Camping Acacias in Vercheny - Fietsen meenemen ??
Geplaatst door: ® Doortje 
, Datum:
04.08.2025 21:03
Wij twijfelen of wij onze e-bikes mee zullen nemen ....
Iemand ervaring ?
Niet van plan om 100en km's te fietsen, maar vooral bedoeld om 's-avonds in de buurt wat te peddelen en om
naar dorpje te kunnen fietsen ipv telkens de auto te moeten pakken.
Geplaatst door: ® S@ndra 
, Datum:
04.08.2025 22:21
Het dorpje stelt niet heel veel voor. Het dorp verderop is Die, en is 16 km fietsen. Stukje terug ligt Saillans en dat is een kleine 5 km fietsen.
Verder kun je mooie tochten door de natuur fietsen. Heeft mijn man wel gedaan op de racefiets. Is veel klimmen en dalen.
Wij zijn net terug uit die omgeving maar nemen de fietsen nooit mee. Te veel ballast en gedoe voor weinig plezier. Vinden wij.
Geplaatst door: Jan56 
, Datum:
05.08.2025 08:55
Je kunt wel heel mooi fietsen langs het riviertje de Roanne. Eerst wel een wat stevig klim maar daarna vrij vlak en je kunt dan wel een mooie dagtocht maken.
Maar de weg van Die naar Vercheny is te druk.
Download de app Komoot en koop een regio pakket.
Geplaatst door: Herman 
, Datum:
05.08.2025 09:14
Ik zou daar niet gaan fietsen. Je moet altijd eerst over de D93, een hele drukke smalle weg, waar heel hard wordt gereden. Ik vind het daar te gevaarlijk om te fietsen.
Geplaatst door: ® Doortje 
, Datum:
05.08.2025 23:51
Hartelijk dank allemaal - duidelijk - de fietsen blijven dus mooi thuis.
Inderdaad hoop gedoe & gewicht om mee te nemen, en dan moeten we ook voor zondag nog een
fietsdrager aan gaan schaffen voor de caravan.
En als ik dan de weersverwachting zie, dan kan ik beter een goede koelkast
meenemen, daar hebben we waarschijnlijk meer plezier van :-)
Geplaatst door: ® S@ndra 
, Datum:
06.08.2025 07:44
Een extra koelkast zou ik zeker doen als je de mogelijkheid hebt. Voor een supermarkt moet je naar Die of Crest. Heel fijn als je dan voor meerdere dagen boodschappen kunt doen. In Vercheny heb je alleen de Proxy en daar kun je van alles kopen als het nodig is maar beperkte keus. Winkel is ongeveer zo groot als de huiskamer van een gemiddelde rijwoning. Brood en gebakjes zijn wel heel lekker daar dus zeker de moeite waard om eens binnen te lopen.
Fijne vakantie! Het is er heerlijk in die streek.