Gezellige camping/omgeving 2e / 3e week augustus
Geplaatst door: Anneke 
, Datum:
07.08.2025 18:25
Oudste zoon gaat plots na 3 jaar weer mee. Is inmiddels 20. Broertje van 16 helemaal blij. Ik heb als "eis" gekregen als er maar genoeg jongeren zijn. We hebben ook nog 2 honden mee die gek zijn op water. Het wordt pittig qua temperaturen. Zouden we dan nu maar eens naar normandie en bretagne gaan? Wie heeft er tips? Waar is er nog voldoende reuring vanaf volgend weekend voor 2 weken?
Geplaatst door: ® S@ndra 
, Datum:
08.08.2025 09:18
Wat was je originele plan? Kun je daar niet aan vasthouden?
Hier zou plotseling besluiten dat je toch mee wilt, niet leiden tot echte wijzigingen van de plannen. Meestal was hier een plan met een reserveplannetje. Aansluiten betekende dan dat je mee mocht met wat al bedacht en besloten was.
Geplaatst door: Michel
, Datum:
08.08.2025 10:23
Campix op ~30km boven Parijs.
Oude mergelgroeve en heeft drie lagen met verschillende accomodatie.
Toen ik daar was pakte de jeugd zich samen en gingen op een leuke manier de camping afstruinen.
Plak er nog een week Normandië of Bretagne aan. Bayeaux en Rennes waren prima campings en goed gelegen om omgeving te bekijken.
Geplaatst door: ® Doortje 
, Datum:
08.08.2025 11:54
Misschien richting Ardeche ?
Voor 2 heren van die leeftijd genoeg te doen (Kanoën)
En op RCN la Bastide volgens mij genoeg jeugd in die leeftijd.
Maar is wel een NL enclave
Of misschien St Justin in Die ?
Aan jeugd geen gebrek als je de reviews leest
En die reuring zal wel meevallen, wij gaan zondag ..... maar was een drama om nog een plekje te kunnen
op een camping. Het zit gewoon allemaal vol vol vol. Pas vanaf de 19e komt er hier en daar weer een plekje vrij
Geplaatst door: ® Ineke 
, Datum:
08.08.2025 17:15
Geplaatst door: ® gerd@
, Datum:
08.08.2025 19:40
Geplaatst door: ® gerd@ 
, Datum:
08.08.2025 19:43
Geplaatst door: ® Ineke 
, Datum:
08.08.2025 23:36