Wasmachientje voor de camping?????
Geplaatst door: ® Jan van I 
, Datum:
19.07.2025 00:03
Geplaatst door: ® S@ndra 
, Datum:
19.07.2025 07:34
En wat is het doel van het topic?
Ik heb het jaren geleden al gezien. Op filmpjes dan, nog nooit op de camping. Er past zo goed als niks in en is niet heel veel makkelijker dan met een emmer en je hadden even iets uitspoelen.
Geplaatst door: Herman 
, Datum:
19.07.2025 08:38
Inmiddels 2x gezien op een camping. 1x een Nederlands stel, en 1x een Frans stel.
Geplaatst door: Josee 
, Datum:
19.07.2025 14:43
De wasmachines op campings zijn tegenwoordig verbeterd, maar wij hadden vroeger een wasmachine voor de kinderen. Onze puberzonen vonden het nodig er ieder moment van de dag goed en schoon uit te zien. Shirts en ondergoed werden meerdere maal per dag verschoond. Ik heb er toen eentje aangeschaft en zij konden zo hun eigen was bijhouden.
Deze in het filmpje is erg klein, maar ik weet wel dat zij gebruikt worden om o.a. groente te wassen.
Het mini wasmachientje is later met onze jongste zoon meegegaan toen hij op kamers ging wonen.
Geplaatst door: Michel
, Datum:
20.07.2025 08:55
Eerste keer op vakantie na een week geen schone kleding...
Heb toen in een emmer wasje gedaan 😎
Geplaatst door: scg 
, Datum:
20.07.2025 09:15
Afgelopen juni zag je deze machientjes veel op de camping in Spanje. Die zetten ze dan op zo'n gootsteen speciaal voor handwas. Aansluiting op de kraan en draaien maar.
Bestaan al jaren trouwens.
Geplaatst door: ® Elfie 
, Datum:
22.07.2025 11:54
De was doen in een emmertje vind ik niet zo'n probleem. Maar het uitwringen... Hoe ouder je wordt, hoe lastiger dat blijkt te zijn. Ik ben altijd blij als er een centrifuge op een camping staat. Of desnoods een wringer. Maar om dat nou mee te gaan slepen is ook weer zowat.
Geplaatst door: ® Doortje 
, Datum:
22.07.2025 21:38
Voor witte kleding gebruik ik nog steeds een tupperware wasemmer, en de rest gewoon in de wasmc van de camping
En is het niet helemaal schoon geworden in de wasemmer, dan gaat het alsnog een keer in de campingwasmc