Laagseizoen.....bestaat het nog
Geplaatst door: Jan52 
, Datum:
07.07.2025 19:57
Maar S@andra als je aan het eind van een laantje staat zal er maar weinig langs komen. Of ze moeten eerst van het begin naar het eind lopen om vervolgens terug te keren🤷???Anders wordt het pas als je zelf aan het begin staat van dat laantje..
Geplaatst door: ® S@ndra 
, Datum:
08.07.2025 06:58
Niet alle laantjes lopen dood toch? En dan heeft elk laantje twee keer een begin en twee keer een einde.
Geplaatst door: LisetteK 
, Datum:
08.07.2025 09:28
@Jan52
Als je voor je vermaak op de camping gaat zitten wachten tot een ander op jou afstapt dan gebeurt dat niet meer.
Denk in mogelijkheden niet in moeilijkheden. Als je aan dat einde van een laantje staat dan moet je zelf op iemand afstappen dan zie je meteen of mensen open staan voor contact.
Als het echt allemaal zo erg is als je beschrijft dan kan je ook thuis blijven, hebben wij ook geen last van Jan52 die meer contact met ons wil dan wij met hem.
Als je het niet meer leuk vindt op de camping dan hoef je er niet nog jaren heen hè? Je kunt ook iets anders gaan doen
Geplaatst door: Jan52 
, Datum:
08.07.2025 13:35
Nou nou, iets minder mag ook wel hoor. Ik begrijp dat u de kwinkslag aan u voorbij ging.
Ieder zijn of haar mening. Ook al is het niet in uw straatje, het zoals ik het zie.
Wij staan hier op een veld met enkele caravans en vouwwagens om ons heen. Iedereen kijkt elkaar aan, geeft een lach en eventueel een groet. En soms een kort praatje. En ja, wij vinden het kamperen wel een sociaal gebeuren, en dat doen de meesten hier ook gelet op hun gedrag naar de medekampeerders. Maar het kan ook komen doordat het een naturistencamping betreft. Iedereen heeft hier dezelfde insteek.
Geplaatst door: Jan56 
, Datum:
08.07.2025 15:06
Grappige woordspeling
Iedereen op de naturistencamping heeft dezelfde insteek.
En Lia maar mopperen dat ik geen gevoel voor humor heb. :)
Geplaatst door: Bert
, Datum:
08.07.2025 20:55
Jan moet zich wel heel eenzaam voelen. Hij gaat zelfs lachten om zijn eigen humor.😀
Ik zou zeggen neem een 🐕?🦺🐕🐩🐶
Geplaatst door: marian 
, Datum:
08.07.2025 21:58
Net 3 weken gekampeerd, overal nog plaats genoeg. Jura, drome, bourgogne en franse ardennen. Campings met aardig wat faciliteiten. Nog nooit in juni een probleem gehad met een plaats krijgen.
Geplaatst door: Michel
, Datum:
09.07.2025 14:09
Voor veel campings moet je reserveren en het laagseizoen heeft lagere prijzen.
Ik denk dat nu meer mensen de mogelijkheid hebben ietsje eerder en misschien ook langer te gaan.