Domaine du Massereau Sommieres opladen phev
Geplaatst door: Elisa 
, Datum:
08.06.2025 22:38
Hoi
We hebben het nog niet ergens terug kunnen vinden. Maar op deze camping waar wij in juli staan, staan ook oplaadpunten.
Maar of ik daar met bijvoorbeeld de anwb laadpas of welke andere, kan ik niet achterhalen.
Iemand toevallig ervaring met die camping en opladen.
Wij hebben een Phev plugin hybride 18.8 kwh. We hebben ook nog wel een laadkabel met een normal stopcontact stekker, maar denk niet dat ze daar erg gelukkig van worden. Kan ook mogelijk niet ivm max ampere van de caravan / camping.
Alle tips zijn welkom
Groeten Elisa
Geplaatst door: Hans 555
, Datum:
09.06.2025 08:53
Niet direct een antwoord op jouw vraag maar kijk eens op de app's van jouw laadpassen of de laders van de camping zichtbaar zijn. Als dat niet het geval is dan kan het zomaar zijn dat die laders van de camping zijn. Wij staan nu op een camping die zulke laders hebben en die zijn niet goedkoop. Op de camping waar wij staan mag je
€ 2,50 per uur afrekenen en dat met een laadsnelheid van 2,8 kW/u. Onze auto kan 3,7 kW/u aan maar dat wordt dus niet gehaald op onze camping met de 11 kW/u laders.
O ja, aansluiten met een Mennekes type 2 stekker en de camping eigenaar heeft een pasjes om de lader in werking te stellen. Dus met eigen laadpas lukt dat niet.
Geplaatst door: ® Elisa1 
, Datum:
09.06.2025 18:18
Mijn verwachting is ook beetje dat de opladers op een campingover het algemeen een verdien model zijn. Zelfde als met betaald wifi voor mega prijzen.
Gelukkig zijn we niet gebonden aan op stroom rijden en kunnen we altijd benzine tanken. Dan laden we soms wel op daar waar normale prijzen worden gehanteerd.
Maar goed misschien van het mee op domaine du massereau
Geplaatst door: Rob
, Datum:
10.06.2025 17:41
Zijn er niet van die apparaatjes waarmee je een elektrische auto kan opladen via het gewone stroomnet ? Zo'n apparaat beperkt de maximaal afgenomen stroom; zelfs het maximum aantal ampere kan je vaak instellen.
Gaat wel langzaam, maar alle beetjes helpen.