Geplaatst door: Tess76
, Datum:
19.07.2025 16:14
Hallo.
Weet iemand of er cristel clear, de saskia versie van de lidl te koop is in Frankrijk? En dan lidl Vallon pont d'arc?
En dan liefst met prik.
Geplaatst door: Lia
, Datum:
19.07.2025 19:52
Meen je dit nu echt???
Zou zegen: ga lekker zelf kijken .
Geplaatst door: Dekempers 
, Datum:
19.07.2025 20:03
Ik zou een voorraad meenemen, grijp je niet mis in je vakantie, dan laat je de zakken aardappels thuis, probleem opgelost!
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
19.07.2025 22:40
Volgens mij niet,doe al mijn inkopen bij lidl maar nog niet gezien.
Geplaatst door: Noren-63 
, Datum:
20.07.2025 13:45
Voor "de grap" naar de franse website van Lidl gegaan: geen Saskia-frisdrank, noch Cristal Clear verkrijgbaar. Maar je weet maar nooit wat er toevallig toch in de winkel staat ;)
Geplaatst door: Lia
, Datum:
20.07.2025 15:21
Hopelijk wel Hollandse borrelnootjes🤔
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
20.07.2025 15:40
Zijn dit soort reacties nodig?
Geplaatst door: Tess76
, Datum:
20.07.2025 18:30
Beetje flauwe reacties. Ik ben verslaafd aan dat drinken en door mijn diabetes kan ik verder niks drinken dan water. De vraag was serieus bedoeld. En nee aardappelen blijven wel thuis. Jammer dit. Maar bedankt voor de serieuze reacties. Ik neem wat extra mee.
Geplaatst door: Michel
, Datum:
20.07.2025 19:00
Geplaatst door: Noren-63 
, Datum:
20.07.2025 19:45
Nog even verder gezocht, nu op mineraalwater (ipv frisdrank) èn op de site van de Lidl in Vallon Pont d'Arc: die verkoopt Carola eau minérale pétillante, volgens het etiket water afkomstig uit Ribeauvillé. Wellicht hetzelfde als Saskia, onder andere naam.
Absoluut niet flauw bedoeld, ook geen autisme (ASS) maar puur omdat t kan (zoeken/meedenken)... 30 jaar geleden kon dit niet; dochter van destijds 2 jaar had diverse (voedings)allergieën en zie dan maar de juiste "potjesvoeding" te vinden in de Franse Supermarché.
Fijne vakantie iedereen!
Geplaatst door: Rob
, Datum:
21.07.2025 11:36
Mijn vrouw heeft dat met Dubbelfrisss citroen/witte druif, 1kcal.
Of de icetea citroen, low calorie.
En ikzelf met de oploscappuchino, want in Frankrijk zit er overal suiker doorheen.
Ook niet in Frankrijk te krijgen. Als je dan toch de ruimte hebt, neem je toch gewoon dat spul van thuis mee. Doe je toch ook met je medicatie, bijvoorbeeld.
Ik zou daar verder niet over nadenken.
Geplaatst door: Hans 555 
, Datum:
22.07.2025 13:16
Bij de Lidl in Vallon pont d'arc idd geen saskia met wel een frisdrank dat er op lijkt. En dan bedoel in geen water met een smaakje maar een gezoete frisdrank gelijkend op Cristal Clear. Ik weet zo even geen merk maar ze hebben het wel.
En anders bij de Super U in Ruoms een gelijkend drankje van het eigen merk. Die flessen staan links achter in de winkel.