Camping cote d'azyr net 2 kleine kids
Geplaatst door: Gerrit 
, Datum:
13.05.2025 23:01
Hoihoi,
Ik ben op zoek naar een middelgrote camping voor ons met 2 kids can 4y en 2 jaar.
We komen met de auto dus hoeft niet perse aan strand te liggen.
Zwembad met peuterbad is wel een must. Liever niet kneiter grote camping als la baume. Middelgroot is prima
Animatie us voor ons niet zo belangrijk.
Gaan mid juni.
Hoor graag jullie tips/ervaringen.
Geplaatst door: ® Ineke 
, Datum:
13.05.2025 23:45
Geplaatst door: ® Ineke 
, Datum:
13.05.2025 23:51
Geplaatst door: harm 
, Datum:
14.05.2025 07:04
rcn domaine de la noguiere
prima camping
Geplaatst door: ® Johan 
, Datum:
14.05.2025 09:14
Geplaatst door: ® Johan 
, Datum:
14.05.2025 09:18
Geplaatst door: Marike
, Datum:
14.05.2025 10:13
Camping Domaine du Colombier in Frejus
Camping Domaine de la Bergerie in Roquebrune sur Argens
Camping Lei Suves in Roquebrune sur Argens
Camping Les Pecheurs in Roquebrune sur Argens
Geplaatst door: Rob
, Datum:
14.05.2025 11:12
Inderdaad, camping La Baume (die in Frejus bedoel je ?) of Domaine de Colombier zijn veel te groot. Denk je aan een camping meer landinwaarts, maar wel op rij-afstand van zee ?
En ga je met eigen kampeermiddel of huur je een mh ?
Geen campingtip, maar zorg er voor dat je je kinderen goed insmeert. In juni wil de lucht weleens wat ijler zijn, net als in april, en dan brandt de zon extra hard. Geldt helemaal aan het strand, waar het zand het zonlicht ook nog eens weerkaatst.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
15.05.2025 08:37
Het is maar net wat je onder groot verstaat. Domaine du Colombier heeft 320 plekken. Ik vind dat niet zoals Rob benoemd veel te groot….maar dat verschilt per persoon.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
16.05.2025 10:31
Nou, ik vond Colombier wat onoverzichtelijk, met al die kronkel weggetjes en heuvels. En onze kinderen waren rond de 6 jaar oud, en dan gaan ze op avontuur.
Gerrit heeft ze nog niet zo oud, dus dat zal dan wel meevallen. En als je op Colombier met eigen kampeermiddel een plekje hebt kunnen bemachtigen, zit je gelukkig dicht op het zwembad en de andere centrale voorzieningen.
Iets meer landinwaarts zijn er ook campings die wat minder groot, druk en massaal zijn, zoals in Lunel en Cadenet.
Geplaatst door: Johan91 
, Datum:
17.05.2025 08:51
Waarom faciliteren we nog steeds dit soort vragen in plaats van door te verwijzen naar waar iemand moet kijken?
Op deze site kan je campings zoeken en alle denkbare filters aanklikken om bij de perfecte camping uit te komen.
Nu start een TS een topic met de zoveelste vraag; ik zoek een camping met dit en dat en zus en zo en moet minimaal dit en dat.. en vervolgens word TS gebombardeerd met allemaal campings en hoor je er nooit meer wat van..