Geplaatst door: ® User14128 
, Datum:
22.06.2025 16:20
Vorige week zondag, 15-06-25, zijn wij naar deze camping gegaan. Wij wisten nog niet hoe lang (of eigenlijk hoe kort) wij zouden blijven, daarom moest ik mijn legitimatiebewijs afgeven. Hier was ik niet blij mee, maarja, een eind gereden, waren het zat, en 't ging ook nog regenen. Een plek uitgezocht, het viel ons op dat er behoorlijk wat bestelbussen met dubbelas caravans (travellers) op de camping stonden. Alles bijelkaar gaf dit ons een zeer onprettig gevoel!!! Dus legitimatiebewijs weer opgehaald, caravan weer aangekoppeld, en snel vertrokken!!!
Geplaatst door: Kea 
, Datum:
22.06.2025 16:38
We hebben er ook gestaan en een oude ASCI kaart gegeven.5 nachten staan is 3 nachten betalen. Tussen de dubbelassige caravans hebben we vaak gestaan en is geen enkel probleem. Vaak kregen we nog taart ook.
Geplaatst door: ® User14128 
, Datum:
22.06.2025 17:03
Ik moest echt een geldig legitimatiebewijs geven. Ik voelde me niet veilig tussen die travellers, en hoef zeker geen taart van hun.
Geplaatst door: ® irenem 
, Datum:
23.06.2025 10:47
Hij, wij komen er al jaren. Soms meerdere dagen en soms voor 1 overnachting. Wij hebben nog nooit een legitimatiebewijs hoeven achter te laten.
Paspoort trouwens nooit afgeven.
Ik heb wel een Anwb camping card om me te legitimeren.
Verder hebben wij er ons nooit onveilig gevoeld. En soms staan er inderdaad grote groepen met zelfs wasmachine's etc. Vaak als er een evenement,kermis is.
Geplaatst door: ® Marijke(andere) 
, Datum:
23.06.2025 16:02
Deze travelers zal je geen last van hebben. Komen om te werken. Wij hebben er een keer tussen gestaan, af en toe kreeg je een vraag of je een jurk wilde kopen die ter plekke gemaakt werd. Na vier dagen kwamen wij er achter dat we de klep van de bagageruimte camper vergeten waren dicht te doen stond open. Niets eruit gehaald of wat dan ook. Vind je zo jammer dat deze mensen altijd negatief worden neer gezet. De zgn reizegers die met kleine caravans rijden en met dure auto s, kijk daar voor uit weet ik uit ervaring.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
24.06.2025 14:32
Wat wil je met deze reactie bereiken? Dat niemand meer naar deze camping gaat? Je kunt gewoon een keer pech hebben…kan een keer gebeuren en weer verder…..en in dit geval heb je het goede gedaan door te vertrekken als het je geen veilig gevoel geeft.
Geplaatst door: ® MacGyver 
, Datum:
28.06.2025 08:58
Komen al jaren op de heen- en terugweg op deze camping. Als je niet weet hoelang je wil blijven mag je ook per dag betalen. Dan moet je dus wel iedere dag weer naar de receptie om voor een extra nacht(vooruit) te betalen.Nog nooit gevraagd mijn legitimatie af te geven. Van travellers geen last gehad..
Verder een prima overnachtingscamping.
Geplaatst door: Hans030 
, Datum:
28.06.2025 09:22
Ik ga geen oordeel geven over deze camping, want ik ken ´m niet maar kan wel als tip geven dat dit soort camping bij wat grotere plaatsen regelmatig groepen rondtrekkende reizigers trekken. Het is aan jezelf om te bepalen of je dit een no go vindt. Daarom lopen wij altijd en overal eerst over de camping voordat we gaan staan. Daar is een inspectiebezoek aan het sanitair bij inbegrepen, maar vooral voor het bepalen van de plek omdat je bij bijna alle campings dan kunt aangeven welke plekken je zou willen. Meestal schrijven we bij ons loopje 5 of 6 nummers op waar we wel zouden willen staan en maar 1 keer was er een campingbeheerder die toch per sé een andere plek wilde omdat deze plekken gereserveerd waren. En som kun je niet ongezien de camping op lopen, maar dan leggen we dat uit en dan mag het ook altijd.
En over die ´reizigers´ nog wel een aardig verhaal. 40 jaar geleden met m´n ouders met de vouwwagen reden we via de RN- RD wegen en zochten een plek om te lunchen (picknick). Zoals iedereen weet (die dat doet) moet je soms even gokken, bijvoorbeeld een zijweg inrijden met een leuk dalletje om een leuk plekje te vinden voor zo´n picknick lunch. Er zijn maar weinig prettige parkings langs dat soort wegen. We zagen een bordje P Gens de Voyage. Mooi zei m´n vader, voyage betekent reizen dus daar zal wel een leuk parkje met bankjes zijn. Alleen het weggetje ging richting een morsig industrieterrein en het was best nog ver. Eenmaal aangekomen bleek het dus een veld te zijn met toiletgebouwen etc speciaal voor zigeuners/ rondtrekkende reizigers. Meteen omgedraaid en stukje verder neergestreken toch nog op een mooi plekje langs een riviertje.