Geplaatst door: ® JanMat 
, Datum:
26.07.2025 20:37
Bovenstaande berichten printen en aan de betreffende vrienden geven. Probleem opgelost.
Geplaatst door: ans 
, Datum:
27.07.2025 09:52
ik zeg ook niet doen vrienden is moelijk denk ik.
ik leen hem wel,uit aan mijn dochter en man maar dat is echt de uitzondering.
Reden is dat mijn eigen kind is die jaren met ons mee kampeerde, ik weet dat ze zuinig op zijn, ons ook schade overkomen.
En het is materiaal en om te gebruiken, ik geniet ook als hun genieten en ze zo wat centen uitsparen.
Tip…. eerlijk duurt langst, zeggen dat je hem aan niemand uitleent en niet te veel verantwoording afleggen, dan ook geen discussie.
Geplaatst door: ® Elfie 
, Datum:
27.07.2025 16:06
We hebben ooit een tent uitgeleend aan de vriend van onze dochter. Toen we hem zelf weer wilden gebruiken, vonden we overal afgeknipte teennagels... :)
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
27.07.2025 20:14
Ooit een keer onze auto uitgeleend aan vrienden. Kwam netjes terug heb er van geleerd dat ik dat nooit meer doe. Had er echt buikpijn van. Want wat gebeurt er als zij een aanrijding veroorzaken,dan ben ik mijn no claim kwijt. Of er gaat iets technisch stuk,wie regelt dan het transport van de auto naar mijn garage? Zij waren geen anwb wegenwacht lid,immers zelf geen auto. Nee dat doe ik nooit meer.
Geplaatst door: ® Doortje 
, Datum:
27.07.2025 22:35
Ik denk dat Jan56 je al een aantal goede handvaten geeft, op grond waarvan je niet wilt uitlenen.
En zijn ze dan uiteindelijk toch boos, jammer dan ....
Ik zou het lef niet eens hebben om het zelfs ook maar te vragen
En er zijn enorm veel bedrijven waar je een caravan kunt huren, maar dat zullen dan denk ik te duur vinden ?
Geplaatst door: conny 
, Datum:
30.07.2025 19:38
voor de twijfelaars: als de bestemming dicht bij is zou je de caravan zelf kunnen brengen en installeren.
Alle (on)kosten zijn natuurlijk voor de gebruiker.
Geplaatst door: ® S@ndra 
, Datum:
30.07.2025 22:04
De kans dat je schade hebt is bij gebruik net zo groot als tijdens de reis hoor?
Waarbij schade bij de reis misschien wel onder een verzekering valt en schade aan het interieur mogelijk wel vergoed kan worden maar niet 100% hersteld. Denk aan: vlek in de voortent, bekleding etc. Of een kras op het een of ander.