Kindvriendelijke camping Dordogne-Gers
Geplaatst door: Lilian 
, Datum:
14.08.2025 10:49
Hoi, ik zoek een camping die kindvriendelijke is (2 kids van 6 jaar en 2 jaar), grote kampeerplekken 100-150m2) evt met prive sanitair, koelkastje bij te huren, zwembad met glijbaan en peuterbadje in omgeving Dordognee-Gers-Lot et Garonne). Iemand nog leuke camping die wellicht aan deze eisen voldoet?
(Ik had zelf al camping les Charmes en Camping le Pech Charmant gevonden maar wellicht zijn er nog meer die ik niet heb gezien.
Bedankt alvast
Geplaatst door: LisetteK. 
, Datum:
14.08.2025 15:30
Toen mijn kinderen klein waren zocht ik altijd alle campings op in het gebied waar we heen wilden. Daar maakte ik een lijst(je) van een gaan ging ik per camping bekijken of we daar vakantie zouden kunnen houden.
Een aantal campings kon dan meteen van de lijst af, omdat ze total niet aan ons idee van leuke camping voldeden. Of veel te duur waren of slechte recensies hadden
Zo ontstond er een steeds korter lijstje tot ik er 3 of 4 over had en dan lozenges we daar de favoriet uit. In die tijd gingen we nog op de bonnefooi dus soms kwamen we op camping 3 van het lijstje terecht, omdat 1 en 2 vol waren.
Ik doe dat nu met jongvolwassen kinderen nog steeds. Er zit nu nog een stap extra bij dat ik ga proberen te reserveren. Dit jaar was de favoriet al vol dus stonden we op camping 2.
Geen echte camping getipt maar wel een manier om te zoeken naar iets moois.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
14.08.2025 21:03
Veel Nederlanders en jongere kinderen: camping Moulin de la Pique, in Belves.
Geplaatst door: Liz 
, Datum:
15.08.2025 22:18
Misschien een camping van de keten Huttopia. Wij hebben er verschillende gehad en zijn er enthousiast over.
Geplaatst door: LisetteK.
, Datum:
16.08.2025 10:12
Leert wel op dat niet alle campings van een keten even goed zijn. Wij zijn een aantal keer op campings van Seasonova geweest. 2 waren heel goed, de laatste was drama met heel smerig sanitair.