Hallo!
Mijn vriend en ik (27 en 25 jaar) zijn op zoek naar rustige, natuurlijke (liefst bosrijke) campings die niet al te groot zijn (max ongeveer 100/150 plaatsen, iets meer kan ook als het niet massaal aanvoelt) .
We zijn niet op zoek naar animatie/zwemparadijzen of andere toeters en bellen, nu we nog geen kinderen hebben. (Klein) zwembad of af en toe een activiteit op de camping is geen probleem, het hoeft niet uitgestorven te zijn :).
We richten ons nu op de kustlijn vanaf ongeveer Biscarrosse tot en met Saint-Jean-de-Luz. Het liefst zo dicht mogelijk bij het strand, maar we merken dat de meeste campings die (bijna) direct aan het strand liggen heel groot/druk zijn of kleine staplaatsen zonder bomen/groen hebben. Max 20/25 minuten rijden is daarom ook prima.
Voor dit jaar zal alles al wel vol zitten. We hebben nu wel een camping geboekt, maar achteraf is dit toch niet helemaal niet helemaal wat we willen.
Voor volgende vakanties hoor ik daarom graag jullie suggesties en aanbevelingen voor dit soort campings (rust, ruimte, natuur, enigszins bij het strand). Ik ben benieuwd, dank jullie wel alvast!
Ik zou vanuit de camping waar je dit jaar zit eens gaan rondkijken voor campings voor volgend jaar, als je dit jaar al die buurt zit.
En als je toch de drukte van de kust kunt mijden: waarom zou je dan nog boeken ?
Op rustige campings is er altijd plek.