Overnachtingscamping onderweg naar Côtes-d’Armor
Geplaatst door: Maaike 
, Datum:
20.07.2025 11:15
Hallo allemaal,
Omdat we de vakantie rustig willen beginnen, zijn we op zoek naar een camping voor 2 nachten ongeveer halverwege onze bestemminhg. Ik dacht zelf aan een camping in de buurt can Boulogne-sur-mer of ergens bij Rouen. Maar ik kom er zelf niet uit.
We zijn op zoek naar een mooi gelegen camping met grote (100 m2) plaatsen aan de rand (of vlakbij) een leuk dorpje. Een de zee, een riviertje of meertje in de buurt zou wel leuk zijn, maar voor de tussencamping geen dealbreaker. Alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Geplaatst door: Helmy
, Datum:
20.07.2025 11:26
Het is wel een groot verschil...Boulogne sur Mer ..is aan de kust en Rouen...meer het binnenland.
Boulogne sur Mer is een mooie plaats om te bezoeken , oude ommuurde binnenstad. Mooie boulevard en er zijn ontzettend veel muurschilderingen . Tip, haal bij de VVV info daarover.
Wij staan meestal zuid van Calais op een hele eenvoudige camping ( Les Erables in Haute Escalles) én nooit in het hoogseizoen dus tips dáárover kan ik je niet geven.
Calais vinden wij ook een bezoek waard, héél de kustlijn is daar prachtig .
Geplaatst door: Ina2 
, Datum:
20.07.2025 11:28
Geplaatst door: Maaike 
, Datum:
20.07.2025 17:20
Bedankt voor je reactie. Het is inderdaad wel een verschil. Ik wilde graag door rijden naar Rouen, maar daar was niet iedereen het mee eens. We kijken nu welke tips er binnenkomen en kijekn dat of het Rouen of toch Boulogne sur mer wordt. We zijn nog steeds aan het kijken, dus tips zijn nog steeds welkom.
Geplaatst door: Hans030 
, Datum:
20.07.2025 19:51
Kijk even bij Fecamp in de buurt. Ja, het is even een stuk van de route af (neem aan via de A29 via Le Havre/ Pont de Normandie) maar daar zit je voor 2 nachten leuk in bijv Fecamp, Yport of Les Loges. Even zelf kijken voor de verschillende campings daar. Prachtige rotskust en gezellig plaatsje Fecamp of het beroemde Etretat bezoeken.
Geplaatst door: ® Carolien@1 
, Datum:
20.07.2025 20:11
De camping in Yport is mooi maar je kunt er niet reserveren. Onze zoon is er 2 jaar geleden in het hoogseizoen heen gereden en alles aan de kust zat vol; campings maar ook hotels. Uiteindelijk zijn ze teruggereden naar het binnenland waar ze de laatste kamer in een hotel hadden. Ik ben niet van het reserveren maar dit wetende is dat misschien wel handig.. als het mogelijk is.
De camping in Escalles staat ook op ons lijstje. Van vrienden gehoord dat dit een fijne, simpele camping is.
Geplaatst door: ® Elfie 
, Datum:
21.07.2025 00:41
Geplaatst door: Cornelis 
, Datum:
21.07.2025 12:10
Rouen is een mooie stad. Wij hebben toen gestaan op camping Le Foret in Jumieges. Een mooie camping met heel schoon sanitair, een zwembad en bij de beroemde ruines. Heel indrukwekkend om die te bezoeken. Succes met je zoektocht.