Geplaatst door: Kotertjes 
, Datum:
21.07.2025 08:43
Lieve allemaal, we zijn opzoek naar tips voor een tent. We hebben nu een oudje, de waard albatros. De binnenruimte is ideaal en groot genoeg. Enigste nadelen binnen zijn de schuine wanden, je kan niets goed opbergen daardoor, de slaaapcabjnes lopen rond, 2 matrasjes naast elkaar is lastig zonder uitsteken. We zouden eigenlijk 3 verduisterende cabines willen, 70-70-140 maar zonder dat de tent aan de voorkant(leefruimte) groter word, dus leef/slaapruimte 4,5/5 meter diep. Ook graag een luifel of iets met meer schaduw dan een halve meter, liefst een meter of 2. De vorm van de tent maakt niet uit. Liefst katoen. Iemand ideeen??? Of is dit onmogelijk?
Geplaatst door: Michel
, Datum:
21.07.2025 10:48
Een bungalowtent of vouwwagen?
Kijk eens op de site van Decathlon etc.
, Datum:
21.07.2025 13:11
Bedankt! Geen vouwwagen. Een gewone of een tunnel of bungalow... zo iets.
Geplaatst door: PetraHM 
, Datum:
21.07.2025 14:09
Geplaatst door: Angelique 
, Datum:
21.07.2025 17:04
Ga eens kijken bij Obelink of De Vrijbuiter. Daar is de keuze reuze. Ook de websites zijn al heel informatief. In mijn beleving heeft Obelink de meeste keuze
Geplaatst door: ® Wim6 
, Datum:
21.07.2025 17:13
Beste 'Kotertjes',
We hebben ongeveer 25 jaar met een Karsten 300 rondgetrokken; nu met een Eriba Touring.
Laatst weer een Karsten 200 uit 2017 gekocht voor korte tripjes als ik geen zin heb om de caravan erachter te hangen.
Deze tent via marktplaats gekocht; een nieuwe Karsten 220 was mij iets te gortig qua prijs.
Ik was versteld van het aanbod van Karsten 300 en grotere.
Je hebt wel een kwaliteitstent voor vele jaren kampeer plezier voor een redelijke prijs; vooral als je de extra luifels (comfortluifel, tussenluifel en afsluitwand, eventueel een regenluifel) erbij kunt kopen.
met vriendelijke groet, Wim.
, Datum:
21.07.2025 22:00
Bedankt allemaal! Ik ga ze zeker onderzoeken. Super!
Geplaatst door: J
, Datum:
22.07.2025 09:51
Kijk eens bij De Wit in Schijndel.
Hebben mooie katoenen tenten , nu ook wat acties.
Geplaatst door: Katja 
, Datum:
22.07.2025 18:30
Zou altijd een opblaastent kopen,super handig.
Bij Decathlon met black en fresh in alle maten en niet duur
Geplaatst door: ® Arthur-vL 
, Datum:
23.07.2025 22:55
Ik kan je ook de Vrijbuiter aanraden. Check de website eens en gebruik de filters om te kijken welke tent bij je past.
https://www.vrijbuiter.nl/tenten
Wij hebben de Navarro 440 air incl. tarp; dat is wellicht te groot voor jullie. De tent is robuust en heel prettig op te zetten. Er is nu korting op de tenten.
Geplaatst door: PetraHM 
, Datum:
24.07.2025 01:18
Jullie zijn de kwaliteit van de Waard gewend. Dan zou ik niet zo snel overgaan naar Decathlon of Vrijbuiter. Voorde goede orde: wij hebben zelf ook een opgooitent van Decathlon, 99€, die gaat al een jaar of 7 mee. Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. Maar voor echt langdurige kwaliteit zou ik toch wat anders zoeken.
Geplaatst door: ® Carolien@1 
, Datum:
24.07.2025 09:06
Sorry voor dit test berichtje. Ik heb al meerdere keren geprobeerd een reactie op dit bericht te plaatsen maar dat lukt niet.
Test berichtje wordt wél geplaatst. Ik snap er niets van.
, Datum:
24.07.2025 20:19
Zitten echt goede tussen. Dank. Lastig haha onze tent is eigenlijk te leuk idd.