je op de website van de camping zelf zijn. Meningen zijn ook heel prettig, het zou fijn zijn als meer mensen de moeite nemen om die te plaatsen.
Geplaatst door: ® daphne 
, Datum:
01.05.2025 15:17
Om hoog in de ranking te blijven en ook zichtbaar te zijn voor nieuwe unieke bezoekers, heb je zoveel mogelijk zoekwoorden nodig en ook regelmatig verversing van content. Wees blij, het houdt het gebruik van de site en forum gratis en voor niets.
Geplaatst door: Toon 
, Datum:
01.05.2025 17:59
Ik lees het verhaal ,door AI geformuleerd, ook niet. Het is een sprookje, waar je niets mee kunt. Als liefhebber van campings in Frankrijk blijft het een heerlijke site. Ik heb wel de indruk dat de belangstelling voor deze site afneemt. Geen verhitte discussies meer. Weinig vragen,weinig antwoorden en weinig meningen. Veel respect voor Johan en zijn vrouw dat ze deze site nog steeds overeind houden!
Geplaatst door: Susanna 
, Datum:
01.05.2025 19:19
Zie ook mijn post van 04.01.25 “Beschrijving campings tart nogal eens de werkelijkheid”.
Daphne verwoordt het goed, zo blijkt uit het antwoord van Johan, de webmaster op mijn vraag waarom voor deze uitgebreide beschrijvingen gekozen is. Noodzaak dus.
Zelf sla ik die lappen tekst ook over.
Toch fijn dat deze site nog bestaat dankzij Johan en Tineke!