Gezinnen met tieners La Chapelle Argeles sur Mer
Geplaatst door: Renee 
, Datum:
06.07.2025 15:33
Hallo, wij staan vanaf 23 juli twee weken op camping Marvilla Park La Chapelle in Argeles sur mer. Onze puberdochter van 15 jaar oud is hier nogal negatief over. Ze legt normaal gesproken als we op vakantie gaan van te voren al contact met Nederlandse leeftijdsgenoten die naar de dezelfde camping gaan, via TikTok en Snapchat. Ze durft ter plekke namelijk niet in haar eentje op groepjes kids af te stappen, en aan de camping animatie wil ze niet mee doen, (dat doet blijkbaar "niemand"). Ze heeft alleen een flink jonger broertje, die ook nog eens autisme heeft, dus daar heeft ze helemaal niets aan. Contact met Nederlandse leeftijdsgenoten is dus erg belangrijk voor haar om een leuke vakantie te hebben. Ze kan echter dit jaar helemaal niemand online vinden die ook naar deze camping gaat, (behalve Franse tieners). Zijn er hier gezinnen met pubermeiden die in de laatste week juli / eerste week augustus op La Chapelle staan? Of hebben we echt een verkeerde camping uitgezocht?
Geplaatst door: johan91 
, Datum:
06.07.2025 20:48
Geplaatst door: Rob
, Datum:
07.07.2025 11:13
La Chapelle ligt wel, in tegenstelling tot de andere grote campings La Sirene of Le Soleil, in hartje Argeles sur Mer, en maar 300 meter van het strand. Wellicht heeft je dochter een beter alternatief, of anders moet ze maar wat inschikken. Het is maar een weekje, toch.
Ik kan me trouwens herinneren dat een bijna zelfde topic vorig jaar ook al eens langskwam, volgens mij zelfs dezelfde camping ...
Geplaatst door: Mamamia 
, Datum:
07.07.2025 14:32
Misschien dit berichtje ook even delen op facebook in de groep “met pubers op vakantie in Frankrijk”
Geplaatst door: Renee 
, Datum:
07.07.2025 19:25
Oh wat goed, ik zal even contact opnemen met de andere topicstarter, en kijken naar die Facebook groep. Dank voor de tips. Aan Rob: mijn dochter vindt de camping helemaal prima hoor, ze kan alleen niemand vinden die daar ook naar toe gaat, en dat vindt ze spannend. Want zelf contact leggen ter plaatse, daar is ze veel te verlegen voor. Het gaat blijkbaar gemakkelijker van te voren via internet.